Temperatuurkaartjes 25-01-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Monika, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    avel meid, we gaan heel hard duimen voor je...... dat die dikke streep er komt

2. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Roses! Spannend zeg!Maar waarschijnlijk ben je gewoon zwanger meis!

Enne..Zico! Voor jou ook he!
    Deze maand zijn er echt veel zwangeren bij!

Liefs

Syl

3. Niet meer actief

@Jennie:kut voor je meis...ik zou als ik jou was niet meer voor je NOD gaan testen, om verdriet te voorkomen.Laat je maar lekker door je mannetje verwennen en dan daarna weer met goede moed op naar de volgende ronde..Veel sterkte!
    @Mirre:Ik heb ooit eens gelezen dat als je die 'prop' vanaf 4 dpo ziet dat je eitje dan gestorven is... :cry: Ik heb het tot nu toe maar een keer gezien...Ik hoop dat ik er grandioos naast zit en dat je lekker zwanger bent hoor!Ik ga hard duimen voor je!
    @Zico:klinkt weer spannend voor je, ik duim mee hoor!
    @Roses:SPANNEND!Je temp.kaartje ziet er erg goed uit, dus ik hoop dat je echt zwanger bent!
    @Sylvia: Ik hoop dat je je niet veel te druk maakt, met wat je ziet (op je temp.kaartje) en wat je voelt...Anders ben je misschien zo teleurgesteld als je onverhoopt toch ongi wordt...Zou wel super zijn als het weer raak zou zijn, schijnt dat je vlak na een miskraam super vruchtbaar bent!
    Aan iedereen die ik vergeten ben:veel suc6/ sterkte met afwachten, klussen en het weg eten van een evt. teleurstelling!

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Gallo dames!
    Hier mn tempkaartje voor vandaag.
    Ff weet t nog niet zeker wanneer mn ei was, maar ik wel ;)

Omhoog omhoog omhoog, en omhoog blijven!

5. Niet meer actief

Mooie stijging!Logisch dat ff twijfelt,Komt door al dat eggwhite van je ;)

6. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    ladies, thx voor jullie medeleven en het duimen draaien! (Indigo zelfs voor haar dansje :))
    Pfff ik kan op het moment echt nergens anders meer aan denken, zit steeds naar die test te kijken hahaha. Hopelijk is het gauw maandagochtend!

@daantje82, he shit meis wat vervelend, dikke knuffel!

@astrid85, wat een mooie stijging zeg, houden zo he!

7. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    roses en nu binnen 2 dagen een dikke +

8. Niet meer actief

Hee allemaal!

Jennie: minder zeg, zal jij je *%*% voelen. Voel met je mee hoor!
    Roses: spannneeeennndddd!
    En de rest: succes, allemaal voor een | | of + :)

Nou, ik vandaag m'n temp invullen, gaf FF ineens kruis op dag 18 :confused:
    Waarschijnlijk omdat ik daar eggwhite had ingevuld. Dat heb ik maar weggehaald en toen weer op dag 16 m'n kruis.

Ik snap er niets van, begrijp m'n afscheiding echt niet, watery lijkt toch wel op eggwhite, creamy, pffff.... :(
    Wie legt mij op Nijntje-niveau de verschillen uit?

En wat gebeurt er als ik helemaal geen afscheiding invul, dat op N/A zet?
    Krijg ik dan wel een kruis?

Oh oh, lichtelijke paniek, heb deze week ook helemaal niet geklust.

Nou ja, hier m'n kaartje, wanneer denken jullie dat ik m'n ei heb gehad?
    En dan niet naar de afscheiding kijken hoor, want ik ben daar nogal blond in.... :rolleyes:

Meiden, veel liefs en fijne avond!

9. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    @ Marieke

Ik had precies hetzelfde vandaag! Vul ik m'n temperatuur vanochtend in gaat ineens m'n ei van dag 16 naar dag 18! Ik snap er ook even niets van. Hoop echt dat ik hem toch op dag 16 heb gehad want daarna niet meer geklust.

Maar ik had vanochtend wel een uur later opgenomen en was om 5.00 uur wakker..dus ik doe maar net alsof ik het niet heb opgenomen..

Confusing! :(

10. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Oooooooh, Roses.
    Meid, wat zou ik dit helemaal te gek vinden. Wat ontzettend spannend. Een lijn is nog steeds een lijn. En ik wil je daarom al heel voorzichtig feliciteren. Ik denk dat jij je maandag een veel duidelijker test in je handen hebt.
    Ik hoop zo dat je binnenkort naar het zwangerenforum mag gaan.
    Ik gun het je zo.

Veel Liefs,
    Marianne

11. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Goed nieuws Roses! Ik duim voor je mee hoor ;)

12. Niet meer actief

Roses...ik duim voor je meissie...ik hoop het echt voor je!
    Dikke knuf alvast en ik hou je in de gaten hoor! ;)

Meiden dank voor jullie reacties trouwens, lief!

13. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

roses: whoeeehahaha... ik zei het toch meis! ik duim voor hele dikke plussen de komende dagen!

14. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    hihi wat een lieve reactie allemaal! thx!

Mijn temperatuur blijft nog steeds hoog! Ik zit nu 13dpo, en vorige rondes was hij al lang al gekelderd!

15. Niet meer actief

morge dames

ff gauw mijn kaartje.......... ga zo naar de winterefteling en ben dus de hele dag foetsie

en benieuwd roses ik w8 ook tot maandag

16. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    wow babyblues, mooi kaartje! veel plezier in de winterefteling!

17. Niet meer actief

hoi meiden!
    Babyblues:je bent ws al weg, maar alsnog een fijne dag toegewenst!
    Ik wilde jullie m'n temp.kaartje niet onthouden, moest vanmorgen 2x tempen omdat ik dacht dat ik verkeerd gekeken had...
    Btw, ik heb totaal geen klachten, zelfs mijn (.)(.) voel ik deze cyclus niet.Terwijl ze de afgelopen 4 maanden gevoelig waren na eisprong.
    Ik moet nog helemaal niet ongi worden.Lutheale fase schommelt standaart rond de 15dagen...
    Benieuwd wat de temp. morgen gaat doen...
    En zie onder banner, kansen zijn eigenlijk byzonder klein...

18. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @carmen, zou het een innestelingsdipje zijn? spannend! Ik duim voor je meis! En je hebt dan niet veel kans, maar er IS wel een kans ;) Ik ben benieuwd naar je kaartje morgen!

19. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Goedemorgen

Al 3 dagen dezelfde temp...heb ik nog nooit gehad ben benieuwd wat ie morgen doet.

Roses Je bent gewoon hartstikke zwanger meid ik ga je alvast voorzichtig feliciteren. Een dikkere/duidelijkere streep is alleen nog formaliteit nu ...volgens mij. Doe je morgen weer een test?
    Babyblues Jullie zullen wel denken..die Mirre praat iedereen zwanger al voordat ze het zijn, maar ook bij jou heb ik een positief gevoel. We wachten het af. Veel plezier in de winterefteling! Ik hoop dat het daar in het brabantse een stuk droger is dan hier, want komt met bakken uit de lucht.
    Carmen Ik durf er niks van te zeggen, maar ben wel heeeeeeeeeel benieuwd wat er morgen voor temp komt.

Liefs Mirre

20. Niet meer actief

Hallo meiden,

Roses, ik kan me zo goed voorstellen dat je bijna niet kan wachten tot maandag joh! Ik heb net als Mirre het gevoel dat het gewoon een kwestie gaat zijn van bevestigd krijgen wat je eigenlijk al weet ;) door een dikkere streep. Meid, ik duim hier voor die duidelijker test voor je!
    Babyblues, jouw tempkaartje ziet er ook steeds mooier uit hee! Weet je al wanneer je gaat testen meis'?
    Carmen, ik ben ook benieuwd wat je temp nu gaat doen hoor. Misschien een kortere luteale fase dan normaal? Een innestelingsdipje lijkt me eigenlijk te vroeg na eventuele bevruchting. Wel spannend hoor! En het klopt natuurlijk helemaal. Er is maar 1x voor nodig om raak te zijn, dus ook weinig kansen zijn een kans. Ik duim voor je.
    En verder natuurlijk voor iedereen hier heel veel mooie tempkaartjes gewenst.

Ik ga de mijne ook nog even plaatsen.
    FF heeft het gestippeld kruis weggehaald, omdat het nu ineens twijfelt aan mijn eisprongmoment vanwege dat watery. Maar lijkt me eigenlijk sterk dat mijn eisprong nog moet komen, want baarmoedermond voelt al hard aan en mijn temp is duidelijk al gestegen. Tja, volgende ronde nieuwe kansen dan maar, want deze ronde niet gevreeën op de juiste momenten.
    Wat denken jullie?

Deel Deze Pagina