Mirre, dit is wel het kaartje van mijn vorige ronde. Ben dus 6 dagen ongie geweest , maar temp blijft redelijk hoog. (effe checken of je het goed begrepen hebt, sorry hoor) Heb namelijk totaal geen andere klachten zoals zere borsten, grotere borsten, opgeblazen buik enz... Ik was juist zo relaxed en had alles een beetje losgelaten tijdens het weekje wintersport. Maar ik ben terug en duik gelijk weer achter die computer....Hoe bedoel je verslaafd..... Maar goed, ik wacht nog even af wat mijn temp doet tot aan het einde van de week. groetjes Olga
Goed dat je checkte, want ik had het idd niet goed begrepen Mirre is helemaal een beetje raar het weekend en traag van begrip sorry ..hihi. Liefs Mirre
Heej heej.. Mijn normale lichaamstemperatuur schommelt een beetje tussen de 36,4 en 36,6 nu al paar dagen 37/37,1/ vanochtend 37,2 gister weer getempt en toen had ik 36,7 gister had mijn innestellingsdag kunnen zijn... Weet iemand iets van temperaturen..kan nergens echt wijs uit worden..wat die daling kan zijn..
Geeft niet hoor Mirre. Het gaat er gewoon om dat het zo raar is dat mijn temp niet erg zakt na mijn ongie.
Pfft ik voel me raar! Zo had ik vanmiddag nergens last van, nu heb ik last van me borsten, baarmoeder of eierstokken ( of iets dat daar in de buurt zit) En ik ben misselijk Ik ga zo lekker op bed! (maar eerst ff dat verloskundige programma zien )
Hey dames, Ik heb ff een digi geleend, en zie mijn album! Er staan twee foto's in van mijn test! De foto's zijn van dezelfde test alleen dan in een ander licht genomen.
Hoi, Ik heb je verhaal niet gevolgd, maar deze testen zien er erg positief uit meid. Ben je al op je NOD, want dan durf ik je wel te feleiciteren! Olga
Roses Vind het lichte wel meevallen hoor! Ik ga je gewoon feliciteren want volgens mij is het gewoon een positieve test! Liefs Mirre
Morgen is mijn NOD! Ik vind het zo spannend! Ik durf het eigenlijk niet te geloven.... Het is zó onwerkelijk...
Roses, ik heb meiden met zulke testen gezien en een zwangerbanner onder hun naam.... Morgen nog een keer testen, heb je een digitale? Ik duim voor een vettere streep!
Jeetje Roses, mooie streep hoor 1 dag voor je NOD! Die streep wordt waarschijnlijk alleen maar vetter! Morgen of overmorgen nog eens testen meis', maar volgens mij mag je alvast eens gaan bekijken welke banner je in het vervolg onder je teksten wilt plaatsen
hallo dames, heb gisterenavond buikgriepje gehad en vanmorgend, nu is het beter. Onze zoon had ook de 1 dagsbuikgriep. daarom waarschijnlijk gisteren een enorme stijging kijk maar,vandaag nog steeds niet ongi en mannetje was het ook al opgevallen van had je normaal nog niet je moeten hebben. Morgen big day
@zico Slim dat je morgen een bloedtest laat doen, dan zit je tenminste niet in onzekerheid als je een vaag streepje hebt op de urinetest. Het is gewoon ja of nee en ik hoop op de JA natuurlijk!
Dag meiden, ja ik lees nog wel mee, maar het was nogal een domper dus probeer niet te veel meer op de site te zitten , want ik heb toch even een traantje gelaten. Waarom wij niet en een ander wel. Sorry voor mijn gezever. Roses ik feliciteer je alvast zie een duidelijk streepje! OOk Silvia alvast gefeliciteerd he ook bij jou een streepje. Wensen jullie mij morgen succes voor de gyno, bedankt he jennie72