Temperatuurkaartjes 25-01-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Monika, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Roses, ik denk dat je gewoon zwanger bent hoor meid! Echt super!

Mijn temp is vanochtend weer gestegen..:D Gelukkig!
    Krijg elke dag steeds meer last van de klachtjes...maarja..
    Heb me vanochtend niet in kunnen houden om al een test te doen...stom maarja...zit nu 4 dagen voor mn nod (banner loopt 1 dag voor..) en vorige keer teste ik 2 dagen voor mn nod pas voor het eerst positief...

maar....er staat een heeeeeeeel licht vaag streepje...echt super licht..krijg het eigenljk niet eens op de foto maar heb toch maar een foto gemaakt, die staat in mn album..maar denk dat dit streepje te licht is en alleen 'in het echt' te zien is..maar het is wel een rozig streepje..spannend dus!

Mijn tempkaart:

2. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Sylvia
    Ik zie hem wel hoor.....heel lichtjes. Spannend meid nu maar duimen dat ie duidelijker gaat worden de komende dagen en dat alles goed blijft gaan!
    Je kaartje kan ik niet zien...staat alleen een KRUIS X?

3. Niet meer actief

Ik zie het streepje jammer genoeg niet Sylvia.
    Wel ontzettend spannend zeg. Ik hoop voor jou dat die streep de komende dagen donkerder en donkerder mag worden.

4. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

ow...ik zie het nu ja...hmm..raar...ff opnieuw proberen :)

Ik vind het nu ook erg spannend of het streepje straks duidelijker wordt....ik hoop het!

Lukt me ineens niet meer? Wat raar dat ie steeds kruis geeft..snap er niks van..ik kijk even na wat ik fout gedaan kan hebben..

Begrijp goed dat niet iedereen het streepje kan zien want hij is echt nog heel ontzettend licht...ik hoop zo dat ie donkerder wordt :)

Ik heb mn tempkaart maar in mn album gezet..

5. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Sylvia
    Mooi idd 37 graden!
    Maarre ik begrijp Indigo helemaal, want als ik zo kijk naar het testje in je album zie ik ook niks. Maar eerder zag ik wel een zeer licht streepje.
    Was op een andere grotere foto denk ik.

6. appeltje

appeltje Niet meer actief

Wow, wat een goed berichten zeg... Roses, Sylvia en Babyblues.... ik verwacht jullie wel binnenkort bij het topic met de oktobermama's!
    Ik duim en strooi nog wat hCG'tjes voor iedereen rond! :whistle: :baby: :whistle:

7. Niet meer actief

Ik quote mezelf even....

Is er niemand die antwoord weet?

En de drie meiden met vage streepjes enzo: ik duim hoor! [-o<

8. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @mariekepieke,
    ikzelf vul nooit het soort afscheiding in, omdat ik vaak genoeg lees dat FF er van in de war raakt! Ik kan je hier dus ook niet mee helpen ;)
    Sinds ik deze ronde begonnen ben met ovutesten, heb ik ook een dik kruis van FF gekregen :)

9. Niet meer actief

Ik zit nu al op 10 dpo...ik geloof dat je al een innesteling kunt hebben vanaf 5 dpo?

10. Niet meer actief

@Sylvia:ik zie duidelijk een streep hoor!Spannend meis!
    @Roses:hou je het wachten nog vol?;) zit wel goed hoor, voel het aan m'n water!

11. goedemiddag allemaal,

wat een spannende kaartjes allemaal zeg!
    Roses volgens mij ben je hartstikke zwanger!
    bij mij nog steeds geen verandering :cry:
    vanmorgen om 5 uur helemaal wakker, dus toen maar getempt...
    wel iets omhoog dus...
    IK WIL MIJN EI!

Mariekepieke, er is hier een topic op zwanger worden geweest met foto's van de verschillende afscheidingen... misschien even daarop zoeken (2 maanden terug ofzo)
    of googlen

succes!

[​IMG][/url][/img]

12. Niet meer actief

Hee Carmen, ik weet het ook niet natuurlijk. Maar bedoelde eigenlijk dat het me gerekend vanaf tijdstip van eisprong en evt. bevruchting (gezien de tijden waarop je gevreeƫn hebt) laat lijkt. Maar ach...vergeet gewoon wat ik gezegd heb. Waarschijnlijk heb ik er gewoon geen verstand van, hihihi.
    Ik hoop voor jou dat het een dikke vette innestelingsdip is meid!

Oh, Sylvia, ik kan je kaartje ook nog steeds niet lezen. Zie alleen een kruis.

Effe vraagje in het algemeen, naar aanleiding van mijn tempkaartje (en feit dat FF niet weet waar kruis te plaatsen) EN opmerking van Roses over het niet invullen van de afscheiding -> denken jullie dat de temp de meest betrouwbare bron is van waaruit de eisprong gemeten wordt of de afscheiding? [/b]

13. Niet meer actief

Bedankt voor jullie antwoorden, ik ga wel eens verder zoeken ja!

Heeft het zin om nu m'n afscheiding weg te halen bij FF?

Fijne dag allemaal! :D

14. Niet meer actief

15. Niet meer actief

Tnx Indigo, super link! :idea:

16. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hallo meiden

Sylvia, roses, babyblues: o wat spannend bij jullie, hopelijk biedt begin van de week positief uitsluitsel............ ik ga duimen hoor!

Daam: balen meid, hoop dat ze dan ook vlug doorbreken, zodat je aan jullie nieuwe kans mag beginnen.....

Mirre: zou niet goed weten wat betekend. Ik heb wel vaker wat witte propjes in me urine, zwanger of niet zwanger, maakt bij mij niet uit. Ga er dan vanuit dat het afscheiding is........ Blijf gewoon lekker voor je duimen hoor......

Astrid: niet naar de maan gaan hoor!

Carmen: kan tuurlijk een innesteldipje zijn, ga voor je blazen meid dat ie morgen weer gestegen is.....

Zico ook veel succes morgen met testen.....

Ben benieuwd naar morgen.............

grjts
    Twinny

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Heey dame's hier weer mn tempkaartje.
    Hij is ietjes gezakt...
    Heb echt zo'n ongi gevoel. Ook last van mn rug :(

Ow wat hebben we veel geklusst hahaha :oops: In weekenden is het altijd raak :)

18. Niet meer actief

Oehhh Astrid, verdacht dipje! benieuwd naar je temp morgen.

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

:eek: Zou dat heel misschien dan een innesteling zijn? Nee toch? :p
    Pfft ik ga dr maar niet van uit, maak ik mezelf helemaal gek hehehe :)

20. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Hm, dit wordt em niet deze maand. Wordt woensdag gewoon ongesteld, want het is geen innesteldipje. Jammer!

Deel Deze Pagina