hihihi ik ook hoor, maar test echt niet elke maand zo vroeg. ik moet vanmiddag pas.. rond 14:00 uur.. nog laaaaang wachten hihihi thanks voor het vragen!
@jennie spannend meis! @natasja succes vanmiddag! @monika, jij maakt het ook spannend, nu weer omhoog succes met afwachten!
Hoi meiden, Marianne... ....Meid van harte gefeliciteerd joh, wat geweldig! Tis je echt van harte gegund meis!...Geniet er lekker van! Mirre...dikke knuffels meis...als het bij mij goed komt dan ook zeker bij jou Jennie... ik hoop echt dat je een positieve test hebt meis, ik kan me voorstellen dat je helemaal hokeldebokel bent Hairdresser, dikke knuf meis, volhouden hoor! Natasja...heel veel succes vanmiddag! En meiden, omhoog met die kaartjes hoor, gaat allemaal goed komen, ik duim gewoon door! Ik heb zelf besloten wel door te tempen maar het kaartje niet steeds meer neer te zetten. Hij is gewoon niet interresant meer...temp was wel weer iets gestegen maar het schiet gewoon niet op.Ik krijg er zo een beetje de balen van Ik blijf wel schrijven hoor
Hallo allemaal, Kom ik ook weer even om de hoek spieken. Avalon van harte gefeliciteerd! Super voor je. En jennie, ik hoop dat het voor jou ook echt raak mag zijn. Hoop dat de gynaecoloog je goed nieuws gaat brengen. Ik heb eerlijk gezegd de rest niet allemaal bijgelezen, maar wens iedereen hier mooie hoge temperaturen en positieve testen Ik wil jullie vragen mijn kaartje even te bekijken. Heeft er iemand enig idee tot hoe laag mijn temp ongeveer zou moeten zakken voor een eisprong? Ben vorige cyclus pas begonnen op dag 25. Zat toen op 37,1, dag erna ook, dag 27 was het 37,2, dag 28 37,0 en zakte dag 29 naar 36,7 (bloeding) Ik weet helaas niet hoe mijn hele kaart eruit zou moeten zien. Maar denk dat ik, omdat ik vrij hoog zit met de temp na de eisprong toch zou moeten stijgen tot 37,5 of zo. Denken jullie ook niet? Mijn cyclus is normaal gesproken 33 dagen. Alvast bedankt voor jullie raad! [img=http://img257.imageshack.us/img257/8139/tempkaartjecyclus24janupy7.th.png]
Heb ik bijna altijd Mistimon, maar test anders nog eens als je ongi niet echt door is gezet.... Marianne: Van harte! Jennie: ik duim voor dikke streep. Hairdresser: volhouden meid! Groetjes van Me2 (die al weer op tempkaartje nr. 10 zit en die nu ook eens 9 maanden geen duivels wil zien.....)
Marianne: heel erg gefeliciteerd! Mooie test hoor. en voor Mirre: hele dikke knuffel meid... ook jullie wondertje komt...
goede morgen meiden Avalon: van harte meid, wat heerlijk, geniet er maar lekker van! Jennie: die duidelijke van jou komt ook nog wel, ff geduld en je zult zien! nies: balen van je negatieve test..... Mistimom: fijn dat bij gyno goed gegaan was, sterkte met de verder eonderzoeken....... Natasja: hoe is het gegaan? Ik ga me nu vlug aankleden en naar de fysio voor me hoofdpijn, komt vanuit me nek! grtjs Twinny
Marianne: GEFELICITAART! Super! Ik heb nu officieel m'n ei gehad, ben zo blij, en nu afwachten.... FF heeft het over: IMPORTANT: Your VIP Trial expires in 13 days. Moet ik hier nog iets mee? Ik wil niet gaan betalen : : Fijne dag allemaal!
Nee hoor, je kunt het daarna nog gewoon blijven gebruiken. Er vallen alleen een paar dingen weg, maar die zijn niet noodzakelijk om je temp bij te houden.
Ben zelf iets minder positief nu. Mijn temp was gister 0,2 gezakt, maar vandaag wel weer 0,1 gestegen.
Avalon! Wat geweldig nieuws! je bent zwanger, jahoeeeeee! Jennie, ik hoop jou ook heel snel te mogen feliciteren! Ik zit nu op do6, en was gisteren (avond) misselijk en last van mn tepels... Mn temp had gisteren een kleine daling, 36,8 en vanochtend was ie weer 36,9c.... Voelde eergisteren veel ongi krampjes s avonds, gisteren overdag een beetje en gisteravond weer even wat meer, ook voelde ik ineens een soort van prik rechts onderin mn buik, was echt raar, net alsof iemand met een klein naaldje me even prikte... Nog een weekje wachten voor mij...vind het toch wel weer spannend! Liefs Syl Die hoge temp op dag 22 komt door griep!
goedemorgen leedies... héhé... het heeft even geduurd, maar daar ben ik weer. En wat zie ik daar nu allemaal? Divanaatje: als ik het nog niet in een ander topic heb gezegd, dan bij deze: VAN HARTE GEFELICITEERD! Avalon: wow meid... wat een schrik vanmorgen. Maar wel een mooie schrik Van harte gefeliciteerd meis!! Jenny: duim duim... over paar dagen nog een keer testen. Roses BB: spannend!! ik duim hoor!!! Rensie: effe knuf hoor.... pff wat een lange cyclus.... Mirre: succes op de wachtbank Hairdresser: komt ie er misschien nu aan....?? Monika: ben heel benieuwd... nog steeds aan de hoge kant hé.... duim duim nies: dikke knuf meis... 't is niet leuk zo'n lange cyclus... mistimon: bij mij blijft ie tijdens de menstruatie ook meestal zo'n 1 graad onder die van mijn eisprong. pas tegen de tijd dat ik de nieuwe eisprong heb, dan keldert ie. indigo: meestal zakt mijn temp 0.2 tot 0.5 graad voor de eisprong om daarna weer te stijgen met 0.2 tot 0.7 graad. daarna blijft de temp meestal iets hoger dan voor mijn eisprong. bij jou zou ik denken, dat hij er nog aan moet komen. ook omdat je overal sticky en creamy hebt ingevuld. watery en eggwhite zijn de slijm gegevens voor een vruchtbare periode. Mariekepieke: succes op wachtbankje. Niks doen bij FF. Het betekent dat je VIP over 13 dagen afloopt. Daarna kun je niets meer invullen bij hoofdpijn etc. en ook geen vergelijkingsgrafieken meer maken. Wel kun je nog gewoon gratis de basisdingen invullen (temp, klusdagen, menstruatie, ovu testen etc etc).... zeg maar het bovenste gedeelte van je kaartje. Pol Sylvia: duim duim Hier zijn de duivels al ongeveer een dag weg. We werken ons nu richting eitje. Kaartje is nog niet interessant, dus die plaats ik nog niet.
I hope so Sylvia... dank je... en anders hebben wel altijd nog die afspraak op 28-2 (maar dat wordt ander topic dan... )
Hoi bedankt meiden, Nies Ik had het gewoon niet moeten doen, maar ja je bent ook maar een mens he. Ik denk gewoon dat mijn lichaam een spelletje speelt het enige wat ik wel voel bij tijden is heeeel erg duizelig, en erggg moe, das ook alles, en ja Nies word er krankmirjorum van baal van die onzekerheid, ik ben wel heeeeel blij voor Avalon hoor begrijp me niet verkeerd maar zo duidelijk wil ik hem ook sorry voor mijn gezeur. Maar jullie zijn schatten dat jullie zo mee leven. Alle dames bedankt! ik denk dat ik tot zaterdag of vrijdag mijn kaartje even niet meer plaats. Die test van mij je ziet wel duidelijk een verkleuring heeft plaatsgevonden dus wij blijven hopen. Ik zie dat er nog meer mooie kaartjes bij zitten omhoog die handel dames! Maar het zijn er nu zo veel om opte noemen ben bang dat ik iemand vergeet succes dames.jennie72