Temperatuurkaartjes 25-01-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Monika, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    mirre meid een heeeeeelllle dikke knuffel van mij.... er komen mooi zonnig tijden aan voor ons...wedden.
    en voor de rest natuurlijk op deze pagina.

dus meiden als ik me een tijdje niet laat zien.... vrees niet dat is normaal.
    probeer gewoon een keer in de zoveel tijd en ik kom me wel weer laten zien als me eitje geweest is.
    xxxxxxxxxxx

2. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    hairdresser
    Knuffel terug! Veel succes...we zien je wel langskomen toch ;)

3. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    is wel de bedoellig he ......

4. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Lieve MIrre bedankt he zou geweldig zijn maar durf niet meer.
    Ook voor jou een dikke knuffel van mij, een megahug. IK haat het zo om in onzerheid te zitten he. Ik zou zo graag willen dat het nu eens normaal gaat geen onzekerheden meer maar gewoon knallen daarom ben ik nu zo voorzichtig hoewel die test er niet om liegt. O wat zou ik graag die banner nemen geloof me maar doe het nog niet. jennie72

5. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    jennie maar je kan er geen foto van maken?

6. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hairdresser nee is hij te licht voor :( jammer genoeg dus ja ik zie hem wel maar ja. jennie72

7. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    proberen... misschien zien mijn goede ogen hem wel.
    ben zo benieuwd.

8. Niet meer actief

Ik had begrepen dat jij wel vaker posi teste, om vervolgens ongi te worden toch? Wat ik niet begrijp is dat je al zo vroeg test...Ik heb ik het jaar dat ik aan het klussen ben nog maar 1x een test gedaan en die was toen ik 1 dag overtijd was.Probeer dus gewoon nog ff af te wachten, want je maakt jezelf helemaal gek met lichte streepjes, straks is het een ingedroogde streep geweest en wordt je weer teleurgesteld.Ik hoop het natuurlijk niet voor je, maar voor de zekerheid zou ik gewoon nog ff wachten tot zaterdag ofzo, als je zwanger bent moet er tegen die tijd een vette streep verschijnen en dan weet je het zeker!Ik duim voor je dat het raak is hoor, dit was alleen maar goedbedoeld advies...

9. mistimon

mistimon Actief lid

18 jul 2006
    214
    0
    0
    spannend hoor Jennie! ik duim voor je!

hier is het weer een vreemd verhaal, mijn temp. is weer gestegen.. ik ben wel ongesteld maar zit 0,1 graad onder mijn hoge temp? Iemand ideeen?

10. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hairdresser ik heb weinig zin om voor je weet wel te staan daarom doe ik r over een paar dagen nog wel een, hij was al duidelijker dan gister :oops: ik snap dat je hem wilt zien maar ja ik moet eerst zelf overtuigd zijn en dan een ander. jennie72

11. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    snap het jennie.
    nou ik zie het vanzelf wel.
    zucces met je onzekerheid......knuf.

12. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he avelonnetje zit hier mee te blijten nu ik je fantastisch nieuws lees, meis een hele dikke proficiat en geniet , geniet , geniet.....

13. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Allemaal heel erg bedankt voor jullie felicitaties. Ik heb vanmorgen vroeg nogmaals een 2e test gedaan, omdat ik gedroomd had dat het niet waar was. Dom he?.

Maar ook deze was positief, gelukkig.

Jennie72, wat leuk dat we op hetzelfde moment testte. Ik zit momenteel op 1 dag voor mijn NOD. 13DPO. Maar ik heb zelfs het vermoeden dat mijn eisprong één dag eerder was, dus dan zou ik nu precies op mijn NOD getetst hebben.

Heb geduld. Die streep is met een paar dagen sterker. Geloof me.

Groetjes,

Marianne

14. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he hairdresserke, het is niet makkelijk steeds positief te blijven he, kan er van meespreken , maar op het einde van de rit wacht ons een mooi cadeauke

hier toch weer eens m'n kaartje volgende temp is vrijdag als ik niet ongi ben geworden

15. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    avelonneke het nod lijst moet je je nog zwanger zetten schat

16. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    avalon! van harte gefeliciteerd! sjezus wat gewedlig nieuws zeg! \:D/
    ik lees af en toe nog ff hier de temptopic, en kon het nu niet laten ff te reageren!

echt super!

17. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Gefeliciteerd avalon

Jennie ik duim voor een duidelijkere test

Mijn temp is vandaag weer met 0,1 gestegen.

18. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Dank jullie wel ook Monika, ik hoop het ook maar we hebben besloten om het a.s maandag aan de gyno over telaten is beter. Tenzij ik a.,s zaterdag een duidelijkere test ga krijgen, maar ik voel me echt niet zwanger dus ja we laten het hier maar bij.
    jennie72

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihi niet meer 11 dpo testen he jennie?

20. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Ha ha nee maar valt niet mee he je wilt het graag dus ja ik ben ook maar een mens. :eek: ach ja we zien wel weer. Ben jij al geweest NAtas? even off topic.was het goed bij de gyno? jennie72

Deel Deze Pagina