Hoi dames Mistimon wat vervelend nou omhoog dat hadden we niet afgesproken he Avalon we lopen ongeveer gelijk maar ik denk dat ik wel ongie ga worden, zomaar een voorgevoel. WIj duimen dat ze wegblijven. Hairdresser gek dat je nog geen ei hebt gehad, ook lastig he een lange cyclus. Monika spannend hoor op welke dag zit je nu?een stijging is goed toch? jennie72
goede morgen meiden Me2: balen meid dat het is doorgebroken............. Monika: blijft spannend hoor.... Mistimom: hoop niet dat het betekend wat ik vrees! REnsie: je had nu wel een daling, dus wie weet is het eitje in aantocht.. Pol: ziet er goed uit, houden zo! Diviaantje: van harte meid, geniet er maar lekker van! Nies: blijf voor je duimen meid! Zag nog een paar meiden met mooie kaartjes, duim ook voor jullie...... Sylvia: veel beterschap meid..... grtjs Twinny
Goedemorgen Hier mijn kaartje Ben omhoog geschoten vandaag zou m'n eisprong dan al plaatshebben gevonden? Voelde afgelopen nacht om 1.00U een enorme steek :-s Gooi er straks gewoon nog een ovu-testje tegenaan, want ben reuze benieuwd of ik nog een dag een smiley heb (zoals sommige meiden hier) of maar 1 dag. Vanavond proberen nog te klussen ...for sure. Ga zo even bijlezen meiden. Liefs Mirre
Goeiemorgen dame's! Hier mijn tempkaartje maar weer eens, denk dat mn ei dr aan zit te komen. Zo voelt t iig wel... Heb afgelopen weken niet elke dag getempt (vakantie) http://img183.imageshack.us/img183/7953/naamloosna0.png
Nies ik heb dan 2 dagen veel pijn en steken, ook de tempen daalde dan steeds. Nu deze maand ga ik ervan uit dat ik het toen heb gehad, had weer pijn en ja heb een wriemelend gevoel toch raar, maar we zullen wel zien wat het voortbrengt he.. Kan alleen m'n gevoel beschrijven , kan net zo goed griep zijn die aan het broeden is, je weet het niet juist, denk dat dat bij niemand is. Doch de pijnen zijn dan niet te genieten[/url]
Hier mijn kaartje weer....for whatever it means ...Heb echt geen idee! Dikke knuf voor de meiden met de daling...op met die tempjes, ik duim! En voor de hoog getempte meiden...ook hiervoor duim ik !
nies Wat me wel opvalt dat ik een hele gevoelige buik en baarmoeder heb, krampen in m'n borsten precies of ze trekken samen, buikpijn al vele dagen en m'n baarmoeder moet ik precies vasthouden , precies als ik ga het gevoel of ze zou eruit vallen ( kan wel niet). Kan griepje ook zijn die zo in Belgiëland teisterd, maar we wachten gewoon af. Maar ja op je gevoelens kan je niet rekenen en wordt je toch steeds door bedrogen. Heb 9 jaar geen maanstonden gehad door spiraal, nu ondek ik weer vanalles natuurlijk , ben precies weer een tiener die het helemaal opnieuw leer kennen. maar ja we zullen wel zien he
Mistimon: de tempdaling ziet er naar uit dat de duivels komen.......ik hoop voor je dat ze wegblijven. Ze hebben mij in ieder geval weer goed gevonden
positieve ovulatie test>smiley nogmaals (2e dag!), maar m'n temp was vanmorgen al zo hoog!? Heb geen koorts of iets... Heeft iemand een verklaring hiervoor? Want m'n ei is dus nog niet gesprongen toch als ik nog een smiley krijg?
Mirre, ik denk dat ie morgen zakt je temp en je dan je ei hebt gehad...ik zou manlief maar ff te grazen nemen vanaaf Fijn dat ie posi is meis!...
hey mirre! Kijk ff naar mijnkaartje!Had precies hetzelfde!Ik teste zelfs de avond na mijn ei nog vet posi!Heb maar extra geklust, snap het ook niet!Nooit eerder gehad !
Goedemorgen! Volgens mij heb ik gister m'n ei gehad, joepie! Hopelijk is het klussen genoeg geweest, dat vraag ik me altijd af!
Thanx meis! Ik hoop dat ik hem te grazen kan nemen, want hij heeft 2 dagen beurs (dus helemaal gaar als hij vanaaf thuis komt ) en we zijn al zo brak van de 2 nachten zorgen voor ons hondenkind, M A A R....ik ga natuurlijk een poging wagen....laat niet zomaar deze ronde onbenut voorbij gaan
Hier ook een nieuw kaartje, vandaag was mijn temp weer lekker hoog. Had vanmorgen toen ik onder de douche stond ook een soort krampjes onderin mijn buik.
Heey meiden, Pfff hier mijn kaartje weer! Het kruis is verschoven! Cyclus van niks deze maand! Liefs Pearly
Hoi Allemaal @Sylvia: Beterschap meisie. @Roses: Ik blijf voor je blazen @Monika: Ik ben benieuwt @Mistimom: Minders dat hij gezakt is, ik blijf duimen. @Mirre: Ik denk dat vannacht of morgen je ei komt Klussuh! ghihihi @Me2: Balen man dat de duivels er zijn....grrr @Pol: Ziet er toppie uit meisie en nu houden zo he Hierbij ook weer mijn kaartje.... vandaag weer 0,1 omhoog, maar we kunnen nog alle kanten op. Nog 5 dagen tot NOD.... pfffff altijd vervelend die week voor NOD. Meiden heel veel succes de komende dagen, ik blijf duimen! Liefs Daantje
@Pearly: volgens FF in ieder geval nu wel een eisprong rond deze tijd.. dat dacht je zelf ook al toch? Ik ga voor je duimen dat je gewoon een cyclus hebt overgeslagen en dat je over 2 weken een mooie ++++ test in handen hebt... jullie hebben in ieder geval goed je best gedaan