He Zico ook al zo vroeg op? ik ook sta moed te verzamelen om te testen temp blijft hoog dus dat is wel goed. jennie72
Spannend Jennie... die van mij blijft steken op 36,8 is dat goed of moet ie echt 37 zijn? Rond eisprong was ie 36,3 /36,4
Nog steeds geen last van mijn rug en een hoge temp. Wel 0,1 minder dan gister maar hoog genoeg voor mij. Vanmorgen konden we toch allebei niet afwachten en hebben meteen even een testje gedaan Na 3 minuten nog geen resultaat, maar na 4 minuten een licht rose streepje. Geld die test dan ook? Ik hoop het zo
Hoi dames nou dat streepje staat er weer, maar weederom vaag, wel beter als 2 dagen geleden. Dus ik weet weederom niet wat ik van moet denken. Hij is wel beter als 2 dagen geleden dat wel. Maar het is nog te donker buiten krijg het nog niet op de foto zal dat straks wel proberen t doen. Wat een ellende die onzekerheid. op naar maandag dus word hier gek van bah. bedankt jennie72
Goedemorgen Mirre's kaartje! Waarom krijg ik van FF nog geen kruis op dag 17!?M'n temp is daarna 3 x hoger!? Jennie72 Doe maar rustig aan meid niet gelijk van slag zijn zolang de duivels er nog niet zijn en er staat iets....heeft 't hoop toch. Pol Volgens mij is na 4 min ipv na 3 min een streep een streep. En een streep is zwanger. Ik zou gewoon morgenochtend nog eens testen..dan staat ie er vast binnen 3 min Zico Je maakt het wel heel spannend...echt wachten tot maandag!?? Sterk en verstandig hoor weet niet of ik dat zou kunnen met die hoge temp. Evi27 Gefeliciteerd met het vinden van je ei! Carmen Wie weet brengt deze afstand je wel waar je wilt komen...je temp is idd goed. Ik duim voor je! Liefs Mirre
Weet het antwoord denk ik al.... FF vind (denkt) dat m'n ei op dag 18 is gesprongen en dan krijg ik morgen pas mijn rode kruis! Zelf denk ik dat ie op dag 17 gesprongen is, maar goed... FF kan er toch wel naastzitten? Heb eerder hier gelezen dat ie ook een dag later pas een kruis gaf, terwijl iemand bijna zeker wist dat ie de dag ervoor gesprongen was.... Liefs Mirre
morge dames hier weer mijn kaartje..geen gekke klachten voel eigenlijk niets dus ben benieuwd wanneer ik ongi word... mirre... ja ik weet niet of FF er naast kan zitten of niet denk het wel tis en blijft toch een computer programma. gewoon blijven klussen zit je altijd goed nou jennie je houd het weer spannend hoor ik duim voor je
Goedemorgen allemaal, Hierbij weer mijn kaartje, vandaag 0,2 gedaald. Ben bang dat de eraan gaan komen Liefs Daantje
@Mirre, ik denk dat dat komt door die ene uitschieter voor je ei.....als je die weghaalt krijg je volgens mij een kruis... @Avalon, van harte gefeliciteerd meis! Super! \/
Babyblues We hebben ons het ongans geklust! Maar alleen de 2 laatste dagen niet, want we waren helemaal kapot/doodmoe. Nu ben ik een beetje bang als pas dag 18 m'n ei gesprongen is....we te vroeg geklust hebben! (dag 17 wel, dag 18 niet meer... ) Nou ja we zien het wel...valt nu toch niets meer aan te doen kunnen niet meer doen dan ons best en daarna zijn we aan het lot overgegeven. Flink duimen draaien en [-o< Dat je niks voelt zegt nog niets hoor...heb er meerdere zwanger zien worden hier die niks voelde. Daantje82 Omhoog! Ik blaas voor je! Maarre niet de hoop opgeven he...geen rood is nog hoop!
San Heb het gecheckt, maar als ik daar een lage temp invul (wat overigens best logisch zou zijn, want ik heb die nacht amper geslapen ivm de operatie van de hond vandaar dat temp hoog was) dan nog geeft ie me geen kruis!? Vreemd....misschien kan ik sowiezo beter discarded doen voor die dag!?
ohja mijn eerste clomid dus gister gehad, hoop al niet al te veel bijwerkingen ( liefst geen ) ik moet rennen nu
Dit is de mijne voor vandaag. Moet je ook nog iets invullen ivm ei? Of geeft hij zelf aan of je ei is geweest? Ik zie bij sommige namelijk een rode streep staan, dus vandaar mijn vraag. Groetjes Herma
Herma Als goed is geeft FF vanzelf je rode kruis nadat je 3 temps na je ei hoger dan je ei temp hebt gezeten..dus volgens mij zou het dan bij jou morgen het geval zijn. Je kunt ff kijken als je bij FF morgen alvast invuld wat ie dan doet Heb ik het goed uitgelegd FF-experts