goedemorgen allemaal! hier mijn kaartje weer, weer 1 tiende naar beneden... Ik vind het zo wel erg spannend hoor! Ik zit nu 10 dpo, 4 dagen voor mn NOD
Hoi Meiden, Pearly, je banner ziet er weer goed uit! Roses mooi kaartje, hoog houden! de rest, sorry heb alleen even deze blz gelezen.. Ik wordt zo doodmoe van mijn lijf. Iedere keer dat ik denk oke nu gaat ie omhoog, zakt ie naar 2 dagen weer.... wannneer blijft hij nou hoog? hubbie wordt er ook moedeloos van lastig klusplannen ook (al 51 dagen, om de dag is wat te veel, drukke baan, naast sporten weinig energie voor om de dag hoor ) Liefs rensie [/url][/img]
Goedemorgen Meiden, Ik kom even voor de laatste keer mijn kaartje plaatsen. De Thermometer is met een grote zwaai de kast in gesmeten. Voorlopig hoop ik hem even niet meer te zien. Ik heb vanmorgen weer 2 tests gedaan. Tja, wat kan ik zeggen? Ik kan het maar niet bevatten. Je bent zoveel maanden bezig om zwanger te worden en als je dat dan opeens blijkt te zijn, dan schrik je je kapot. Op een goede manier dat wel, maar ik durf er nog niet echt in te geloven. Maar goed, het zal wel waar zijn. Ik ga mijn best doen om het te bevatten en om er nu van te gaan genieten, zoals iedereen me aanraadt. Ik hoop spoedig meer zwangere huiskipjes (zoals mijn vriend me gisterern plagend noemde) op het oktoberforum te zien. En ik kom zeker nog regelmatig hier buurten, want dit is toch een beetje mijn thuis geworden. Ik post zo nog even een plaatje van de 2 andere tests. Ze zijn gelukkig wel ook positief. Veel Liefs, Marianne
En nog kan ik het niet bevatten. Wanneer komt dat moment dat ik dat wel kan? Misschen pas op het moment als ik voor de eerste keer boven een toiletpot hang. Hahaha.
morge dames hier weer mijn kaartje met een stijging avalon tis toch echt waar meid ... en idd misschien zodra je boven die pot hangt........ heb jij je bevestiging... maar strooi maar f wat hcg hier want die kunnen wij nog ff hard gebruiken
Avalon: dat kan niet meer missen; je bent echt zwanger! Meiden; ik hoop dat jullie allemaal snel volgen, duim hard voor jullie. Gun het iedereen van harte....kom op! Liefs, Divanaatje
Van harte gefeliciteerd Avalon! En nu lekker gaan genieten meid. Het is je van harte gegund. En voor al die andere meiden hier wiens temp. toch aardig wat positieve gedachten oproept (aan zwangerschap wel te verstaan ) ....ik duim hard voor jullie dat jullie allemaal bij de oktobermama's mogen verder beppen!
Hierbij ook weer mijn kaartje. Kan nog alle kanten op, spannend hoor @Avalon: Gefeli meisie! Liefs Daantje
Goedemorgen even geen kaartje van mij, zoals gezegd. Avalon het is echt waar hooor! gaaf ik ben zo blij voor je. Spannend Daantje, houd vol. Ik hoop morgen goed nieuws te brengen, jennie72
Ga men best doen.... ik blijf gewoon blazen als een gek ghihihihi. Spannend hoor Jennie... ik ga voor je duimen hoor en hopen dat je morgen met super goed nieuws komt zoals Avalon. Liefs
Hoi Daantje ik hoop het ook maar ben bang dat lichaam een spelletje speelt met me, maar goed we zullen zien he ik voel me wel raar maar niet echt zwanger of zo. jennie72
Jah dat heb ik deze ronde dus ook een raar gevoel, maar zeker geen zwanger gevoel. Maar hoop wel dat je zwanger bent meisie, zou zo mooi zijn. Je bent immers al een tijdje bezig.
Hee meis, Ik ken het gevoel hoor...zit nu op dag 55 en er gebeurd niks...wel moed houden hoor wijffie, met ons komt het ook wel goed Dikke knuf!
Okee, is iedereen er klaar voor? Vanaf nu zwaai ik met allemaal HCG in het rond en blaas ik me rot zodat iedereens temperatuur de lucht in vliegt en daar zoveel hoogtevrees krijgt dat het 9 maanden niet naar beneden durft te komen. Zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai en Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas Veel Liefs, Marianne
Hoi dames Hi hi Avalon wat ben je toch een lieverd, bedankt zal ze wel opvangen. Rensie houd vol lastig zo,n cyclus zeg, ik blijf duimen voor je, Nies jij ook lijkt me niet makkelijk als je lichaam niet mee werkt zo jennie72
hoi meiden Zal ik ook nog ff wat HCG-tjes strooien, al weet ik eigenlijk niet of ik die nog heb, want die nemen toch weer af gedurende je zwangerschap?! Avalon: mooie tests hoor enne........... dat van boven die wc-pot heb ik ook heel lang opgewacht, hihi.........maar kwam niet! Besefte het eigenlijk pas echt een beetje na de eerste echo, hihi......... Ik ben zelfs nog 2 wkn door blijven tempen, omdat ik dat ongi gevoel maar hield! GEniet nu maar lekker hoor meid, want de tests liegen niet! Jennie: hoop voor je dat je morgen ook duidelijke test krijgt! Babybleus en Daantje: ziet er geheel niet slecht uit, ik blijf duimen....... Alle andere meiden ook weer heel veel succes... Twinny
Mirre's kaartje voor vandaag Zeg meiden het is stiller aan het worden hier in de temp topic valt me op! Hoop dat er uiteindelijk snel niemand meer overblijft van ons! Gisteren niet geklust, want het is al de 5e nacht dat we amper slapen..in de weer zijn met onze zieke hond pff...hopen dat we aankomende nacht beter slapen. Vraagje Wat denken jullie..... Is mijn ei op dag 17 of 18 gesprongen? Zelf denk ik dag 17 en dan heeft klussen nu geen effect meer (ja voor het lekkere alleen ) Ennuh...ik had gisteren onzettende hoofpijn en vanmorgen ook lichtjes heeft iemand van jullie dat wel eens vlak na z'n ei? Babyblues He gaat lekker zeg! Jennie72 Morgen wil ik een super positieve test zien. Pearly ik blaas me gek omhoog meid! Divanaatje & Avalon Ik wil ook mee op jullie roze wolk!!! Daantje82 Als je zo blijft ...niet slecht..houwen zo. Zwangere meiden strooi maar lekker met hcg, want we kunnen het hard gebruiken! Ik blijf vandaag lekker thuis m'n hondenkind verzorgen en ben een cake aan t bakken...brrr..koud en sneeuw buiten. Mirre