Temperatuurkaartjes 25-01-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Monika, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Haha, zou wel geinig zijn he!Als ik dan ook jouw klachten mag delen, want ik voel dus helemaal niks!

2. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Ik heb mijn kruis. Eitje op dag 16 volgens FF. Mijn lut. fase is tussen de 13/15 dagen. Zouden jullie dan wachten tot na dag 15? Ik zie wel dat mijn cyclus nu totaal anders is dan de vorige. Hij is onregelmatiger qua temp.

[​IMG][/url][/img]

Pearly: veel plezier en ik hoop woensdag op een posi test.

Babyblues: gefeliciteerd meid.

Evi27: tja, even afwachten dan maar he. Je kan zelfs nog zwanger raken als je 3 dagen voor je eitje geklust hebt. Dus je hebt nog kans. Duim voor je.

Mirre: ziet er goed uit hoor. Duim voor je.

Roses: waar ben je meid? We wachten in spanning.

Carmen31: misschien een innestelingsdipje? Mijn duimen draaien.

De rest ook veel succes.

Groetjes Bianca (MamavanJordy)

3. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik ben een paar dagen niet geweest maar hier toch weer een kaartje van mij

4. Niet meer actief

mooie tempstijging zeg!

5. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Carmen
    Klachten zeggen niet zoveel volgens mij hoor vandaar dat ik ze ook maar stilletjes voor mezelf hou.
    Zul je zien...ik met m'n klachten straks ongi en jij zonder klachten mama in spe.
    We wachten het af, maar spannend blijft het wel.
    Ik hoop zo dat het lot nu eens aan onze kant staat...ronde 21 zou toch wel mooi zijn als we 22 niet hoeven in te gaan.

Mirre

6. Niet meer actief

Sorry, ff off-topic hoor!
    Mirre: Misschien heb ik het ooit ergens al gelezen hoor, maar heb slecht geheugen.Kon me nog herinneren dat de zwemmers van je man goed waren(klopt dat?) Maar zijn er al onderzoeken bij jou gedaan?Ronde 21 is veel, ik klaag nu niet meer!

7. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Klopt. 1x in sept zaad ingeleverd 6 miljoen zwemmers dat is niet veel.
    Doordat ik een paar heavy maanden achter me heb liggen hebben we het ff zo gelaten. We willen binnenkort een afspraak maken met de fertiliteitspoli om te gaan overleggen wat nu...
    Ik hoop zo ontzettend dat het deze ronde raak mag zijn!

8. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    @MamavanJordy
    Lut. fase tussen de 13/15 dagen. Ik heb net geleerd dat het hetzelfde is elke cylcus? (ben net begonnen, 1e cyclus tempen) Maar misschien niet bij iedereen.

En je bedoelt met testen wachten tot dag 15. Ik zou het wel proberen. Je hebt dan meer zekerheid..en anders ms alleen maar een teleurstelling voor niets!

Ik duim ook voor alle testers!

9. meissie28

meissie28 Actief lid

24 jan 2007
    144
    0
    0
    verpleegkundige
    hoi meiden

even jullie advies nodig!
    ik heb op dag 15 pos ovu test gehad , dat was afgelopen zaterdag
    steeds getemp en netjes op ff ingevuld
    nou krijg ik geen kruis?
    zelf izetten doet ie ook niet
    moet ik eerst meerdere dagen verhoogd zijn voor dat ie hem erin zet?
    ik het geen egwite ingevuld omdat ik dat ook niet heb gehad wel slijmerig en waterig maar meer kan ik er niet van maken

?

xxx

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hey dame's

Voel me nog steeds heel erg beroerd! Had gehoopt dat het in de loop van de dag over zou gaan, helaas pindakaas.
    Heb echt heel veel krampen in mn buik. En het extreem honger gevoel en ook nog het gevoel dat ik maagzuur heb.
    Is dit normaal als je zwanger zou zijn?
    Het doet echt pijn en wordt steeds misselijker. Kan ook geen enkel luchtje verdragen :cry: :cry:

11. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    @meissie28
    Je hebt eerst drie dagen een hogere temperatuur nodig. Ik dacht eerst ook? hoe kan dit nou? Maar het komt vanzelf. Moet je maar eens alvast een paar dagen vooruit wat invullen (en later natuurlijk weer weghalen), dan krijg je vanzelf een kruis.

@Astrid85
    Spannnend!

12. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal

Gefeliciteerd! :) :whistle:

Kom maar op ...er kunnen er nog meer bij hoor bij de oktober mamma's! ;)

13. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik wil ook naar de Oktobermamma's!
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag!
    Strooi nog wat hcg please...

Mirre

14. meissie28

meissie28 Actief lid

24 jan 2007
    144
    0
    0
    verpleegkundige
    hoi evi

bedankt! nu snap ik het
    afwachten dan maar
    jij ook succes deze maand
    ik hoop dat ronde 7 hem nu eidelijk word klussen is in ieder geval gelukt :D

xx

15. appeltje

appeltje Niet meer actief

Babyblues, wat fantastisch! Maar we hebben nog heel wat ruimte over bij de oktobermama's dus voor de rest van de dames nog wat hCG'tjes :whistle: :whistle: :baby: :baby: :whistle: :whistle:

16. Niet meer actief

haha, ik begrijp hoe je je voelt hoor!Ik moet 1 maart naar de gyn.Ben hartstikke preuts en hoop dat het dus niet nodig is, haha!

17. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    hier istie weer! Gisteren feestje gehad en wat gedronken. Vanmorgen bijna over mijn nek (zoveel had ik niet gedronken :( ) Mijn dochtertje heeft hoge koorts sinds eergisteren en een flink hoestje. Deze heb ik voor het gemak maar even overgenomen, dus ik "blaf" nu ook.
    Mijn templijstje gaat er steeds raarder uitzien! iemand enig idee wat hier gaande is?

18. Niet meer actief

hoi
    je tempkaartje kan er zo 'vreemd' uitzien(ik vind het eigenlijk wel meevallen hoor!) door je verkoudheidje, dit in combinatie met het beetje alcohol kan er voor zorgen dat je temp. nu hoger ligt.Maar ziet er verder goed uit hoor!Misschien een innesteldip gehad?

19. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Ben je er klaar voor?

Hier komt weer een buslading HCG. Voor alle dames hier die nog niet zwanger zijn. Dat jullie maar snel naar de Bevallingslijst mogen.
    :)

20. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Heb jij al meer kaartjes getempt? Je weet er al veel vanaf.
    Ik dacht dat een innestelingsdip hoogstens één dag was en ik heb er dan al twee op mijn lijstje staan. Woensdag is mijn NOD al dus ik ben bang dat de temp van vandaag niks zegt en ik verder naar beneden kelder zodat ik woensdag ongesteld word. Nou, we wachten het wel af. Ik ben zelf niet iemand die voor zijn NOD gaat testen, vooral omdat het regelmatig voorkomt dat het heel vroeg al mis gaat en dan weet ik het liever niet dat het "bijna" raak was.

Deel Deze Pagina