Ik vind het een heel gedoe dat tempen zo iedere dag, maar mijn kaartje mag er deze keer best wezen dacht ik zo. Alleen niet te hopen dat mijn temp ook pas gaat zakken als ik ongesteld moet worden...
Marloesje wat een mooi kamerke en divanaatje een dikke proficiat, ik loop er belebberd bij, heb krampen in m'n borsten, baarmoeder wriemelt precies al vanaf innestelingsdag.Zwaar vol gevoel in m'n baarmoeder en heb een misselijkgevoel de laatste dagen De volgende keer ik temp is woensdag de temp ws zo laag dat ik toch wou weten of hij gestegen was
Hallo dames Davinaatje, gefeliciteerd! Ik heb een flinke griep te pakken, zoals je ook aan mn temp kunt zien...flinke verhoging... Voel me echt beroerd, erge hoofdpijn, last van mn nek(spieren) klieren zijn opgezet , keelpijn. en voel me gewoon super beroerd, bah! Duja, mn templijst ziet er nu wat vreemd uit...37,0 c is wel mn normale temp na mn ei, dat heb ik altijd.. Heb bij vandaag 37,8c ingevuld maar de eerst keer dat ik tempte was het 37,9c..heb toen meteen nog een keer getempt en toen was het 37,8c dus die tmp heb ik maar aangehouden..vond het al hoog genoeg.. Ik ga dus nog uizieken.. Liefs Syl
Zico...ff vraagje...hoe weet jij altijd zo zeker dat je een innesteling hebt gehad?.... Of ga je daar niet vanuit?.... Omdat je zegt dat je baarmoeder wriemelt .... Wat ik er van begrijp is dat jij meestal een innesteling hebt of dat je denkt dat je die hebt....ik snap het niet helemaal...
goedemorgen dames, ik ben de eerste vandaag @sylvia, beterschap meissie, rust maar goed uit! hierbij mn kaartje, we zijn weer omhoog
spannend roses hier die van mij.. FF heeft mijn eisprong verplaats met een rode lijn ipv stippellijn naar dag 17 ipv 15 en dit komt meer overeen met mijn gevoel... ik had woensdag enorme krampen... en vrijdag ook maar dan is woensdag gewoon mijn eisprong geweest das mooi dan loopt het gelijk met mijn banner
Hoi een goedemorgen, hij is nog hoog gelukig of kan het ook geleidelijk naar benee gaan? of is dat onzin ben er wel blij mee. Silvia beterschap meid. Rust maar lekker uit. Mistimon ik wacht op je kaartje ben benieuwd ernaar. Roses ziet er goed uit omhoog die handel!en daar houden. jennie72
Van Harte Gefeliciteerd, Divanaatje. Wat een fantastisch nieuws zeg. Ben heel blij voor jou en je manneke.
Goedemorgen Allemaal, Ik kom even gedag zeggen. Bij mij nog niet veel bijzonders te bespreken, omdat ik om de 2 dagen temp en dus pas morgen weer een kaartje zal plaatsen. Als ik Zico zo hoor, die qua dagen zo'n beetje gelijk loopt, weet ik gewoon zeker dat het deze maand niet raak is. Waarom? Nou ja, ik voel echt 0,0. Ik voel me eigenlijk prima op dit moment. Heb geen vage klachtjes. Mijn borsten zijn nog niet gevoelig, mijn baarmoeder voel ik niet. Het is alsof ik nog lang niet ongesteld ga worden. Is ook voor het eerst sinds het stoppen met de pil dat ik me een keertje wat lekkerder voel, dus Hoera!. Ik ga nu maar eens naar mijn werk en wens iedereen weer veel succes en sterkte.
nog geen eitje gehad ik baal echt heel erg. ik denk dat deze cyclus weer erg lang gaat duuren. had ik niet verwacht na de twee vorige rondes...... divaantje gefeliciteerd meid. xxx
jullie snappen wel dat ik baal nu he? nog geen ongi te bekennen maar wel een temp-daling ( hij staat op discarded omdat ik niet geslapen heb en eruit geweest ben en pfff mijn humeur is dus ver te zoeken:S
silvia beterschap meid. mistimon ziet er niet goed uit helaas maar blijf duimen dat ie morgen natuurlijk weer de lucht in gaat monika das spannend wat raar he dat je temp zo raar kan doen... ook ik duim voor jou rensie jij ook al zo lange cyclus! jammer is dat he... ik heb het ook en ben het nu ook wel beu. succes meis avelon hoop dat je lekker gewoon zwanger ben. je heb geen klachten dus misschien is het nu wel opeens raak. dat heb ik wel eens vaker gehoord . en voor de rest van de meiden duim duim duim klus klus klus knuf knuf knuf