Temperatuurkaartjes 25-01-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Monika, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Goedemorgen,

Ik kom weer eens een kaartje plaatsen. Ik moet rennen, dus ik zal later vandaag even bijlezen wat er vandaag allemaal geschreven is.

Ter Informatie. Ik zit nu op dag 12dpo en hij is nog netjes, die temp van mij. Maar ja, het zegt niets, dus ik ga mezelf niet nog een keer gek maken, net als vorige maand.

Fijne dag dames.

2. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    ik duim voor je avalon1972
    en blaas hem nog even iets omhoog zodat die temp niet mer naar beneden durft
    (misschien wel hoogtevrees?)

3. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Dat vind ik zo lief van je. Dankjewel.
    Ik kan het niet laten en geef je daarom even een virtuele knuffel.

Laten we hopen dat mijn temp hoogtevrees krijgt. En ik roep dan echt de branweer niet om hem naar beneden te halen. lol

4. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Laten we hopen dat mijn temp hoogtevrees krijgt. En ik roep dan echt de branweer niet om hem naar beneden te halen. lol[/quote]

Ha Ha :) humor jennie72

5. Niet meer actief

Hoi Jennie, ik ben ruim 3 jaar van de pil af.

6. Niet meer actief

Goeiemorgen!

Hier mijn kaartje weer:

Ik denk dat die tempverhoging door mn verkoudheid is gekomen, ben echt enorm verkouden.
    Vorige maand was dat net zo.Ik zit eigenlijk in het zelfde schuitje als Monika, lange cyclus vol onzekerheden.
    Ik heb geen ongesteldheidsgevoel , helemaal niet zelfs...ik verwacht het dus ook nog niet.
    We zullen wel zien ...misschien ook maar even testje tegen aan gooien, brengt weer wat duidelijkheid.

Zie er weer mooie kaartjes bij meiden! ;)

7. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Er zijn idd weer mooie kaartjes bij!
    Mijn temp is gelukkig weer wat op orde, na verhoging gehad te hebben van ziek zijn..Ben nog steeds niet beter maar verhoging en koorts is weg gelukkig.
    Min temp is vandaag wel weer lager, ik hoop natuurlijk op een innestelingsdipje...Tot nu toe heb ik alleen maar 36,8 voor mn ei gehad of na mn ei maar dan was ik wel zwanger...nouja, ik ga er niet vanuit want het kan van alles zijn natuurlijk maar hopen doe ik het wel :)
    Heb vanaf gisteren ook best veel ongi/baarmoederkrampjes..alsof ik ongi ga worden! maar dat duurt nog zeker een week...ook dat is weer iets wat ik alleen had toen ik zwanger was...pfff..
    Heb ook sinds eergisteren veel afscheiding, wat vooral gisteren het meest was: witte, vloeibare afscheiding, echt veel!(maar ruikt niet ofzo, dus geen infectie) vandaag is het wat minder weer..
    Voelde gisteravond rond uur of 22, ook best felle steek bij m baarmoeder, soort van felle ongi kramp, daarna ook vlak bij mn vagina soort steek, heel raar maarja..heeft mischien te maken met dat ik ziek ben geweest ofzo? Al lijkt me dat niet zo logisch maarja..
    Heb ook lage (ongi!) rugpijn, vanaf gisteravond en een rommelende buik.

Ik hoop dus dat de dagen snel voorbij vliegen, ik ga er natuurlijk niet vanuit dat ik nu alweer zwanger ben, maar die dingetjes die ik duidelijk voel (ze zijn echt duidelijk aanwezig) had ik dus ook toen ik zwanger was (alleen toen) marja, ik weet: je lichaam kan je zooo voor de gek houden dus ik denk gewoon dat het niet raak is..

Liefs

Syl

8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Roses: ziet er wel mooi uit hoor!
    Jennie: gaat ook lekker, daar houden he!
    Zico: gaat ook goed he! Ga je naar de sterren?!
    Rensie: op naar dat ei!
    Hairdresser: jij zit denk ik weer op de wachtbank! Succes!
    Babyblues: mooi kaartje tot nu toe! Is de bonje weer goed gemaakt?
    Mistimon: dat ziet er inderdaad uit als game over helaas........Ik duim voor je dat de gyn goed nieuws heeft. Laat je het even weten straks?
    Avalon: het blijft idnerdaad spannend!
    Monika: tsja, blijft raar kaartje. Het lijkt inderdaad of er nog helemaal geen ei is geweest.
    Nies: ik hoop zo op een snel eitje voor jou, of een positieve test, of een ongi, maar toch echt duidelijkheid. Dikke knuf meid.
    Sylvia: ik duim met je mee! Ik had deze ronde echter ook weer alle symptomen die ik ahd toen ik zwanger was, maar helaas!

9. Niet meer actief

Dank je wel Me2...lief van je!...Als het goed is komen straks de testen met de post en dan ga ik er een test tegen aan gooien...dan weet ik in elk geval iets meer.
    Dikke knuf terug!

10. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Me2, ik had het idd gelezen ja, die rottige duivels ook altijd! en je lichaam kan je idd behoorlijk voor de gek houden ja...
    Ik hoop dat de dagen snel voorbij gaan en dat ik anders ook weer snel mn ei heb..want natuurlijk is er grote kans dat het niet raak is al hoop ik natuurlijk dat het wel raak is...
    Spannend is het wel.
    Hoop dat je snel je ei weer hebt en dat het raak is

Liefs

Syl

11. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Dank Syl! Gelukkig hebben we elkaar hier he!

Ik hoop dat ik nu eindelijk weer eens van dit deel van het forum naar het leuke deel van het forum mag gaan en dan ditmaal ook blijven!!!!

12. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Goedemorgen!

Nou ik heb al wel een paar mooie kaartjes gezien...er is nog plek zat hoor bij Oktober mamma's ;)

Zal ff wat vruchtbaarheid strooien ...strooi..strooi..strooi

alle testers suc6!
    alle klussers veel plezier :)
    alle wachters...hier...bakkie thee en chocola ;)

voor degene die ongi zijn geworden: kl*te :x

13. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Goedemorgen

Gisteren had ik afscheiding wat ik toch een beetje vreemd vond ruiken denk dat het EggWhite was...ruikt het bij jullie ook anders/sterker? :rolleyes:
    Temp vanmorgen naar beneden en een negatieve ovulatie-test vanmorgen.
    Is mijn eitjes nu al gesprongen denken jullie? Of gaat dat nog gebeuren vandaag....(eerst temp laag en morgen dan omhoog..betekent dat dan bij het omhoog gaan pas dat ie gesprongen is?)

Nies
    Zou ik zeker doen als ik jou was een testje ertegenaan gooien! Ik hou je in de gaten.
    MonikaHet blijft toch nog even spannend daar bij jou.
    Jennie72 Je gaat goed meid.
    Babyblues Ruzie komt in de beste familie's voor! Wij hadden gisterenavond ook weer een aanvaring ...nou ja m'n partner vond het nodig om te "zeiken" over een paar schoenen die boven stonden...nota bene zijn eigen schoenen!!
    mistimonVreselijke kaartjes, hele mooie kaartjes...ach het zegt me niet zoveel meer...alles kan altijd alle kanten op. Ben benieuwd hoe het bij de gyn is geweest. Kop op!
    Zico Super steiging! Ik hoop positief voor je over 3 dagen.

Alle andere natuurlijk denk en lees ik ook met jullie mee hoor, maar iedereen een feed-back geven kom ik niet iedere keer aan toe ;)

Mirre

14. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Mirre, zou kunnen dat vandaag je ei er pas is en dat je temp morgen omhoog gaat!

15. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen meiden

Zag toch nog wel een paar mooie hoopvolle kaartjes, die meiden heel veel succes......

mistimom: heel veel succes met de testen en uitslagen............

Monika: ik weet het ook niet meid, tis een vervelend kaartje!

Indigo: lijkt me niet dat je ei al geweest is, weet tuurlijk ook niet.....

Heb vandaag koppijn en voel beetje grieperig! Zal dan al de 4e keer worden deze zwangerschap! DAdelijk maar eens een paracetamolletje pakken!
    Verder gaat hier alles prima, bedankt voor het vragen avalon......

Iedereen weer heel veel succes............

Twinny

16. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Oke , spannend dank je!

17. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Vandaag mijn kaartje:

Jaag die temp de lucht in! ( ik zag wat dalers :( )

18. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Heey meiden,

Hier is mijn Kaartje weer!

@ daam Lekker constant meid! Houden daar he!

@ Mistimom heeel veel succes gewenst met alles! Vanuit hier een dikke knuff voor je!

@ Monika Hmm moeilijk kaartje! Misschien ook zo'n rare cyclus zoals bij mij!

@Me2 Vanuit hier een hele dikke knuff!

@ mirre Morgen omhoog meid! En dan lekker hoog blijven!

@ hairdresser Succes op de wachtbank rustig wachten op een mooie beloning ;)

@ Zico Gaat goed meid!

@ Nies Wanneer ga je een testje wagen?

@ Avalon Spannend meid! Ik hou je in de gaten!

Diegene die ik vergeten ben sorry :oops: OOk jullie houd ik in de gaten!

Liefs Pearly

19. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ze zeggen steeds het staat in de sterren geschreven dus ben even een kijkje gaan nemen he, hihihihi

20. Niet meer actief

Heb net een test gedaan...en zoals ik eigenlijk wel een beetje verwacht had...negatief :(
    Maar goed, we houden de moed erin :confused:

Deel Deze Pagina