Dag Avalon, wat ik nu niet snap is dat op mijn tempkaartje hij de eisprong heeft verzet naar dag 24 terwijl ik toch echt zeker weet dat het dag 19 was. Weet jij dat? bedankt he we zullen maandag wel zien he. Het zou kunnen dat ik nog steeds te vroeg ben of zo met testen. En dat toch die eisprong een dag later heetf plaats gevonden ook al heb ik hem goed gevoelt op dag 19. Alle andere dames sorry voor mijn gezever Wij blijven hoop houden he .,jennie72
Jennie, Je lichaam kan je zeker voor de gek houden maar normaal gesproken komt er dan echt geen 2de streepje op je test. Je kan jezelf wel helemaal zwanger denken maar dan nog komt er echt geen 2de streepje! Mijn streepjes waten ook onduidelijk in het begin, pas met 6 weken toen MvM kwam testen was ie kei duidelijk. Als de streep nu al duidelijker is dan de keren ervoor dan mag je toch goede hoop hebben!
Ninetje ik begrijp wat je bedoelt, maar we laten het aan de gyno over. Dit gevoel herken ik niet duizelig, geen trek, en doodmoe. Maar goed waarom was die streep dan zo licht vanmorgen. Ik had hem er graag opgezet. als bewijs. Ik denk dat mijn bloeddruk aan het jojonen is. Te laag dus. Maar ik herken niet dat ik geen trek heb zeker geen 3 dagen. NOu ja misschien een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje hoop dan maar meer ook niet. jennie72
we gaan als we niet ongi zijn maandag samen testen Ook heb ik net het ziekenhuis gebeld of ik maandag als ik niet ongi ben geworden na m'n werk direct bloed mag laten nemen. Dit krikt me wat op, denk dat eitje ook later was en dat ik maandag ongi wordt maar we wachten af, maar dan zou het willen zeggen dat de cyclus 3 dagen versprongen is, we zullen wel zien.....Durf niet te hopen, ben al blij dat ik nu nog niet ongi ben
Dank je wel! Ik heb net even gekeken en het klopt helemaal wat je zei Op dag 18 heb ik dus mij ei gehad. hmmm erg laat dus, normaal heb ik een cyclus van 28/29 dagen. Groetjes Herma
Roses het klopte wat Mirre zei! Morgen komt dus de streep als mijn temp hoog blijft.. Voor jou wordt het ook spannend! Mijn duimen draaien! Groetjes Herma
@Herma, Graag gedaan! We kunnen elkaar een handje geven, want ik heb ook een laat ei gehad. Op dag 17 ....of dag 18 ...en normaal is m'n cyclus 25 dagen ongeveer dus ook niet zo lekker. Hoop wel dat m'n NOD nu later is, m'n luteale fase moet wel 10 dagen zijn anders is ie te kort
avalon1972: Ik heb gestest met de zwangerschapstest van de 'Zwanger worden Set Cassette' die je via deze site kan bestellen.
Ik heb ook getest met deze testen. Ze zijn betrouwbaar, gelukkig. Die van jou zal spoedig een stuk duidelijker worden. Dat weet ik zeker.
Avalon, bedankt voor het blazen dat mn temp omhoog gaat Ben benieuwd wat mn temp morgen is... Als mn temp op dpo 12/13 nog hoog is wordt het wel erg spannend...als ik niet ongi ben daalt ie meestal rond die tijd..spannend! Voel me vandaag weer misselijk...bah! maar als het door een zwangerschap komt vind ik het niet erg! Tepels zijn ook steeds gevoeliger en doen steeds iets meer pijn.. Ongi krampjes heb ik ook nog steeds, erg duidelijk aanwezig weer vandaag Afwachten....valt niet mee
Mirre dan kunnen wij samen aftellen Ik heb de banner al even verzet naar 31 dagen... Daam ziet er zeker braaf uit haha Ik blaas en duim ook voor iedereen! Groetjes Herma
Dag Mirre ga zo door mijn kind Daam ziet er prima uit zo lijkt wel op mijn kaartje =D> Herma welkom had ik nog niet gezegd, Silvia houd vol zo spannend he ik weet er alles van Pol ook voor jou, gaan met die banaan! of te wel heel goed. Zico ik duim met je mee hoor, zou helemaal toppie zijn he Waar zijn de rest van de dames? ME2, en Nies? Maakt niet uit. jennie72 8-[
Ik weet het nog niet... ik heb zooo het gevoel dat ik ongesteld ga worden.... heb af en toe onwijze menstruatiekrampen.... ik heb dat overigens nooit voor mn NOD, alleen op de dag dat ik ongi word zelf... maandag NOD, misschien dat ik me zondag niet kan bedwingen... haha en anders maandag /dinsdag..
Lief dat je naar ons vraagt Jennie! Ik zit pas op cd 6 en heb dus niets spannends te melden. Bovendien ben ik al ongeveer een jaar bezig, 1 miskraam en 9 tempkaartjes verder, dus wil af een toe wat meer afstand nemen. Lees wel mee op de achtergrond hoor!
hoi, nog steeds niks hier! had vanochtend geen tijd om hem te plaatsen, dus nu pas... de rest mooie kaartjes ertussen!' jenny 72 een streep is toch een streep, blijven hopen meid! misschien een bloedtestje als hij ze zwak blijft... liefs rensie [/url][/img]
Sorry Pol ben jij de zelfde als die in het word zwangerforum staat? was benieuwd of jij dat bent. Met die duidelijke test? jennie72
Denk dat je de post van mij bedoelt... Polman = de man van pol Ja dus... HELP! EEN MAN OP DIT FORUM! 8)