Avalon WOOOW GAAF MEID! VAN HARTE GEFELICITEERD! Nu lekker genieten meis! @ Jennie ooh meid je houdt het Spannend! DUIM DUIM DUIM! @ Rosses spannend Mijn duimen maken overuren voor je! @ Hairdresser meissie ik duim voor een super eitje voor je! @ mirre Heel veel succes op de wachtbank! @ ingiemoppie Op naar je eitje! Succes meid! Ook voor de rest van de meiden succes! Hier mijn kaartje weer! We blijven nog hoog! Hopelijk wordt ik deze maand wel ongie of natuurlijk een hele mooie Positieve test! Zou ook graag mijn banner willen aanpassen maar heb geen idee hoe? 1e dag laatste menstruatie 22 december! nu opnieuw DPO 5! Normale DPO is 10 / 13! Liefs Pearly
he avalon! wauw! gefeliciteerd meid! het is je echt gegund geniet ervan en meiden thx voor de info, vanochtend assistente aan de lijn gehad en nu zeker weten niet zwanger, tevens heb ik de HSG afgezegd, maar met de gyn overleggen volgende week donderdag ( FM) Ik ben benieuwd hoe het met de clomid zal gaan. we zullen zien
hoi meiden INgiemoppie: welkom bek en succes met kweken van je eitjes! Mistimom: waarom heb je HSG afgezegd? Snap wel als je eng vindt hoor. Maar je mag pijnstiller nemen van te voren en het inbrengen van alle klemmetjes etc. dat doet echt geen pijn...... Pearly: ziet er netjes uit nu, ben benieuwd.... Pol: kan het geen innesteling geweest zijn, ga voor je blazen dat ie hoog blijft nu... Twinny
@ Mistimon : Heel veel sterkte, meid. Ik hoop dat het spoedig duidelijker wordt en je spoedig ook een positieve test in je handen zult hebben. Ik gun het je zo. @ Brigitte22 : Dankjewel voor je felicitaties. We zijn er ook heel blij mee. Ik blijf wel mild positief, omdat het nog zo pril is en we maar af moeten wachten of het goed doorzet. @ Pearly : Wow, wat een mooie dip en een mooie stijging. Ik ga mijn duimen helemaal blauw draaien, dat je spoedig ook een positieve test in je handen hebt. @ Salsabine : Thanks. En ik kom me spoedig melden bij de Oktobermama's. Het is alleen nog zo onwerkelijk. Loop regelmatig naar het toilet om de testen te bekijken, want het is net of ik droom. Omdat ik echt zo goed als niets voel, lijkt het alsof mijn lichaam me weer eens voor de gek houdt. Ik plaats ook nog maar even geen tempkaartje. Misschien morgenochtend. @ Jennie72 : Ik denk dat je gewoon nog te vroeg was met testen, meid. Een test verkleurt niet zomaar. Zo moet je het ook zien. Er zit dus HCG-hormoon in je urine. En dat is niet als je niet zwanger bent. Geef het even tijd en kijk anders vrijdag of zaterdag wat dan de uitslag is. Hij is vast anders. @ Ingiemoppie : Fijn om te horen dat die duivels tenminste weer weg zijn. Dan kan je tenminste weer richting je ei gaan. Ik had zo'n hoop dat jij ook deze ronde raak zou zijn. Het is eigenlijk gewoon heel oneerlijk. Sommige vrouwen willen niet zwanger worden en worden dit ongewenst en vrouwen die het graag willen, moet lang wachten. Ik duim dat dit jouw maand gaat worden, meid. @ Sylvia : Thanks !!!.Duim Duim duim. Ik blaas hierbij even je temp weer een stukje de lucht in. En misschien moet je voor je kaartje die hoge temp op discarded zetten. @ Pol : Ik ga even heel hard blazen, zodat je temp spoedig de lucht in vliegt. Dat jouw temp ook maar spoedig hoogtevrees mag krijgen, net als die van mij. @ MariekePieke : Gefeliciteerd met je ei. Heel mooi, nu mag je op de wachtbank.... Sterkte. @ Twinny : Bedankt meid. En sterkte met de hoofdpijn. Hoop dat de fysiotherapeut er snel iets aan zal kunnen doen. @ Marloes : Dankjewel. Voor jou begint het ook op te schieten he? 15 weken alweer. Poeh waar blijft de tijd. @ Me2 : Ik hoop ook spoedig dat je geen duivels meer hoeft te zien omdat ze gewoon 9 maanden wegblijven. Ik hou het even hierbij, want ik moet zo naar een andere plek binnen het bedrijf en kan dan niet meer reageren. Ik probeer vanavond op de eerdere berichtjes te reageren. Bedankt allemaal. Zonder jullie steun had ik niet geweten hoe ik de tijd tot dit moment door moest komen. En ik hoop dat ik nu volledig mag verhuizen naar het oktober-mama's forum. Maar ergens ben ik nog steeds een beetje huiverig. Ik voel vandaag toch wel wat gezeur in mijn buik en ben toch bang dat ik ongi ga worden. Ik wacht het maar af en als het niet zo mag zijn, deze maand, dan kom ik jullie gewoon nog wat langer vervelen. Veel Liefs, Marianne
hoi marianne dat ongi worden gevoel heb ik nog zeker 2 tot 3 weken gehad hor, schijnt volkomen normaal te zijn....... heel veel succes twinny
avalon, super meid, van harte! Dat gezeur in je buik hoort erbij, de eerste weken voelt het ook alsof je ongi wordt dus niets om je zorgen over te maken. Is jullie ook opgevallen dat een zwangere nooit alleen is, er zijn er altijd meerdere tegelijk zwanger, dan weer een tijdje niemand en dan hup, weer het volgende groepje. Dus nog maar een paar erbij!
hoi pearly, op lilypie.com kun je een banner maken tot een cyclus van 80 dagen. Als je hem dan op je ei dag (het aantal dagen tot je ei)plus 14 dagen dpo zet dan heb je weer een goede banner... liefs rensie