@babyblues, jeetje jij gaat ook goed hoor! Mooie constante lijn elke keer. Houden zo he, en van de week een mooie positieve test! @rensie, hopelijk komt je eitje toch, ik zou gewoon klussen hoor als je ouders er zijn, kan toch best zachtjes Succes @herma, ff geduld hebben ,je kruis komt heus wel! @mirre, mooi kruis zeg! Wat zit je in ene hoog! Houden zo hoor! En dan volgende week lekker posi testen! @daam, je gaat de verkeerde kant op! Je moet omhoog, ik blaas ff voor je: pfffffffffff @sylvia, gaat goed, je zit nog mooi boven de lijn, ook blaas ik voor jou nog ff: pfffffffffffffff, want dat kan natuurlijk veel hoger
Hihi, thanx Roses, dat kan inderdaad nog veel hoger ja Liefst zit ik rond de 37,oc... Ben zo benieuwd, vind het echt spannend.. Liefs Syl
@sylvia, haha ik ook! Er zitten zoveel mooie kaartjes nu tussen! ik hoop dat we allemaal naar de oktobermamma's mogen!
Mirre heeft weer iets....... Weet niet wat ik ermee aan moet!? Voel me een beetje vreemd....gezwollen borsten, dag of 2 a 3 al gloeiende wangen en lichtelijk misselijk. Denkie, denkie, denkie...Mirre "dacht" he misschien wel nog een ei, want dat hoor je en lees je wel vaker toch!? Ikke plassen in een schoon glas (ivm ovu-testje die ik wilde doen) schrik me daar rot! Heel troebele urine en een grote witte bonk IETS? erin. Iemand enig idee? Een verbaasde Mirre ale: (ehhh maar dan ander rode wangen ipv wit) Ehhh vanmorgen schreef ik ook al over een plakkerig , wit bonkje..maar dat was klein..dit groot. Het lijkt een beetje sticky afscheiding en dan in een hoopje samengeperst/weefsel ofzo.
jeetje mirre ik heb geen idee wat dat kan zijn! haha ik heb dat nog nooit gehad.... het klinkt wel vies trouwens
Ik had dat woensdag ik zat op de wc en ineens ploep ook zo'n dik wit bonkje(hihi zoals jij het noemt ik zou ook niet weten hoe anders hoor ) Vorige week vrijdag naar de gyn. geweest en toen was 1 eitje 1 cm en ik las dat ze 2mm per dag kunnen groeien. Dus cd 18 zou best goed kunnen dat ik een eisprong heb gehad, toch?
Hey meiden, Ik kon me niet inhouden en heb toch stiekem getest Er staat een heel dun en licht streepje Ik durf nog niet te vroeg te juichen, ik wil eerst een dikkere lijn zien. Maandag ga ik weer testen! Dit maakt het wel héél spannend
Meiden..ff jullie hulp nodig..Ik vulde vandaag m'n temperatuur in en toen veranderde ineens m'n ovulatiedag! Ik heb later de temperatuur gemeten (1 uur later) en ik ben rond 5.00 uur een tijd wakker geweest (m'n vriend kwam terug uit nachtdienst). Hij geeft hem nu op dag 18! Maar toen was m'n temperatuur maar 0.1 graad gestegen. Ik snap er niets van hoor. Volgens mij heb ik hem gewoon op dag 16 gehad. Wat denken jullie?
Evi, als je de temp hebt gemeten na 3 uur rust is het in feite nog oké. Is enige temp die je op ander tijdstip hebt gemeten, toch? Volgens mij klopt het wel hoor wat FF aangeeft, je eitje op dag 18. Als je naar de horizontale lijn kijkt (ongeveer gemiddelde temp), dan klopt de 18e wel. Omdat er nu 3 temperaturen gemeten zijn die boven die lijn uitkomen. De temp na je eisprong kan soms flink verschillen van de gemiddelde temp ervoor, maar kan ook maar 0,1 verschil zijn. Dus dat zegt eigenlijk niets. Voor je ei op de 18e ook nog eggwhite slijm gehad. Ik denk toch dat het klopt meis'. Maar misschien kijk ik ook wel verkeerd. Even wat reacties van anderen afwachten.
Indigo, bedankt voor je reactie. Ik snap het echt niet! en idd heb nog wel dat vruchtbare slijm gehad. Maar dat kan je ook nog hebben na je eisprong dacht ik.. Hoop dat ik nog meer reacties krijg! Hoop eigenlijk dat ik m'n ei op dag 16 heb gehad! Ik dacht het echt gevoeld te hebben..