hoi.Ik hou temp.curves bij vanaf september.maar moet je zeggen dat mijn kaarten er iedere maand weer totaal anders uitzien. Weet eigenlijk niet of een innesteldip 2 dgn kan duren, maar omdat je temp. zo gestegen is lijkt het er wel op.Heb ook mijn twijfels of een klein verkoudheidje je temp. echt heel erg kan beiinvloeden, maar ben natuurlijk geen dokter...Vond dat je een mooie stijging had. Wel lekker dat je woensdag al ongi moet worden, zit je niet al te lang in spanning.Groot gelijk dat je niet voor NOD test, dat doe ik ook nooit.Je leest hier zo vaak over vage streepjes en dan toch ongi dat ik zoiets heb van, dan maar ff wachten..
heeft iemand al iets van Zico gehoord? Dacht dat zij vandaag met haar mannetje ging testen, of vergis ik me nu verschrikkelijk? Twinny
Ik wil ook moet zeker wachten tot vanavond of morgenmiddag voor ik weet of ik zwanger ben. De enorme stijging is omdat 1 dag buiksgriep heb gehad zeg.... Van zoon gekregen , zomaar kadooke.... We hebben nog steeds geen ....
Spannend Zico, moest de hele morgen al aan je denken...... Ga hee hard voor je duimen hoor meid! Twinny
hai meiden, mag ik even inbreken op jullie topic. kunnen jullie mij uitleggen waarom ik een kruis krijg van ff.. ik zie zelf namelijk niet de eisprong.. en heb ook moeite om het te geloven
hai meiden, mag ik even inbreken op jullie topic. kunnen jullie mij uitleggen waarom ik een kruis krijg van ff.. ik zie zelf namelijk niet de eisprong.. en heb ook moeite om het te geloven
Dat zijn zwangerschapstesten en die kun je bij de drogist of apotheek halen of bestellen via dit forum.
MJ24... ik denk ook dat je ie er nu pas aankomt. FF ging er bij het gestippelde kruis van uit, dat je toen je eitje had, omdat je temp daarna iets gestegen is. Maar omdat je nu zo een gigantische daling hebt, moet je óf ongesteld worden, óf je ei komt eraan. Als na deze daling je temp weer een paar dagen is gestegen zul je merken dat FF het kruis verschuift naar de dag van vandaag.
Hoi dames ik mis er twee waar zijn Roses en Sivia nou? weet iemand wat? wil graag goed nieuws hebben vandaag. jennie72
Hoi Zico! Heb je nu wel bloed laten prikken?Ongeacht of je een buikgriepje had/hebt, je ongi blijft nog steeds uit.Hoeveel DPO zit je vandaag?Kun je ook ff je temp.kaartje plaatsen, ben er erg benieuwd naar!
ik heb vanmiddag bloed laten prikken, vavond om 19.00u of als het nog niet binnen is mag ik morgen namiddag bellen. Dus het blijft spannend
aaaaargh, ik dacht yes een nieuw berichtje van Zico! Maar ik zie dat je nog even geduld moet hebben en ik dus ook! Ben helemaal niet nieuwsgierig! neuhhhhhhhh!
Oooh Zico, wat spannend, meid. Ik zit me rot te duimen. Mijn duimen doen er gewoon zeer van. Ik hoop zo op positief nieuws. Sterkte met de spanningen.
hey meiden ben nu pas thuis, en ik heb vanochtend niet getest.... had me vanochtend verslapen en moest mn trein halen Vandaag is mn NOD, nog geen ongi te bekennen... Hier is mn kaartje van vandaag: @babyblues, gefeliciteerd meis!