roses: wow meiss...... die streep is morgen nog donkerder hoor! alvast een voorzichtig gefeliciteerd hoor!
Thanks wat lief van je, ik voel me behoorlijk in de steek gelaten door mijn lichaam. En wat verdrietig. NOu komt wel goed weet ik zeker, en zal dan ook zo,n mooie test hebben zoals een paar dames op dit moment. jennie72
Jen, het lijkt me goed dat ze eens gaan onderzoeken waarom je hcg plast.. zovaak testen posi, maar meestal niet zwanger.. kan toch niet kloppen?
Hoi Natas ja dat gaan we ook maar eens vragen he, ik weet het even niet meer. Alleen dat ik me op het moment niet zo fijn voel maar goed das logisch. Ik hoop morgen wat andwoorden te krijgen zal het wel laten weten he in mijn eigen topic De vorige keer eigelijk al gevraagd en toen had z eook geen andwoord, dus ja verwacht er niet zoveel van eigelijk. Bedankt Natas. jennie72
Dank je wel en zal ik zeker niet laten afschepen voel ook dat er iets niet klopt. tot morgen Natas! jennie72
Goedemorgen meiden Uhhhh...de eerste op deze maandagochtend! Had Roses toch wel al verwacht Mijn temp is wederom (4e dag) 37.2. heel apart ,want heb omdat ik weer wilde gaan tempen juist een nieuwe gekocht voor deze ronde ..dus kapot is ie niet. Ik heb een lijstje met symptomen die ik voel, maar niet uit durf te spreken (bang dat het ongeluk brengt) en weet als geen ander dat veel dingen ook overeenkomen met een menstruatie. Ik wacht in spanning af. Liefs Mirre
morge dames hier weer mijn kaartje... mirre je temp blijft mooi hoog en stabiel meid ik blijf voor je duimen
Babyblues Ja Mirre zit hoog....nog nooit gehad 4 x zelfde temp apart hoor! Maarre jij zit ook nog lekker hoog! Wanneer ga je een testje ertegenaan gooien, want het ziet er toch zeer goed uit!? Hoe was de winterefteling? Brr...veel regen zeker
goedemorgen, als ik temp zaterdag niet discarded zet krijg ik een stippelkruis op dag 52... nu morgen ook maar hoog! liefs rensie [/URL[/img]]
Veel succes vandaag Jennie! Ik hoop dat je duidelijke antwoorden krijgt. Hee Babyblues, op welke dag PO zit je nu precies? Begint er al op te lijken he meid? Spannend, spannend! Ik plaats mijn kaartje ook nog maar effe. Laatste voor deze ronde denk ik, want er heeft toch geen bevruchting plaatsgevonden (want geen sex). Afgaand op wat FF aangeeft verwacht ik de 27e mijn Als ik bij gisteren de watery afscheiding weghaal, geeft FF een kruis op dag 13. En dat lijkt me ook logisch gezien de tempverhoging. Nog testers IN DA HOUSE? Ik duim en duim en duim.....
BabybluesBabybluesBabyblues Wat ziet ik nou elders.... een banner 4 weken zwanger!? Of is Mirre gek? OEF Mirre ziet spoken..nu is ie weg..hahaha vast een teken van...boven
Olga Vanaf de miskraam in juli 05... 23-26-22-24-27-24-23 Ik hou altijd maar 25 dagen aan als gemiddelde! Want voor de miskraam zat ik ook meestal op 25 dagen en soms op 24, soms op 26. Denk dat m'n ei nu op dag 17 is gesprongen dus NOD zou dan vrijdag zijn. Ben wel heel benieuwd wat m'n temp morgen doet
Oh, dan wordt het inderdaad wel spannend ja. Het is wel fijn dat je in ieder geval niet zo lange cyclus hebt. (dat verandet niets aan het feit dat je nog niet zwanger bent natuurlijk) Ik zit pas in ronde 9, maar al wel maand 11. Succes de komende dagen!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ik wist het! Had natuurlijk al zo'n voorgevoel , want je kaartje was zo mooi! Van harte als eerst! Wanneer heb je getest? En wat voel je...vertel vertel..please..hihi Mirre