Temperatuurkaartjes 25-01-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Monika, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Jammer Daam
    Maarre geen rood is nog steeds hoop en een kans hoor!

2. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    `

haha het is moeilijk! :) Ik zal es kijken of ik bij iemand een digicamera kan lenen!

3. Izzie

Izzie Actief lid

5 aug 2006
    383
    0
    0

weer geen rode streep :( , maar wel een rood blokje :(:......help?

4. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    hey meiden,

Hier ff snel mijn kaartje!

Liefs Pearly

5. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Ooh probeer straks ff bij te lezen!
    Ben druk bezig met de koffer in te pakken!
    We gaan morgen weekje naar de ardennen!

Liefs Pearly

6. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Pearly: dat wordt nog spannend meid..... ik ga voor je duimen dat je met een mooie ++++ test terugkomt uit de ardennen... In ieder geval veel plezier

7. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Hier mijn kaartje weer. Ziet er totaal anders uit dan de vorige 2. Als morgen mijn temp nog hetzelfde is als nu of hoger dan heb ik mijn ei volgens ff. Op dag 16 en lut fase ligt tussen de 13 en de 15 dagen. Spannend hoor.

[​IMG][/url][/img]

Pearly: spannend meid, ik hoop dat je met posi nieuws terug komt. Alvast veel plezier.

Groetjes Bianca (MamavanJordy)

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hoi allemaal,

Ik heb even een vraagje over het tempen.
    Ik heb een lange en onregelmatige cyclus, dus ben ik vorige ronde begonnen met tempen. Op dag 48 werd ik ongie (6 dagen), maar mijn temp blijft tussen de 36.7 en 36.9 en ik zit nu al op dag 10. Afgelopen ronde was het voor mijn eisprong steeds tussen 36.3 en 36.5.
    Ik dacht dat de temp altijd vrij snel naar de ongie weer zou moeten zakken. Gisteren was íe 36.7 en vandaag ben ik vergeten te tempen. Stom!
    Wie kan mij vertellen hoe het zit?

Groetjes Olga

9. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    He meiden,

Was ik weer, ben er de laatste 2 dagen niet zoveel geweest omdat ik even een dipje had en het internet dus een beetje zat was.

Hier even mijn kaartje, vandaag gestegen na een daling.

Maar nog geen ongi te bekennen... ben toch benieuwt wanneer die komt :(

Liefs

Daantje

10. Niet meer actief

Pearly, dat ziet er goed uit zeg! En dan ook nog eens lekker naar de Ardennen. Ik hoop dat je met heeeeeel goed nieuws terug komt inderdaad. Veel plezier in ieder geval daar!

Herma, ik weet eerlijk gezegd niet wat zo'n rood blokje wilt zeggen....

Daam, meisje volgende ronde weer een kans. Knuffel voor jou!

Olga, hee meis', lang geleden ;) Klinkt me stiekem wel erg positief in de oren. Het zou zo maar kunnen dat jij een van die vrouwen bent die gewoon menstrueert tijdens de eerste maand(en). Heb je al een testje gewaagd meid? Is je temp ook tijdens je ongie zo hoog gebleven?

11. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    hoi lady´s
    spannend hier allemaal hoor.
    net een ovu test gedaan en werd nu wel weer wat donkerder.... zou nou wel tijd worden.
    ik laat me wat minder zien hier voor wat meer rust maar check af en toe wel hier even xxx

12. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
  13. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
  14. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    oeps sorry.....

15. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    vraagje... het zal wel niet maar was benieuwd.
    als ff geen eitje heeft gespot en je temp blijft laag kan je dan wel zwanger zijn?

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hey Indigo,

Het viel me twee dagen terug pas echt op dat mijn temp al die tijd best wel hoog is gebeleven, maar ik heb natuurlijk nog niet echt goed vergelijkingsmateriaal, want heb pas 1 ronde getempt.
    Ik ben deze week op wintersport geweest met vrienden en durfde geen test te doen. Ben al te vaak teleurgesteld en wilde mijn vakantie niet bederven...Maarre... denk je dat het echt zou kunnen dan? Het is dus niet gewoonlijk dat de temp hoger blijft?

Nu krijg ik gelijk de kriebels hoor. Ik heb deze week namelijk wel een paar keer baileys koffie gedronken en smirnof ice. (en dat terwijl ik normaal gesproken eigenlijk heel weinig alcohol drink) Maar ik was echt 6 dagen best flink ongie.

Even afwachten wat de temp morgen doet dan maar....

groetjes Olga

17. Niet meer actief

Olga, mijn verhaal gaat op in het geval je echt een hele ronde hebt getempt. Want dan heb je duidelijk wat je temp ongeveer is voor de ovulatie en de temp erna. Daar ging ik namelijk zelf eerst de fout mee in. Ik was vorige ronde ook begonnen met tempen, maar alleen de laatste 4 dagen voor mijn ongie. De temp was toen vrij hoog 37,1 en bleef dit ook de eerste tijd nadien. Daardoor dacht ik dat ik zwanger zou zijn en ging er steeds meer in geloven. Nu blijkt, nu ik dus halverwege mijn cyclus zit in de volgende ronde, dat mijn temp na ovulatie een stuk hoger moet zijn dan de temp die ik aanzag voor een zwangeren-temp, hahaha.
    Maar jouw verhaal is duidelijk anders. Je bent niet ziek of zo?
    Dan zou ik toch echt een keertje testen ja.
    En wat die drank betreft.....als je die achterwege laat op het moment dat je het zeker weet is er niets aan de hand volgens mij. Er is nu nog niet echt sprake van een bloedband waarschijnlijk.
    Succes meisje. Ik hoop het echt!

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ohw getsiederrie, nu krijg ik echt de kriebels.....

Voor mijn ovulatie de vorige ronde was mijn temp wel lager dan nu. Ik zal proberen mijn kaartje hier neer te zetten, maar dat zou wel eens een tijd kunnen duren hoor...

Jij moet in ieder geval je man/vriend maar eens gaan verleiden vanavond!

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
  20. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0