Temperatuurkaartjes 25-01-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Monika, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @mistimon, Marloes80 testte ook pas 8 dgn ofzo na haar NOD positief....

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Nee nog steeds niet doorgebroken en de zwtest blijft negatief. Ik heb in het afgelopen jaar nog nooit zo'n lange luteale fase gehad dus begin me een beetje zorgen te maken....

3. mistimon

mistimon Actief lid

18 jul 2006
    214
    0
    0
    @ Roses, dankjewel meid ik zal gelijk eens kijken hoe en wat bij marloes.
    @ Me2, hoeveel testen heb jij al versleten?

4. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

19 aug 2006
    328
    0
    0
    Dank jullie allemaal voor de felicitaties! Lief van jullie!

@Me2; mmmm dat duurt ook lang zeg; raar dat je ook nog steeds negatief test.
    Hoop voor je, dat je snel een positieve test in handen hebt, of dat de duivels doorbreken.
    Iets moet er gebeuren!

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    zal ik het even vertellen.... mijn eisprong is door de miskraam versprongen in de cyclus. Cyclus van 30 dagen en ei pas heel laat in de cyclus. Ik dacht dus dat ik heel laat een posi test had, maar uiteindelijk na de echo bleek dus dat ik super vroeg een positief resultaat gehad heb...

6. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Wat raar ik maak me ook zorgen want ik voel dat ik gewoon weer ongie ga worden helaas. Als die temp kelderd is het dan gelijk over en uit?
    Even off toppic maar veel last van witte afscheiding, moe. Voor de rest niet zoveel eigelijk. ME2 ik wens je veel succes he, word je moe van he dat wachten? De dagen kruipen voor bij voor mijn gevoel.
    jennie72

7. mistimon

mistimon Actief lid

18 jul 2006
    214
    0
    0

Dankjewel voor je antwoord, ik was al druk bezig om je berichten te door te spitten. Hmm maar eigenlijk is jouw situatie dan ook niet op mij van toepassing, mijn ei MOET 2 weken geleden gesprongen zijn, want met de FM was mijn ei op donderdag al 16mm. en zondag dus de eisprong.

8. divanaatje gefeliciteerd meid!

9. Niet meer actief

Divanaatje....van harte meis! ;)

10. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Hier ook weer mijn kaartje.
    Veel kwaaltjes na men eisprong gehad, maar dit zal wel en buikgriepie zijn geweest (heerst momenteel erg). We wachten rustig af.

@Divanaatje: Gefeli meisie!

11. Marijke B

Marijke B Actief lid

20 jul 2005
    409
    0
    16
    Rotterdam
    [​IMG][/url][/img]

Hier mijn kaartje was weer 0.1 om hoog gegaan. Had er een goed gevoel over, maar ben nu toch ongie geworden. Voel me heel erg verdrietig.

Dacht altijd dat als je ongie wordt dat temp naar beneden gaat, maar dat is nu niet gebeurt. Snap er even niks meer van.

groetjes Marijke

12. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ Marijke B: Klote meisie :(
    Misschien dat morgen je temp in één keer daalt?

13. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ziet er goed uit Nies!

Mijn kaartje komt morgen weer! ( had gisteren wat gedronken en dan is in de ochtend mijn temp hoger dan "normaal")

14. Niet meer actief

@Marijke: jammer zeg,je had een mooi kaartje...Misschien dat je erg zenuwachtig was, dan gaat je temp. ook nog wel eens omhoog...
    @Divanaatje:gefeliciteerd!
    @Nies:kan me goed voorstellen dat je nu een beetje hyper bent, met die temp.stijging!Hoop dat het een goed teken is!
    @Me2:misschien heb je erg weinig hcg is je bloed,dat je daarom nega test?Kan me je frustatie wel goed voorstellen...ik duim voor een goede afloop...

hier nog ff mijn kaartje, heb mijn kruis gehad...
    vreemd is dat ik 1 dag na mijn ei nog vet posi teste en dit was ook nog 's avonds zo...
    Ik hoop dat ik een beetje goed getimed hebt, lastig met slecht zaad...

15. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @Divanaatje

Gefeliciteerd!

16. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Soms daalt je temp pas als je ongesteld bent. Hopelijk de volgende ronde raak!

17. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    MArijke B: mijn temp daalt vaak ook pas als ik al ongi ben...balen meid....

Carmen: je timing ziet er erg goed uit, zelfs als je ei later was dan FF aangeeft.

Ik geloof dat hier nu de duivels zijn doorgebroken, door naar de volgende ronde. Dat ze kwamen was voor mij wel duidelijk gelet op temp, alle symptomen (misselijk, duizeliog, pijnlijke borsten, geirriteerde ogen, slecht zien) waren weg op NOD, ik baal alleen dat mijn cyclus dus nu 2 dagen langer is geworden dan normaal. Na mijn miskraam is mijn cyclus nog geen enkele keer meer helemaal goed geweest......

18. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @me2, he balen, maar je kan nu in ieder geval door naar de volgende ronde! Afwachten op de ongi is ook niets... heel veel succes deze ronde!

19. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Ach ME2 balen voor je is niet fijn ik wens je veel succes voor de volgende ronde.
    jennie72

20. Niet meer actief

he balen me2, maar nu weet je waar je aan toe bent...stomme symptomen ook, kan me voorstellen dat je even gedacht hebt dat het raak zou kunnen zijn...
    Ik heb ,omdat ik nog + teste na mijn ei,voor de zekerheid nog 1x extra geklust en er expres 1 dag tussen gelaten zodat de zwemmers zich konden vermenigvuldigen...
    Nu nog ff omhoog die temp!

Deel Deze Pagina