Temperatuurkaartjes 25-01-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Monika, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

hoi dames

ja bonje is aardig opgelost.......verdwijnt natuurlijk niet zo 1-2-3.maar gaat vast goedkomen

en ja het blijft afw88.... heb al een kaartje met een temp van 37,2 en ongi en een kaartje met 3 dagen overtijd en toen ongi dus............. het blijft spannend bij mij hihihi

voor alle dames....... ik hou jullie in de gaten hoor met alle stijgers en dalerssssssssssssssss
    maar ben bang als ik namen ga noemen dat ik mensen vergeet en dat vind ik niet leuk hihih dus doe ik het maar zo.............

2. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    :) :) nog altijd op de wachtbank!
    FF was op dag 22 ook zeker van mijn kruis maar ja het blijft en is vreemd!
    We wachten rustig af!

Liefs Pearly

3. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Een hele goede morgen, Dames.

Ik heb fantastisch nieuws. Ik zit er nog van te shaken en weet niet of ik moet lachen of huilen. Ik werd vanmorgen om 4 uur wakker en moest plassen. Ik was het niet van plan, maar heb er een test tegenaan gegooid en zie hieronder het resultaat.

De streep kwam al binnen een minuut. Dit was zo anders als vorige maand. Toen kwam hij niet binnen iets van acht minuten en kwam ik er pas achter dat er een streep stond toen ik wakker werd.

Ik snap er weinig van. Ben de afgelopen 2 dagen wel 2x goed misselijk geweest, maar ik dacht dat ik de griep onder de leden had en dat er een kans was dat ik ziek werd. En gisteren stond ik in de douche en keek ik naar mijn borsten en vond dat ik de aderen beter kon zien. Maar ja, jullie weten allemaal hoezeer onze geest spelletjes met ons kan spelen als we iets graag willen.

Ik voelde me deze maand zo anders als de voorgaande maanden. Ik voel op dit moment namelijk helemaal niets. Mijn borsten doen niet zeer. Mijn buik rommelt niet. Het is anders en daardoor was ik er heilig van overtuigd dat het niet raak zou zijn. Wat een vreemde wereld. ;)

En ik had het deze maand, zoals jullie weten eigenlijk een beetje losgelaten. Heb getempt tot 3 dagen na de eisprong en toen om de 3 dagen. Het gaf me zoveel rust. Als jullie geen volledige kaart meer hoeven te tempen, dan zouden jullie dat ook moeten doen voor jullie rust vanbinnen.

Een hele fijne dag, vriendinnen.
    Ik ga nog maar even proberen of ik nog een uurtje kan slapen. En dan wachten tot mijn mannetje thuiskomt. Hij heeft nachtdienst. Ik heb hem wel gebeld binnen 1 minuut nadat ik de streep zag. Maar ik denk dat ik straks wel een jankbui krijg als ik hem zie.

Veel Liefs en bedankt voor jullie steun.
    Jullie zijn de beste.

Marianne

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Marianne van harte! mooie streep zeg! op welke dag heb je nu getest van je cyclus?
    geeft mij hoop ik voel ook helemaal niks wel weer stijging van 0,1 ...

5. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Marianne wat goed! Van harte meis het is je echt gegund! super gefeliciteerd :D ook voor je mannetje! Nu gauw je banner veranderen!

6. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    haha je hebt inmiddels al een banner! hij staat je goed :)

7. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Nou hier dan mijn kaartje, ik ben 2 tiende gestegen :) het blijft spannend ;)

8. Marianna gefeliciteerd!

bij mij nog niks

[​IMG][/url][/img]

9. Niet meer actief

zo en hier weer mijn kaartje.heb iets vroeger moeten tempen omdat mijn dochtertje aan het wakker worden was hihi

avalon gefeliciteerd meid

10. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Marianne!!!!
    Super meid van harte gefeliciteerd!
    Maarre je hebt toch voor je NOD getest? Welke test heb je gebruikt?

Goedemorgen meiden

Ik ga ervan uit dat m'n ei nu gesprongen is! Nu de komende dagen flink omhoog gaan en daar blijven ;)
    M'n temp is -iets- te laag neergezet , want ik heb flink bloot gelegen omdat m'n hondenkind pijn heeft en bovenop me hing de laatste uren vd nacht. Ik denk dat m'n temp daardoor iets lager is, want 5 min later tempte ik 37.Gr. Maar maakt niet uit belangrijkste is dat het ei gesprongen is!

Roses Je gaat goed meid ik heb er een positief gevoel bij ....ben benieuwd of ik gelijk krijg! ;)
    RensieJe geduld wordt op de proef gesteld!
    BabybluesGelukkig dat de ruzie weer een beetje bijgelegd is en tja het "katerige" gevoel moet dan nog de ff bezinken. Herken het.
    NiesHmm...negatieve test jammer meis! Uiteindelijk komt alles goed het duurt alleen ietsje langer.

Liefs Mirre

11. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    weer geen eisprong. temp weer laag vanochtend.
    word hier echt moedeloos van onderhand.
    waarom komt ie nu niet?

12. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    avalon gefeliciteerd.
    heb ik hem goed in de bomen gejaard he die temp van je.
    ik zou hem zeggen dat ie over een maand of 8 weer naar beneden mag komen. hihi.
    thanx voor je knuffel... een dikke terug

13. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    hairdresser Klote voor je, maar probeer (al is het moeilijk) een beetje positief te blijven denken.
    Ik weet ook niet waarom je ei nog niet lijkt te willen komen.

Bloemmetje voor jou om je op te vrolijken.

Liefs Mirre

14. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Dag meiden gefeliciteerdddddddd Avalon Ahum ik ha dhet zelfde vanacht ook bij mij staat hij wel niet zo duidelijk als bij jou maar hij staat er wel. IK doe over een paar dagen er nog wel 1 ik durf niet goed. IK denk dat ik ook zwanger ben.
    Hier mijn kaartje weer: ;) jennie72

15. Niet meer actief

goeiemorgen meiden!
    Avalon:van harte gefeliciteerd meis!
    @Jennie:zal ik jou ook alvast feliciteren?Of zet je eerst je test in je album zodat we hem met z'n allen kunnen keuren? ;)

16. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    jennie72
    Oh meid wat spannend dat zou mooi zijn he!
    Je had dus een licht streepje?!
    Jeetje straks gaan meerdere meiden onze temp topic verlaten. Gun het iedereen van harte hoor.....maar ik wil ook zo graag :cry: (sorry)

Liefs Mirre

17. Niet meer actief

Ik snap hoe je je voelt hoor, maar wij komen ook aan de beurt!Positive vibrations!

18. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi Carmen dat zal ik doen, hij is nog te licht vrees ik :( maar staat er wel. IK weet het niet meer, verdorie waarom is hij niet gewoon zo duidelijk als bij Avalon. NOu ja komt wel goe dof niet en word gewoon ongie. bedankt jennie72

19. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    carmen31
    I know....uiteindelijk komt ons zonnekindje ook, maar het duurt zo lang en de ene keer kan ik het goed relativeren, maar de andere keer (soms) ben ik er een beetje verdrietig door! Het zou wel eens fijn zijn als nou eens iets "normaal" zou kunnen gaan in my life, zonder constant ...bergje op, bergje af..., want dat is zo vermoeiend. Sorry meiden voor Mirre's klaagzang...vanaf nu ben ik weer lief ;)

20. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    thanx mirre lief van je.
    ik denk dat ik nu echt wat minder op deze site ga komen.
    miischien blijf door dit alles mijn eitje weg ofzo..dor spanning misschien.
    ach lekker over 2 1/2 week op wintersport.....

jennie alvast gefeliciteerd.... fotoooooo?

Deel Deze Pagina