Temperatuurkaartjes 25-01-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Monika, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Spannend Zico voor jou! Ziet er goed uit!
    Jennie72, voor jou ook al zo spannend!

Mijn temp is nu weer omhoog gegaan na een daling te hebben gehad....ben benieuwd..

Liefs

Syl

P.S Ik heb even die hoge temp van dag 22 aangepast, ik heb er 37,2 c van gemaakt...

2. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @zico, wat goed zeg, je zit lekker hoog nog steeds! Ik duim voor je hoor dat je niet ongi wordt en dat je maandag een mooi positieve test hebt!

@berna1981, je temp hoeft niet perse 37 te zijn om zwanger te zijn hoor, dat is per persoon verschillend! Kijk maar eens in het zwangere kaartjes topic!

@pol, wat spannend zeg! Je moet even in de bijsluiter van de test kijken vanaf wanneer en tot wanneer je de test nog af mag lezen! Ik duim voor je

@jennie, jeetje wat spannend! Vandaag is je NOD dus? Ik duim voor je meis.

@Mirre, volgens mij heb je genoeg geklust hoor! Ookal geeft FF je eitje op dag 18.je hoeft helemaal niet perse de dag van de eisprong te klussen, je hebt alle dagen er voor wel geklust, dus genoeg zaad op plaats van bestemming zou ik zeggen ;)

@babyblues, jeetje wat spannend je kaartje ziet er zo mooi uit! Lekker hoog houden zo he! Ik duim voor je.

@daantje, aaah nee dat ziet er niet zo goed uit! Hopelijk komen de duiveltjes niet vandaag….

@mistimon, ik hoop ook voor je dat je geen bijwerkingen hebt! Dat zou vervelend zijn.

@herma, ik ben benieuwd wanneer ff jou je kruis geeft!

@sylvia, en nu lekker omhoog met die temp! Ik duim voor je meissie!

@herma en mirre, ja klopt wel wat je zegt mirre! Ff geeft je kruis als je 3 temps hoger hebt, dan 6 dagen er voor. Als ik het goed heb :)

3. Sheila82

Hey Roses,

Je hebt bijna tegelijk met mij gepost geloof ik, ik had je kaartje nog niet gezien!

Ik vind dat je tempkaart er goed uitziet, mooie temp ook voor dpo 11!
    Ik hoop dat je een posi test hebt over een paar dagen! Spannend!

Liefs

Syl

4. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @sylvia, dank je! ik hoop ook op een mooie positieve test! Kan ik mn mannetje volgende week verrassen als hij thuis komt ;)

5. Sheila82

Dat zou leuk zijn ja, om je mannetje te verassen! :)

Ik moet nog wat langer wachten....
    De banner staat eigenlijk iets voor......ik heb eigenlijk nog 6 dagen tot testen...Nouja....in principe word ik, als ik ongi word, woensdag rond einde van de middag of in de avond ongi...dus op dpo 13 word ik gewoon altijd ongi (als ik ongi word)

maar kreeg banner zo niet gezet dus heb ik het nu maar zo..hij klopt wel maar eigenlijk heb ik nu nog 6 dagen tot testen..(lekker ingewikkeld allemaal..)

6. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    haha ik snap hem hoor! ;)
    Nog ff geduld hebben dus! haha ik vind het altijd zo spannend om af te wachten.....

7. Sheila82

Ja, dat wachten is vooral de laatste dagen super spannend! ik probeer dan om zoveel mogelijk afleiding te hebben...valt niet altijd mee....

Liefs

Syl

8. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    [quote="roses]@daantje, aaah nee dat ziet er niet zo goed uit! Hopelijk komen de duiveltjes niet vandaag….
    [/quote]

Weet je aan de andere kant heb ik nu zoiets van laat maar komen die :evil:
    Tuurlijk is het niet leuk, maar dan kan ik me wel weer vol enthousiasme storten op de nieuwe ronde.....

9. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @sylvia, haha ja dat probeer ik ook, maar vandaag ben ik de hele dag vrij, dus dat schiet al niet zo op ;) Ik ga me maar eens flink op het huishouden storten denk ik!

@daantje, ja dat snap ik inderdaad! Als je toch niet zwanger bent laat ze dan maar meteen komen! Een paar dagen over tijd is dan ook "zonde van de tijd" om zo maar te zeggen. Hopelijk heb je straks toch nog een mooie posi test!

10. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi dames na veel gepraat te hebben samen hebben we besloten het bezoek bij de gyno afte wachten. Ik ga proberen er niet meer mee bezig te zijn. Ik zal Maandag na de gyno laten weten hoe het was. Want volgens mij speelt mijn lichaam een vervelend spelletje met mij en mijn gevoel. Dus ja ik ga dan maar wachtne op de rode :evil: hoewel ik totaal me niet voel als normaal ik ongie moet gaan worden. Bedankt voor jullie meedeleven dames doet eens mens goed! groeten jennie72

11. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Jennie: balen dat je nog altijd niet de juiste zekerheid hebt, hopelijk kan de gyno je maandag eruit verlossen...

De andere onduidelijke tester: gewoon over 2 daagjes nog eens proberen, maar 4 min. is geen maximale overschrijdbare tijd, dus wie weet!

Zico en babyblues: ziet er goed uit hoor meid!

Alle andere die net in de wachtkamer zitten, ik ga hard voor jullie duimen hoor. Duim trouwens voor iedereen hier, want gun het iedereen van harte.....

Twinny

12. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder

deze maand maar weer is getempt.
    mijn kaartje tot nu toe

13. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Ik kwam net naar het forum toe en zag een laatste berichtje bij de zwangerenkaartjes van jou.
    Ik gelijk helemaal blij. Ik dacht : He, Sonja is ook zwanger. Maar helaas moet je nog even gaan wachten. Mijn duimen draaien hard rond, meid. ;)

14. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Culemborg
    Oh Jennie, wat een vervelende toestand he? Ons lichaam kan ons zo voor de gek houden. Ik hoop dat de gyno maandag tegen je zal zeggen dat je toch zwanger bent, maar dat je gewoon wat later was met het aanmaken van HCG.

Ik weet alles van die spelletjes af. Ik voel me totaal niet zwanger.
    Vanmorgen vroeg nog een testje gedaan. Dit was omdat mijn mannetje er de andere 2 keren niet bij was,omdat hij nachtdienst had. Hij was vannacht wel bij me en rond 5 uur werd ik wakker. Ik heb hem wakker gemaakt en hij nadat ik in een kommetje had geplast, heb ik hem de test laten doen en hem laten kijken of er wat verscheen.
    Het is gek, maar ik was weer gespannen of er wel een lijn zou komen. Gelukkig was het wel zo.

Maar ja, buiten de 5 positieve tests en de verhoogde temp zijn er aan mijn kant geen symptomen. Dat maakt het zo onwerkelijk.
    Ik heb wel superveel gerommel in mijn buik, maar dat komt van mijn darmen denk ik. Ik heb op dit moment een andere stoelgang als anders namelijk. Stopverf noem ik het maar.

Heel veel sterkte en succes. Als je dit weekend nog wel een testje gaat doen, hoop ik dat de lijn duidelijker zal worden, meid.

Knuffel.

Marianne

15. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Heb hier weer een aantal mooie en spannende kaartjes gezien....ik duim voor jullie hoor! spannend [-o<

16. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Heey meiden

Hier mijn kaartje weer!

Liefs Pearly

17. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Pearly: jippie weer omhoog vandaag! En nu daar houden he meid... ik duim voor je

18. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi Avalon ik wil niet meer testen ,mijn lichaam speelt een spel, dat weet ik zeker. Bah. Ik geloof er gewoon niet in. Ik weet niet meer wat ik voel alleen die akelige pijn in de borsten, en enorm duizelig. Ik ben wel heel blij voor jou maar dat wil ik ook sorry :oops: we zijn ook al een tijdje bezig gun het iedereen hoor begrijp me niet verkeerd. Hoe kan het toch dat je lichaam je zo voor de gek kan houden? ik snap het echt niet meer zo. Word er verdrietig van. Maandag mag de gyno het oplossen. Ik weet het even niet meer. Ik had gewoon verwacht vanmorgen dat hij duidelijker zou zijn. Maar helaas. Het staat er wel ,nou ja we wachten maar weer af he. Bedankt jennie72

19. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Culemborg
    Ik begrijp het heel goed, meid. Ik begrijp ook niet waarom onze lichamen zo met ons sollen. En je hoeft je niet te verontschuldigen dat je het andere gunt. Dat weten we hier allemaal.
    Dat haalt niets weg van het feit dat we het allemaal zo graag willen en hunkeren naar die positieve test. En ik gun het jou ook zo ontzettend. Ergens ben ik er wel van overtuigd dat je zwanger bent. Ik denk alleen dat jouw lichaam wat later is met het aanmaken van HCG.
    Je krijgt niet zomaar een positieve test. Als er niets is, krijg je ook geen lijntje, hoe dun ook. Ik hoop dat de gyno jullie meer uitsluitsel zal geven, maandag.

Groetjes,
    Marianne

20. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Culemborg
    Goedemiddag Dames,

Ik kom even de dagelijkse portie HCG rondstrooien, zodat spoedig heel veel vrouwen hier zwanger zullen zijn. We moeten dit deel van het forum zo spoedig mogelijk leeg krijgen. ;)

Roses : Wow wat ziet dat kaartje er goed uit. Meid. Ik blaas nog even warme lucht je kant op. Blaaaaaaaaaas Enig idee wanneer je er een testje tegenaan gaat gooien?

Daantje82 : Vervelend dat je temp naar beneden is. Als je inderdaad niet zwanger bent, moeten die nare duivels maar komen. Kan je daarna snel weer aan de klus. Succes en sterkte.

Sylvia :
    Het wordt weer spannend he? Ik hoop zo dat je deze maand alweer zwanger bent en dat je daarna een supervoorspoedige zwangerschap tegemoet gaat. Je temp is tenminste weer netjes de lucht in. Goedzo. Blaaaaaaaaaaas.

Mistimon : Ik hoop ook dat de Clomid geen of in ieder geval heel weinig bijwerkingen zal geven. Sterkte. En op naar dat superei.

Mirre : Wat dat klussen aangaat. Wij hebben zeker weten niet op het juiste moment geklust en kijk maar naar mijn banner. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik denk dat als het je tijd is, dat je dan zwanger raakt. Ik was er deze maand echt voor 99% van overtuigd dat het niet raak was. 1% bleef hopen, maar 99% wist zeker dat het neit raak was. Vandaar nu mijn grote verwarring dat het raak is. :) Blijf dus maar positief. En zo te zien op je kaart heb je de dag voor de sprong geklust, dus heel mooi op tijd.

SandraK
    : Dankjewel voor de felicitatie. We zijn er ook heel blij mee (voor zover we het kunnen bevatten, dan he). ;) Hoe gaat het met jouw cyclus. Heb je je ei gehad? Of heb je die vandaag. Ik hoop dat de pendels (3x Februari) gelijk zullen hebben. Mijn duimen draaien overuren, meid.

Babyblues : oooooooooow, spannend zeg. Als je mij als voorbeeld neemt, kan het feit dat je helemaal niets voelt weleens een hele mooie zwangerschapstest met 2 strepen opleveren. Ik duim hard voor je. Ik zie dat je op 12dpo zit. Wanneer ga je testen als je nog neit ongi bent? Zaterdag of Zondag?

Pol : Alle streepjes die binnen 10 minuten komen zijn geldig, meid. Dus alvast heel voorzichtig gefeliciteerd. Na 10 minuten kun je niet meer uitgaan van het testresultaat, maar als je binnen 5 minuten al een streep had, dan ben je zwanger, meid. Gefeliciteerd. Test morgen nog maar een keer en dan is tie al veel duidelijker. Met welke test heb je getest?

Zico
    : Meid, wat knap dat je er geen test tegenaan gooit. Ik vroeg me alleen iets af. Kan het zijn dat je eisprong wat later is als dat het overzicht het aangeeft? als ik zo naar je temp kijk, zou ik haast verwachten dat hij pas rond dag 18 of 19 gesprongen is. Als dat het geval is, dan moet je nog een weekje. Je temp is in ieder geval wel heel mooi hoog. Goedzo.

Pearly : Yes, de lucht in met die temperatuur. Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas. Pak maar wat van die HCG die ik hier aan het rondstrooien ben samen met de andere zwangere dames.

Carmen
    : Ik denk dat een beetje afstand nemen helemaal zo slecht niet is. Ik was het na de foute innesteling van de jaarwisseling ook even helemaal zat. Heb het roer omgegooid en heb getempt tot 3 dagen na de eisprong en toen voor het kaartje nog om de 3 dagen. Ik was er niet meer zo heel erg veel mee bezig. En het gaf zo'n innerlijke rust. Die gun ik jou (en de andere meiden hier) ook zo erg. Ik kan me goed voorstellen dat deze laatste week weer killing is en het is logisch dat je emotioneel bent.

Evi27 : Gefeliciteerd met de vondst van je ei. Heel goed. Ik ga even hard blazen. Hou je goed vast. Ik ga die temp nog even goed de lucht in werken. Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas

MAriekepieke
    : Mooi de lucht in die temp. Ga zo door. Blaaaaaaaaaaaaaaaaaas We zorgen even dat de temperaturen hier niet meer naar beneden durven.

Alle dames, die ik vergeten ben veel succes en sterkte. Komen jullie snel ook naar het Oktober-mama forum.
    Oooh jee, ik bedenk me opeens dat ik me daar nog steeds niet aangemeld heb. Ik kom al zolang op dit forum, dat het een beetje onwerkelijk is om naar een ander forum te verhuizen. Vind het hier veels te gezellig.
    Nou ja, het moet er toch maar komen. Ik ga me vanavond wel even aanmelden daar.

Fijne dag en tot schrijfs,

Marianne

Deel Deze Pagina