Temperatuurkaartjes 25-01-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Monika, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik kijk wel mee hoor Jennie ;) , maar mijn kaartje is niet zo interessant meer...ik wil hem nog wel even neer zetten voor de geinteresseerde maar er gebeurd nog steeds niks.

2. Niet meer actief

@jennie:waarom doe je morgen geen digitale test?zijn iets duurder, maar dan weet jr toch ook waar je aan toe bent?
    @Nies:frustrerend zeg, hoop dat er snel duidelijkheid komt...

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he niesje, moed niet laten zakken he meid, het komt heus wel goed

4. Niet meer actief

lijkt me echt super frustrerend om zo'n lange cyclus te hebben...
    ik zou lekker dat kaartje uitprinten, mocht je onverhoopt ongi worden, en linea recta naar de dokter ermee!Hier met die clomid! ;)
    Maar geef de moed niet op hoor!Je hebt 2 prachtkinderen, dus uiteindlijk komt het echt wel goed hoor!knuffel

5. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    heb vandaag temp genomen en ddie schoot de lucht in.

Ben niet ziek maar ga eens even in de sterren kijken hoe het met prutske is

6. Niet meer actief

goeiemorgen!
    wauw Zico, ziet er goed uit hoor!
    Mijn kaartje is al een paar dagen zeer stabiel...

7. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    dank je carmen, jou kaartje is ook een plaatje.

Ik heb braakneigingen, niet normaal. Ben ondertussen al aan eten in de hoop dat het overgaat maar neen.....

Ik heb zo als ge zegt meestal, 9 maanden steeds van de anderen boven de pot gehangen van onze andere 2 kids, dus we zullen maandag zien of het 9 maanden zullen worden of een gevoelige maag

8. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0

:( Dag dames nou je ziet het ongie geworden. Raar hoor. Voel me nog steeds niet zoals normaal als ik ongie moet gaan worden. Helaas. Ik heb besloten alleen nog maar af en toe mee te lezen met jullie. IK wens jullie veel succes toe. Ik had dit niet verwacht en toch wel. IK had het kunnen weten he dat lichaam van mij. Ik heb in ieder geval een nette cyclus gekregen. 32 dagen. Maar voel me er wel vervelend onder. Op naar de gyno dan maar. Het is niet anders. Zou ook wel eens geluk willen al was het maar voor 1 keer in mijn leven dan zou ik zo dankbaar zijn he. En ja dat vage streepje zal ik san wel niet goed gezien hebben. Pol gefeliciteerd dan maar? :oops: tot ziens dames jennie72

9. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @Nies, jeetje dat je nog steeds niet echt weet waar je aan toe bent.... ik vind het zo vervelend voor je! Hopelijk krijg je gauw duidelijkheid!

@zico, jeetje zeg wat zit je hoog! goed zeg, houden zo he!

@carmen. mooi kaartje hoor! Ik hoop voor je op een positieve afloop! Dat wordt nu wel eens tijd voor jou he! Mijn duimen draaien voor je!

@jennie, nee he meis! Wat vervelend...Dikke knuffel voor jou! Succes in de volgende ronde.

Ik ben vandaag weer 1 tiende gestegen! Ik zit nu op de 37 graden. En 12 dpo.

10. Niet meer actief

morge dames

jenny............. balen meid dikke knuffelllllllllll

roses......... ziet er goed uit meid houden zo hoor

zico....... spannend!

carmen.......... mooi kaartje meid lekker stabiel hoor ben benieuwd
    voor alle andere die ik vergeet kom meiden we gaan voor de mooiste kaartjes deze maand ;)

11. hoi dames

jennie, wat rot zeg! op naar de volgende ronde dan maar

zelf de lucht in, maar heb hem op discarded gezet, werd veels te laat wakken (tempte 8.50 ipv 6.30) aan de ene kant hoop ik van niet, anders heb ik hem gemist, aan de andere kant baal ik van deze cyclus dus mag ie graag komen...
    beetje dubbele gevoelens, vandaag maar klussen oh nee mijn ouders komen op vivsite en blijven slapen

[​IMG][/url][/img]

12. Izzie

Izzie Actief lid

5 aug 2006
    383
    0
    0
    Dit is mijn nieuwe kaartje, maar helaas geen kruis.
    Het zal ook wel denk ik met de tijd te maken hebben, want ik temp niet elke dag op dezelfde tijsstip..

13. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Goedemorgen

Mijn kaartje voor vandaag
    YES! Heb m'n kruis gekregen....al denk ik dat m'n ei echt pas op dag 17 gesprongen is. De temp op dag 16 was 37 gr, maar ik heb toen ook een hele slechte nacht gehad dus hem nu op discarded gezet.
    Er is iets gaande met me, want heb gloeiende wangen al een 2-tal dagen!?
    Of een griepje onder de leden, maar ik voel me verder niet ziek alleen geen eetlust , maar normaal begint verkoudheid/griep met keelpijn bij mij en dat heb ik helemaal niet. Of het komt omdat ik al een aantal dagen niet best slaap (oa door zieke hond) Of......!? ;) Tijd zal het uitwijzen.
    Maarre wel een vraagje: Ik begrijp m'n afscheiding niet!?
    Het voelt heel nat aan van binnen zou zeggen Waterig (W)(kijk constant of ik lek...en nee ben niet opgewonden ;) ), maar zie verder momenteel weinig aan de buitenkant. Enige wat ik net tegenkwam :confused: :oops: wat een wit propje afscheiding..dik!? Wat is dat dan?

Ik lees zo even verder jullie berichtjes meiden.

Liefs Mirre

14. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen meiden

Jennie: Neeee.......... meid wat een ontzettende domper! Veel succes maandag bij de gyno........

Nies: kom echt geen wijs uit jou kaartje..........tjee meid wat een toestand!

Mirre: veel succes op de wachtbank

Pol en zico: ziet er top uit hoor.........

Hoe is het met babyblues?

grtjs
    Twinny

15. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Nou er zit dus wel beweging in, ging al twijfelen aan mijn thermometer!

16. Izzie

Izzie Actief lid

5 aug 2006
    383
    0
    0
    Jenny dikke knuff

Mirre jij wel en ik niet....hihi

17. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Jennie Begrijp je teleurstelling meis, maar uiteindelijk zal ook voor jou alles goedkomen. Doe rustig aan het weekend, wees lief voor jezelf of laat je een beetje verwennen door het mannetje.
    Babyblues Je blijft nog wel lekker gaan hoor..
    Carmen Mooi constant! Als ik jouw kaartje zie moet ik steeds aan de mijne denken...ik hoop voor ons beiden raak.
    Roses Goed zo!! Lekker weer iets omhoog blijven blazen he..
    Twinny Thanx voor de support! ;)
    Herma Jouw kruis komt nog wel..hihi..ikke lekker eerder :p
    Daam Die temp meter doet het hoor.
    Nies Knuffel gewoon ff tussendoor voor jou!
    Rensie Ouders of niet.... :oops: ik zou gewoon lekker "zachtjes" klussen! Of slapen ze bij jullie in bed ...ze zullen een kleinkind toch ook graag willen hebben 8)
    Zico WOW..je gaat echt goed. Dat zal maandag toch echt wel een positieve test/bloedtest worden!
    Heb je geen gloeiende wangen af en toe?

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben en zo wel...Forgive me.
    Ik vind er echt hele mooie kaartjes bijzitten..op naar veel Oktober-baby's! :D

Liefs Mirre

18. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Roses: Ziet er heel mooi uit je kaartje!

Zico: lekker de hoogte in ja, ziet er ook mooi uit zeg! Spannend!

Pol: Mooi kaartje!

Mijn temp is weer beetje omlaag gegaan vanochtend...maar nog wel goede temp hoor :)
    Het rare is..dat ik vorige maand ook zoiets had, en vanaf dpo 10 bleef het 37,0c of hoger...en toen was ik zwanger...
    Terwijl toen ik niet zwanger was mn temp na 3 dagen op 37,0 c werd en het laagste was dan 36,9 c en dat bleef dan zo t'm dpo 12/13 ofzo en dan ging ie naar 36,8c en dan werd ik dus ongi..

Dus eigenlijk is dit kaartje voor mij juist wel goed..maar dan moet ie dadelijk wel omhoog gaan, 36,9 c is trouwens ook wel mooie temp voor mij maar toen ik zwanger was was het rond de 37,0c

Ik vind het spannend want heb veel ongi krampjes, ook vandaag weer...die had ik dus alleen als ik zwanger was zo vroeg....
    Verder word ik elke dag iets misselijker, sinds eergisteren...mn tepels ga k ook steeds elke dag iets meer voelen...
    Ik slaap korter, minder slaap nodig, ben dan klaarwakker....

verder gewoon heel blij gevoel :D

Nouja, we zien wel..pff...u weer van die flinke ongi krampen...zit nu op do 9....of ga ik gewoon eerder ongi worden..? Want voelt zo echt alsof ik ieder moment ongi kan gaan worden..(was vorige cyclus ook maar toen betekende het dus juist iets goeds..heb ik verder nooit gehad, pas op 2e dag ongi beginnen dan pas krampen)

19. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Sylvia
    Sorry 1 vd beste paarden van stal ;) ..je zomaar vergeten.
    Goed zo meid gelukkig boven de lijn! Hou hem vast!

20. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Geeft niks Mirre..:)
    Ik was jou oko vergeten... :oops:
    maar er staan soms zoveel kaartjes..
    Voor jou is het ook wel spannend dan! Je tempkaart ziet er in ieder geval mooi uit en een kruis krijgen van FF is altidj erg fijn ja :D

Liefs

Syl

Deel Deze Pagina