net op ff de temp van vandaag zitten aanpassen (en weer goed gezet hoor) als ik vandaag ook 36,4 had kreeg ik stippelkruis... dan maar morgen toch!
zijn er ook site war je temperatuur lkaartjes weg kan halen maar dan de site in nederlands? ben niet zo ster in engels
Meiden, bedankt voor jullie 'beterschapswensen' . Ik voel me al iets beter, al heb ik vanacht eigenlijk net geslapen van de pijn, echt verschrikkelijk. En als ik dan even sliep, droomde ik gewoon verder over de pijn, dus dat ik in mn droom ook zo ziek was..niet leuk dus! Mn temp is vanochtend wel weer gedaald naar 37,2 c, dus het valt wel weer mee maar helemaal goed voelen doe ik me zeker nog niet helaas.. Pff..was het maar 14 februari...dan voel ik me weer goed (tenminste, laten we dat hopen, zo lang ziek zijn zou niet goed zijn! haha) en zou ik al kunnen testen! Spannend! Liefs Syl
Hoi Hairdresser, en Rensie ,Lies vervelend voor jullie hoor dat je niet goed weet ofdat je ei is geweest. Ik leef met jullie mee. Lijkt me niet fijn te noemen. Veel succes dames goed dat je je weer wat beter voelt Silvia! groeten jennie72
Dames bedankt voor jullie medeleven, ik heb echt ontzettende ongi-krampen, maar tot dusver nog steeds niets te spotten, behalve slijmverlies. Laten we hopen dat de temp op discarded mag blijven en dat ik morgen weer hoog zit! Ik hoop natuurlijk ook op goed nieuws van de gyn morgenvroeg!
@berna1981, mooi kruis heb je in ieder geval! Hopelijk is het de eerste ronde meteen raak! @jennie, je temp zegt nu nog niet zoveel, je moet echt je NOD afwachten, dan weet je het eigenlijk pas! @rensie, tsjoh nog steeds geen kruis, nou moet hij toch echt komen hoor, want het duurt wel erg lang, succes! @avalon, knap hoor dat je niet meer elke dag tempt! Nog heel ff en dan weet je of het raak is! Misschien is het juist nu wél raak, nu je niets voelt, mijn duimen draaien! En thx voor het duimen voor mij! Je bent lief! @monika, van jou snap ik niets haha. Nog steeds niet posi getest? @hairdresser, je moet nu snel omhoog hoor, het heeft al lang genoeg geduurd! @mistimon, neeeeeeee he, hopelijk was dit een verkeerde temp door het weinige slapen! Ik ben benieuwd naar morgen. @mirre, volgens mij is daar je eitje! Veel plezier met klussen vanavond! @astrid85 veel plezier met klussen meissie! @nies, je hebt zon maf kaartje! Ik kan er geen wijs uit worden hihi, dus over 2 dagen heb je je NOD? @carmen, je gaat mooi de lucht in! Je hebt het klussen dus goed ingepland! @mariekepieke, zo te zien heb je genoeg geklust hoor! Nu afwachten dus, succes! @zico je temp zit lekker hoor, dat ziet er wel goed uit! @pol, mooi kaartje hoor, houden zo he die temp! @pearly, mooi kruis! Wel vaag hoor je cyclus zo, hopelijk komt er wat moois uit voort! @daantje, thx voor het blazen dat is lief! Morgen moet mn temp dus hoger zijn jij gaat ook goed zeg! Houden zo hoor! Ik duim voor een +++ test. @daam, je gaat in ieder geval al mooi omhoog, houden zo he! Dan komt het helemaal goed
@Roses, heb niet meer getest...en aangezien mijn temp nu ineens weer stijgt, is het net of mijn ei nu komt, maar dat geloof ik niet...vanavond toch nog maar even voor de zekerheid
het went inderdaad vanzelf! Gewoon hier een beetje meelezen, hier staan heel vaak tips, en je kan hier altijd vragen als je iets niet snapt, of niet weet wat het betekent!
Wat vreemd zeg! Je lichaam kan je inderdaad flink voor de gek houden, kijk maar naar Pearly. Heel veel plezier dan vanavond
ik kan niet zo veel wijs uit je kaartje.. als je jouw blauwe kruis verwijderd, geeft FF dan een eisprong aan?
Nee niet meer, hij stond eerst wel op de dag dat nu blauw is, en ik voelde hem ook duidelijk. Maa mijn temp blijft duidelijk te laag volgens FF
durf het bijna niet te zeggen .. maar als ik heel objectief naar je kaartje kijk, dan zie ik ook geen ei.
Oh je mag het best zeggen hoor, maar mijn lichaam verteld me anders...heb altijd wel gevoelige borsten, maar na mijn eisprong doen ze gewoon super zeer...en dat is nu al een goede 2 weken zo.
dan moet je of snel ongesteld worden of snel een posi test krijgen. Hopen op dat laatste natuurlijk. nu 17 dpo?