Temperatuurkaartjes 25-01-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Monika, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Appeltje, van harte gefeliciteerd meid! :D

2. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Gefeliciteerd appeltje!

3. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Nou ja, laten we dan maar hopen dat het nog gelukt is. Op de dag van de eisprong had ik namelijk een meningsverschil met mijn manneke en zijn we eigenlijk boos naar bed gegaan. Weinig behoefte aan klussen dan.

We gaan eigenlijk nooit boos naar bed, maar toen we in bed lagen, vielen we beiden in slaap omdat we zo moe waren. De volgende dag baalde ik wel als een stekker, maar ja. Je doet er niets aan.

We hopen maar dat het toch nog lukt deze maand en anders volgende maand meer geluk.

Groetjes,

Marianne

4. mistimon

mistimon Actief lid

18 jul 2006
    214
    0
    0
    Bedankt voor de antwoorden meiden, ik dacht braaf dat de regeltjes " tussen 6/10 dagen na je eisprong" de juiste waren maar Appeltje heeft maar weer bewezen dat het van geen kanten klopt.
    Nou laten we hopen dat het dan een innesteling was/ is.
    Om dan bij een ander vraagje te komen, Is er altijd een innesteling, dus ook als je eitje niet bevrucht wordt? Kan me zo voorstellen dat het altijd is, aan de andere kant misschien gaat het eitje wel rechtstreeks naar de uitgang als er niets te beleven valt?

5. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    @appeltje gefeliciteerd!

hier mijn kaartje, niks gedaald of gestegen, werd vannacht om het uur wakker, mag ik al tempen mag ik al tempen?! Gek word ik van mezelf
    vorige periode zat ik nu op 36,5 en werd ongesteld, dus ik heb echt wel een beetje hopp
    maar toch, ik voel me darmen al rommelen en dan echt meestal is dat een teken dat de :evil: :evil: speodig zullen komen

6. jorinda40

jorinda40 Actief lid

11 jul 2006
    157
    0
    0
    leeuwarden
    meiden ik lees geregeld mee zonder te reageren .vind het wel intresant af en toe plaats ik maar even mijn kaartje nog niets van te zeggen heb wel paar dagen geel slijmverlies gehad woensdag en donderdag. en voelde wat nattig. kan dit met innesteling of bevruchting te maken hebben? ook last van rommelende darmen en wat winderig maar er heerst buikgriep dus houd ik het daar maar op had ik vorige maand niet. maar zal wel weer niets zijn. hier even mijn kaartje.

allemaal veel succes deze ronde en fijn weekend.

7. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    @pearly en katootje jullie houden het ook spannend he?! succes meiden!
    @ avalon hoop blijven houden hoor, ik geloof dat de zaadjes wel 72 uur kunnen wachten hoor! niet gelijk opgeven!
    @sandraK weet je zeker dat het al helemaal game over is? de :evil: :evil: zijn r toch nog niet?
    @nies sjezus joh, goed dat je ff lekker gaat shoppen want dit is idd niet leuk meer, je had zo`n mooie stijging :(

8. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Goedemorgguhh dames,

@rensie: dat verschilt nog wel eens... soms 1 a 2 dagen, soms meer. Het is de inleiding van de vruchtbare dagen, dus.... lekker aan de klus nu!!
    @hairdresser: ei is onderweg zo te horen!! succes met de klusserei
    @appeltje: van harte gefeliciteerd!!!
    @katootje: mooie lijn!! houden zo... (naar de badkamer rennen?? zozo... 8) )
    @sandra: ay ay ay.... niet weer hé.... :rolleyes: gldkc#$%*&#@@#(
    @Daantje82: succes met de eerste tempronde...
    @zico: fijn weekend
    me2: lekker in de stijgende lijn. heerlijk op dat wachtbankje hé? (maar niet heus hahahaha)...
    @avalon: hoeft niks te betekenen meis... kijk maar bij de zwangeren kaartjes. daar hebben sommige ook pas na eitje geklust en toch zwanger! dus niet te snel hoop opgeven hoor!! ;)
    @Nies: hoeft nog niks te betekenen. Je zit nog op dezelfde lijn of hoger.... dat kan alsnog betekenen dat je ei is geweest..... wacht nog even 1 of 2 daagjes af.... ik weet het meis..... 't is moeilijk al dat wachten. Dikke knuf effe van mij voor al die wachtdagen. Ennuh... lekker shoppen met manlief!! veel plezier!
    @mistimon: mooie stijging en gefeliciteerd met je kruis aan de hand van je 'slijmdiagnose' (hihihi) :D:D
    @naomi: ik blijf duimen hoor [-o< [-o<

Et voila, mijn kaartje voor vandaag.
    Wij hebben om 11.30 afspraak met de ha om de brief en de uitslagen van de uroloog te bespreken. ben heel benieuwd. Heb net al mijn tempkaartjes geprint (hihihi, goede voorbereiding is het halve werk)....

9. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    @ingiemoppie succes bij de ha! en mooi kaartje! ik duim (en blaas)ook voor jou!
    @jorinda40 jouw kaartje gaat ook de goede kant op!
    @ minstimom volgens mij is er niet altijd een innesteling hoor
    dan heb je volgens mij al heel veel geluk......maar ik kan het mis hebben
    @nies wat ingiemoppie zegt is idd wel zo, dus houd de moed erin!

10. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen meiden

Appeltje en Katootje: Ohh wat spannend meiden, streep is streep, maar ik begrijp ook heel goed de angst hoor. Heb er zelf 6 testen tegen aangegooid gedurende 7 dgn! Ik blijf strooien en duimen totdat er mooie dikke strepen zijn!

Me2 en de meiden die zo mooi de wachtruimte zijn ingeschoten heel veel succes hoor.....

Monika: ik hoop dat je gevoel lekker uit mag komen............

Nies: balen meid, maar gewoon verder gaan met de ovu-testen hoor, dat ei dat komt zekers wel!

Sandra: wat ontzettend balen weer, ik snap dat je de meter weg wilt gooien....... heel veel succes in de volgende ronde meid......

Bij de gyn. was alles prima, ze was erg te vreden........... dadelijk ff boodschapjes doen en dan middagje werken.....

grtjs
    Twinny

11. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi dames,

Vandaag zet ik ook weer mn tempkaart hier neer.
    Ik heb 13/14 januari mn tweede mk gehad. gelukkig was het nog heel pril, ben nl week na mn nod beginnen te vloeien. Ik denk dat mn cyclus dus ook nog redelijk op orde is.
    Ik dacht eigenlijk al vroege ei gehad te hebben, vorige week, maar aan mn temp te zien is dit niet het gevoel. Ik had nl ovulatietest gedaan en die was positief..kan misschien door e vroege mk gekomen zijn, als was de zwangerschapstest al een aantal dagen negatief...dus weet het ook niet waardoor dat dan komt...(ik had ook vruchtbaar slijm vorige week maar nu nog steeds waterig)
    Dus het is afwachten....als mn cylcus weer hetzelfde is zou ik as maandag ongeveer mn ei krijgen...
    Ik heb wel alst van pijnlijke tepels, ook groter geworden tepels, en grotere borsten..ook regelmatig ongi achtige (eisprong..?) krampjes..
    Ook ben ik sinds 2 dagen steeds best beetje misselijk maar dan kan geloof ik ook met ei te maken hebben..
    Ik wacht het maar af tot eind februari..als ik dan niet ongi ben geworden....maarja, zo lang kan ik dan niet wachten denk ik..
    Nouja, eerst afwachten wanneer mn ei is geweest..

Liefs

Syl

12. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @hairdresser, hopelijk komt je eitje gauw! Lekker klussen meis!

@appeltje, gefeliciteerd! Wat goed zeg! Nu lekker genieten!

@katootje, jemig wat een supermooi kaartje nog steeds! Ben je al overtijd?

@SandraK, afwachten geblazen….. ik duim voor je dat je temp morgen weer omhoog gaat!

@daantje, je eitje zal een dezer dagen wel komen denk ik? Lekker klussen dus!

@me2, jij schiet ook lekker de lucht in! Lekker hoog houden he die temp!

@avalon, natuurlijk heb je nog kans! Je hebt voor je eitje toch ook geklust? De zaadjes zijn in ieder geval al aanwezig, je eitje nu ook waarschijnlijk. Succes met afwachten!

@Nies, meis je gaat de verkeerde kant op! Kan me voorstellen dat je er zat van bent, wat een raar kaartje weer! Hopelijk ga je morgen weer lekker omhoog, zodat het alsnog je eitje kan zijn!

@mistimon, jij gaat ook lekker omhoog! Afwachten dus……

@naomi, jij hebt ook zo’n mooi kaartje, ook dat kan bijna niet anders!

@jorinda, jij gaat ook lekker omhoog zeg, houden he die temp

@ingiemoppie, succes bij de gyn

Hierbij mijn kaartje, nog niet zoveel bijzonders...

13. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    Vandaag ben ik een beetje twijfelachtig.Slecht geslapen.
    Om 2 uur sliep ik nog niet.Om half 7 weer wakker .Toen getempt...36.9 :(
    Om half 10 weer getempt...37.1.Heb op FF maar 37 discared ingevuld.

14. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    heey meiden,

Hier mijn kaartje weer!
    Blijft op 36.7 hangen!

@ appeltje proficiat nu lekker genieten!
    @ sandraK ooh meid hoop dat je temp weer omhoog schiet ik duim voor dat die duivels weg blijven!
    @ naomi Super mooi kaartje! Spannend meis!
    @ Ingie ook namens mij succes bij de gyn!
    @ katootje Woow je gaat super meid! Wanneer ga je een testje wagen?
    @ hairdresser veel klusplezier!

Voor de rest van de meiden ook heel veel succes en mijn duimen draaien voor jullie!

Liefs Pearly

15. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    gefeliciteerd! gezien je temperatuur kon het ook bijna niet anders......

@Pearly: je houdt het nog lekker spannend meid! Ik blijf voor je duimen...

@Katootje... ik kom vandaag regelmatig kijken of je alweer een +++ test hebt....

16. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

19 aug 2006
    328
    0
    0
    Hallo, ben ik weer.

Vandaag weer een stijging in de temperatuur, zie mijn kaartje.

Zojuist zat ik even in de kamer, stond/vloog er ineens een ooievaar bij ons door de tuin! Zou dit misschien een voorbode kunnen zijn?!?

Laten we het hopen....nog even afwachten maar!

Liefs, Divanaatje

17. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Pearly, meid wat een mooi kaartje!

Ingiemoppie: ben benieuwd hoe het bij de arts was!

18. Niet meer actief

Dank jullie wel lieverds... jullie zijn schatten!
    Ben net terug van het shoppen ( sta op tijd voor school ) en mannetje heeft een nieuwe pc gekocht ( stond op bestelling en was klaar )...vlakbij die computerzaak zit een babywinkel.
    Hij zag me al kijken en vroeg, wil je ff binnen kijken?

Waarom ook niet hehehe...hangt daar een schetig pakje...een pakje voor buiten met hele lieve stof en in ecru kleur, dus ik haal dat van het rek en zeg , kijk nouuuuuu...schetig he?...Pakt ie dat pakje uit mn handen, loopt naar de kassa en rekend dat pakje af :confused:

Zo zegt ie.... niks goden verzoeken...we gaan er gewoon voor en aantrekken zal hij of zij het! :D

Dus mijn mood was weer helemaal opgekallefaterd!...De scheet! ;)

19. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Appeltje, gefeliciteerd meid!

Avalon, ik ben het met Me2 eens...je kans is echt niet verkeken hoor!

Pearly, spannend zeg!

Katootje, het gaat vast jouw weekend worden ;)

Sandra, balen meis....kop op en schouders eronder uiteindelijk komt het vast goed!

Mirre heeft een vraagje
    Wij klussen eigenlijk nooit s morgens, want daar is m'n vriend niet zo'n fan van maar het volgende valt me toch wel op...dat ik (misschien omdat ik er op let :oops: ) steeds vaker zie dat er R A A K wordt geschoten als er AM geklust wordt ipv PM.
    Maakt het echt veel uit? Is het zaad dan sterker na een goede nacht rust?

Liefs Mirre

20. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Ik snap hier niks van mijn cyclus. Vanmorgen getempt en temp was weer omhoog gegaan met 0,1 graad naar 36.9. Ongi is er nog wel steeds, compleet met stolsels (sorry). Als ik hem vergelijk met de vorige temp ronde dan ging hij juist omlaag. Snap er werkelijk niks van. Iemand een idee?
    Zit nu op dag 2 van mijn nieuwe cyclus. Gisteren 36.8 (ook nog niet eerder gehad (meestal 36.7) en vanmorgen dus 36.9.

Appeltje: gefeliciteerd meid.

Groetjes Bianca (MamavanJordy)

Deel Deze Pagina