Temperatuurkaartjes 25-01-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Monika, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Ik wil maar één ding zeggen:

Ik vind jullie allemaal schatten van vrouwen.
    =D> =D> =D> =D> :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: =D> =D> =D> =D>

Iedereen staat altijd voor elkaar klaar. Julie zijn echt top.

2. appeltje

appeltje Niet meer actief

Hartelijk bedankt voor de felicitaties dames... mannetje was door het dolle en had al zo'n idee. Een voorgevoel zei hij....

Streep begint nu te vervagen en ik heb er blanke nagellak opgedaan (tip uit boekje van Kluun), maar daar wordt ie nog slechter leesbaar van. Morgen- of zondagochtend nog maar eens testen. Gelukkig dat ik er foto's van heb gemaakt, anders zou ik nu aan mijzelf gaan twijfelen.

Allemaal heel veel succes de komende maand.... ik blijf hier trouw lezen. Ik heb wat kaartjes voorbij zien komen die veelbelovend eruit zien! :D

3. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

hai meiden, bedankt voor jullie wensjes.... maaarrrr

... komen we bij de dokter..... zitten nog geen 2 minuten in de wachtkamer... wordt ie weggeroepen voor een spoedgeval. Tja en een andere dokter kan er niet heen, want van de 5 huisartsen zijn er 2 op nascholing... ergo de andere 3 nemen alle patiënten waar. dus ook de spoedgevallen. tja, kan een keer gebeuren dachten wij, dus nu maar nieuwe afspraak gemaakt voor woensdagmorgen....8.20 uur.

nies: wat heb jij een ontzettend lieve scheet als man zeg...... zomaar het pakje afrekenen. wat lief zeg...... zwijmel zwijmel

bianca: het kan wel eens verschillen hoor. bij mij gaat ie soms met hoge pieken en dalen in de tijd van ongesteldheid tot mijn eisprong. en soms lijkt het alsof ik een recht lijntje wil trekken. Ik denk dat je er verder niets achter moet gaan zoeken en lekker gewoon op weg tempen richting eitje.

Mirre: men zegt, dat het zaad 's morgens beter is, omdat de man uitgerust is door de slaap en daardoor de zwemmers kennelijk betere kwaliteit zijn. Maar of men daardoor dus wel of niet sneller zwanger wordt, durf ik niet te zeggen. Ik zal het ook eens in de gaten houden.

4. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    meidennn

i kheb getest, kon het niet laten, tja moet je eigenlijk ook geen testen in huis hebben he dan is de verleiding veel te groot :oops:

maar helaas negatief :( , een kruidvat test en daar kan je toch al 4 dagen voor je nod mee testen?
    nou ja, ik had eigenlijk ook niet anders verwacht gezien mijn :evil: :evil: klachten. maar wel heel vervelend dat mijn temp dan zo hoog blijft, vorige keer was het tenminste lekker duidelijk HUP naar 36,5 en de :evil: :evil: waren er. dus eerlijk is eerlijk toch wel ff een traantje gelaten :cry: :cry:

kom maar op met die :evil: :evil: dan. op naar ronde 9

5. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    He balen van het bezoek aan de HA. Woensdag beter!

MamvanJordy: ik heb dat ook wel tijdens mijn ongi dat mijn temp hoog is, soms wel 37 C.

6. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @ingiemoppie: balen joh... hopelijk volgende week beter

@naomi: bleh jammer dat je een negatieve test hebt.....

@appeltje: heb net je test even bekeken maar zie duidelijk een streepje hoor! Maar kan me voorstellen dat het nog onwerkelijk is.... en mijn streepjes begonnen op een gegeven moment ook wat te vervagen... toen heb ik de testen lekker snel weggegooid... hihihi... heb de foto's als bewijs

7. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

he naomi toch..... da's flink balen.... weet je zeker dat je het niet toch nog een keer, maar dan een paar dagen later wilt proberen. Zolang de duvels er nog niet zijn heb je volgens mijn nog best kansen. er zijn een aantal bij wie pas een week na nod iets kon worden vastgesteld....... hoop hoop

8. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    @ingiemoppie idd misschien heb ik wel iets te impulsief gereageerd.. :(
    bedankt voor je lieve berichtje je bent een schat! balen voor jou dat het bezoek niet doorging, jammer..

ik ga nu lekker shoppen lekker gedachten verzetten
    doe eigenlijk op vrijdag het huishouden maar daar heb ik nu lekker ff geen zin in

9. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi wat een geklets ik moest even bijlezen, Appeltje gefeliciteerd he!
    Nies zonde van die daling zag er goed uit
    Sandra heel vervelend allemaal hoor, ik hoop toch dat die :evil: weg blijven!
    Naomi jammer van je negatieve test, ik blijf duimen voor je!
    Ingiemoppie ik wens je veel succes toe en komt goed he.
    Divaantje netjes hoor houd vol die stijging, dan komt het goed.
    Pearly ik heb goeie hoop voor jou spannend hoor.
    IK zit weer tegen een lange cyclus aan te kijken vrees ik, echt balen iedere keer. :( :( jennie72

10. Niet meer actief

Ingie ... he bah, shit is dt zeg....laat het nu maar snel woensdag worden dan, ik ben heel benieuwd hoe het af gaat lopen, dikke knuf wijffie!

Naomi...ook een dikke knuf meis, misschien toch te vroeg geweest...ik duim nog ff door voor je!

Jennie72...ook nog ff volhouden meis, je eitje komt echt wel ;)

Avalon ook dikke knuf en MVJ.... dan toch maar omhoog met die temp joh! ;)

11. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi Nies ik hoop het wel wij klussen gewoon door in de tussen tijd want ik zit wel in mijn vruchbare periode volgens mij. KOmt goed ;) ik hoop ook voor de rest, en jou natuurlijk. Ik denk toch aan weer een late eisprong en das wel vervelend hoor zit ik weer tegen een cyclus aan te kijken van 37 dagen. Nou ja als dat ei maar springt. Wij gaan ook de MM in helaas in Febru echt balen :( we zien wel blijven hopen he.Bedankt jennie72

12. mistimon

mistimon Actief lid

18 jul 2006
    214
    0
    0
    Hopen dat je te vroeg getest hebt Naomi, ik blijf voor je duimen!

13. Niet meer actief

hallo dames

zo het wordt weer eens tijd voor mij kaartje........ al denk ik dat het een wazig verhaal gaat worden als ik er zo naar kijk wat een temp verschillen........

14. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    dankjulliewel meiden! ik heb veel an jullie reacties vooral omdat ik tegen niemand heb gezegd dat ik getest heb behalve jullie kan ik het toch nog ff kwijt
    mijn man vertel ik het straks wel en die zal ook wel teleurgesteld zijn en dat vind ik ook niet leuk, maar ja nog een beetje hoop he

ik merk wel dat ik super chag ben ik had net het voornemen te gaan winkelen gaat het plensen, kom ik daar aan nergens een parkeerplek te vinden.. na 4777 rondjes eindelijk een plekje, ik braaf wachten tot die man eruit is , gaat iemand anders keihard in z`n achteruit om hem daar te parkeren, oke, ander plekje gevonden stap ik uit zonder erg erin te hebben dat mijn mobiel nog op mijn schoot lag en toen ik opstond viel hij dus op de grond precies in een plas water en doet het nog wel maar batterij is aan het opladen zonder stekker? doet toch beetje vreemd.......en TEON kwam ik erachter dat ik mijn pinpas nog in de online banking ding had zitten -zucht-

EN DAN OOK NOG IS EEN NEGATIEVE TEST :cry:
    wat een k*t dag

15. Niet meer actief

zit je eg niet mee meid vandaag pffffffffffff
    een hele dikke knuffel voor je

16. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    NAomi: wat een pech allemaal...hele dikke knuf van mij! Hier:

17. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    dankjewel me2!

om mijn dag compleet te maken belde net de makelaar dat de bankgarantie van verkoop van ons huis gisteren gestort had moeten wordne maar is niet gebeurd! aarghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    straks gaat dat ook niet door! :rolleyes:

volgens mij had de dag heel anders gelopen met een ++ test, echt waar.

ik denk dat ik me bed maar induik en morgen weer vol frisse moed er tegen aan

18. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    vandaag is niet jouw dag.... kruip maar lekker met een bak thee en een koekje (of een zak chips) op de bank... Morgen ziet het er weer heel anders uit!

En denk dat het nog wel goed komt met het huis... ze bellen niet voor niets zodat je het geld nog kunt storten

dikke knuffel

19. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Lieverd, als ze de garantie niet betalen en hun financieringsbeding is al uitgewerkt (de termijn is verstreken) dan moeten ze jullie ene boete van 10% van de koopprijs betalen als de koop niet doorgaat. Maak je nou niet teveel zorgen!

20. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Och meis, wat een gigantische K-dag is dit voor je. Ga inderdaad maar even relaxen. Vroeg onder de wol en zoals Brigitte al schreef. Morgen ziet het er alweer stukken anders uit.

Sterkte meid.

Deel Deze Pagina