Temperatuurkaartjes 25-01-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Monika, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    POL : Wow, ziet er heel mooi uit, dat kaartje van je. Mooi hoog op 9dpo. Ik duim voor je, dat hij zo mooi hoog blijft en dat je straks een positieve test in je handen hebt.

Jennie72
    : Ik hoop zo dat het bij jou wegblijft. Voor mezelf ben ik deze maand voor het eerst wat gelaten. Het is niet dat ik negatief gestemd ben. Eerder een soort berustend gevoel. Het is even fout gegaan en we gaan er volgende maand weer voor. Ik duim dat jouw duivels weblijven.

Twinny : Hoe is het met jou, meid?. Ik zie dat je je 20 wkn echo op mijn verjaardag hebt. Wat leuk. Dan zul je al zoveel meer te zien krijgen.

Mirre : Het zou kunnen dat je je ei gisteren gehad hebt. Nog een keer klussen kan nooit kwaad. :) Haha Veel succes en vooral plezier.

Astrid
    : Het ziet er naar uit dat je vandaag je ei gaat krijgen. Succes met klussen. Al zie ik dat dat heel goed gaat deze dagen. Aan jullie inzet ligt het niet ;)

Zico
    : Ik hoop dat al die gevoelens in je lijf, betekenen dat je over 9 maanden een baby in je armen zult hebben. En dan bedoel ik natuurlijk jouw baby. En ik hoop dat het niet de griep is...

Nies : En nu weer stijgen met die temperatuur he? Morgen wil ik weer een hogere zien. Blaaaaaaaaaaaaaaaaas

Carmen31 : Wow, ziet er goed uit. Wat een mooie stijging is dat. Nu goed hoog houden. Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas

Mariekepieke, ik hoop ook dat je ei geweest is. En tja, dat klussen. Ik denk dat we allemaal diverse keren ons afvragen of we voldoende geklusd hebben. Ach, het is altijd maar afwachten. Sommige worden van één keer zwanger en anderen klussen zich rot en er gebeurt niets. Aan jouw kant heb je voldoende gedaan in ieder geval.

Sylvia : Heel veel beterschap meid. Wat vervelend voor je dat je nu de griep te pakken hebt. Duik lekker onder de wol en maak je maar even nergens anders druk over, dan weer beter worden.

Roses
    : Ooooooh, spannend meid. Zie ter heel mooi uit. Wat een goed kaartje. Goed hooghouden de komende week en dan een positieve test in je handen. Daar duim ik voor.

Hairdresser : He gatver, meid. Wat moet je lang op je ei wachten, he? Ik had deze maand ook al dat mijn eisprong 3 dagen later kwam. Maar bij jou wordt het nu wel tijd...

Mistimon : hmmmm, als je om de normale tijd en met de normale slaap had getempt was dit foute boel geweest. Maar ja, als je slechter geslapen hebt, dan kan dat weleens de reden zijn dat je temperatuur lager was. Kijk het morgen even aan en ga je niet teveel druk maken. Ik weet dat dat moeilijk is, maar je kan alleen maar afwachten. Geen bloed is goed, dus zolang er nog geen tekenen van ongi zijn, kan het nog alle kanten op.

MarijkeB
    : Wat vervelend voor je, meid. Je had zo'n mooie hoge temp. Maar ja, ik heb hier op het forum al vaker gemerkt dat een hoge temp niet automatisch goed nieuws betekent. Ik meen me te herinneren dat Hairdresser ook een hoge temp had en toch ongi werd.

Me2 : Hierbij een grote knuffel van mij. Ik vind het heel vervelend voor je. Verwen jezelf maar een beetje. Dat heb je verdiend.

Pearly : vervelend dat de eisprong nu pas is gekomen, maar hij is er in ieder geval. Ik duim net als Brigitte dat je over 2 weken een positieve test in je handen hebt.

Alle dames die ik vergeten ben, wens ik heel veel succes en sterkte. Laten we ervoor zorgen dat er spoedig meerdere positieve testen zullen zijn. Ik duim voor jullie allen.

2. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he hoe is het met u en voel je je?

3. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Culemborg
    Het gaat eigenlijk heel goed met me en daardoor weet ik vrij zeker dat er deze maand niets aan de hand is.
    Ik zit nu op 11 dpo en ik voel me niet noemenswaardig anders dan anders. Ik moet wel zeggen dat ik sinds vandaag gerommel in mijn buik heb en dat duidt bij mij altijd op een nadere ongi. Ik denk dat het vandaag of hoogstens morgen wel gaat doorzetten.

Hoe is het met jou, Zico? Nog steeds zo beroerd?
    Ik hoop dat het bij jou op een zwangerschap duidt.

4. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Dag Avalon bedankt he, ik denk dat ook van we zien wel ik denk toch echt dat ik niet zwanger ben maar goed we zien het wel wanneer gooi je er een testje tegen aan? ik weet het nog niet liever niet eigelijk want ik durf niet zo heb ik straks weer een teleurstelling te pakken en dat is niet fijn :( dus wachten gewoon ene poosje he. Want ik geloof er niet in vraag mij niet waarom. Ik duim voor je!
    Alle andere dames succes he.
    jennie72

5. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Culemborg
    Ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik geloof er deze keer ook niet in.
    Vorige maand had ik dat wel en toen bleek ik ook even heel kort zwanger te zijn geweest. Het werd alleen een foute innesteling.
    Deze maand heb ik er gewoon een slecht gevoel over. Maar ja, eerder als donderdag test ik niet.

En het kan zelfs zijn dat ik het dan nog even doorschuif naar het weekend. Maar ja, dat laatste weet ik natuurlijk niet. Ik zeg het nu, maar als ik straks op 14 dagen zit en de ongi is er nog niet, dan gaat het vast kriebelen. ;)

6. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Meiden die binnenkort gaan testen...ik wens jullie een dikke plus of 2 strepen natuurlijk!

Meiden die in de wachtrij zitten...succes met de tijd door te komen!

Pol...hou em daar meid!

Nies...:rolleyes:

7. laten we het hopen, ben het nu wel zat dat wachten op een ei! ;)

Monika, jij hebt ook al zo'n rot lange cyclus...
    succes meid!

liefs rensie

8. Niet meer actief

Hoihoi

Willen jullie even naar mijn tempkaartje kijken in mijn album?
    Ik weet niet wanneer ik nu mijn eisprong heb gehad!
    Bovenin staan mijn cyclusdagen(ben op dag 11 beginnen te tempen)

Zou ik echt fijn vinden als jullie je mening geven!

Xx

9. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    volgens mij 1 feb dag 14....... denk ik lijkt mij

10. Niet meer actief

Ja, maar hij is maar met 0,2 gestegen en ik dacht dat het tussen de 0,3 en 0,5 moest zijn.
    :(

11. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Lies: ik denk ook dag 14 maar omdat je maar zo kort voor je eventuele eitje bent gaan temperaturen durf ik er niet zo heel veel over te zeggen..... Heb je ook nog iets gezien aan vruchtbaar slijm?

12. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    volgensmij is 0,2 genoeg toch

13. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Volgens mij is het voor de meesten wel genoeg ja die 0,2 graden maar vind het wat lastig om te zeggen...... het kan in ieder geval per persoon verschillen hoeveel het stijgt..... maar denk dat lies haar eitje op dag 14 geweest is

14. @hairdresser

ben nu effe in de war door je banner, heb jij je ei nu al gehad? Of zit je ook nog steeds te 'broeden'
    liefs rensie

15. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    ik broed net zo hard op dit moment op het eitje als jou rensie.
    kunnen we bij elkaar steun vinden.
    volgens mij dag 25 vandaag en nog geen ei gehad.
    ga denk ik zo me banner maar weg halen. klopt toch niet echt meer.

16. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    laat maar dag 27 zelfs pffffffffff

17. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    zo is mijn banner beter......
    net als die van jou die gewoon optelt
    er valt toch nog niks te testen omdat ik geen eitje heb gehad(heleaas)

18. heb nu op lilypie.com maar een nieuwe banner gemaakt. daar kun je je cyclus tot 80 dagen instellen (alstjeblieft niet)
    ik dag 48 geloof ik nog steeds niks, maar vandaag dipje dus hoop op eitje
    succes meid...

liefs rensie

19. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    ik heb ook elkekeer diopjes maar geen ei kijk maar naar me temp kaarte ik weet niet wat ik ervan moet denken

20. Niet meer actief

Eigenlijk niet op gelet :(
    ik ga er maar vanuit dat het dag 14 geweest is dan...

Deel Deze Pagina