Temperatuurkaartjes 25-01-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Monika, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Izzie

Izzie Actief lid

5 aug 2006
    383
    0
    0
    Dank je!
    Mijn vorige cyclus was 31 dagen.
    En normaal tussen de 28/29 dagen.

2. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Toch raar dat blokje, want die staat op dag 21. Heb je al geprobeerd of je em weg kan halen?

3. Izzie

Izzie Actief lid

5 aug 2006
    383
    0
    0
    hihi ik zou niet weten hoe...en mijn Engels is helemaal shit ;)

4. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Heb ook geen idee! Ach ook niet zo belangrijk. Ik ga zo ff bankhangen. alvast truste!

5. Izzie

Izzie Actief lid

5 aug 2006
    383
    0
    0
    Wetrusten en fijne dromen gewenst!

6. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    He hoe is het eigelijk met Monika weet iemand dat. Tijdje niks gehoord van haar. Hoop dat het goed gaat met haar.
    jennie72

7. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    He jennie, had vandaag mijn kaartje weer geplaatst.

En dat ik een paar dagen niet geweest ben klopt.
    Ik heb erg veel last van RSI op dit moment.
    Dus zit niet veel achter de pc.

8. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Kaartje staat op pagina 79

9. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    He sorry ik las in de lounge dat er iemand van jullie zwanger is ik hoopte dta jij het was :oops: ach ja zou wel gaaf zijn he! ;)
    Wat vervelend voor je die RSI.
    jennie72

10. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Ene mOnika het was geen belediging maar ik gun het je zo.
    :thumup: jennie72

11. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Goedemorgen meiden daar ben ik dan, met niet zo'n goed nieuws....

Mijn temp is een halve graad gezakt!

En de test gaf vandaag maar een streepje aan... ik ben dus wel eventjes zwanger geweest kennelijk maar het is niet goed gegaan. Ik heb haar namelijk 3 van die "positieve" testen liggen... Ik baal er ontzettend van, ik had het zo graag gewild!

Nu wordt het tijd dat mijn mannetje thuis komt, hij zit nog steeds op zee en komt het weekend thuis. Ik had hem zaterdag willen vertellen dat ik zwanger was maar ja dat gaat dus niet door :(. Ik denk dat ik hem maar ga mailen dat ik het wel eventjes geweest ben, ik kan het niet zo lang meer voor me houden en moet het aan iemand kwijt...

Bedankt voor jullie steun de afgelopen dagen!

Laat die verrekte ongi nou ook maar komen, dan kan ik door naar de volgende ronde....

12. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he roseske,

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaa schat neen he. Weet het als nu voor ons maar snel de :evil: :evil: dan kunnen we naar de andere ronde he. Voor de eerste maal was ventje gisteren ook chagrijnig, het viel ons echt tegen hoor. Dus laat die :evil: :evil: maar komen

13. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @zico, ja dat hoop ik ook hoor, dat afwachten is maar niets, dan kunnen we in ieder geval weer "actie" ondernemen ;)

Maar nu ik er even van geproefd hebt, wordt het verlangen alleen maar groter! :rolleyes: Hoop dat het snel weer raak mag zijn, ook voor jou Zico

14. morge dames,
    nog steeds hoog, maar geen kruis...
    roses wat rot zeg!
    [​IMG][​IMG]

15. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    :oops: :confused: :( :oops: :confused: :(
    Roses
    Jeetje wat kan ik zeggen dit had ik helemaal niet verwacht!(zocht jouw berichtje als gelijk op nu, want had echt ander nieuws in gedachte...)
    Wat kan ik tegen je zeggen...het lijkt of alleen zeggen klote voor je niet genoeg is. Het spijt me voor je!
    En van mij krijg je natuurlijk ook een hele dikke knuffel!

Hoi meiden

Na 4 dagen 37.2 nu 37.1
    Afgelopen nacht ineens misselijk geworden, de boel kwam omhoog ..maar ik heb het weg kunnen zuchten en het is weer gezakt.
    Probeer er allemaal zo min mogelijk over te zeggen, want het kan net zo goed een griepje zijn die niet doorzet ofzo....(heb ook al 5 dagen "lichtelijk" hoofdpijn dus misschien een koudje in 't hoofdje ofzo..heb het anders nooit) Zo kan ik nog wel ff doorgaan, maar ik
    wacht m'n lot af....in spanning.

Carmen Ik doe je niet na met die dip, maar welk kaartje het juiste (zwangere) kan zijn!?
    Zico Meid voor jou was er gisterenavond ook allerminst goed nieuws. Heb je wel nog een beetje kunnen slapen?
    Nu maar hopen dat het rood zich snel inzet zodat jullie verder kunnen!

Liefs Mirre

16. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Roses :
    Vol verlangen zette ik de PC aan, omdat ik wist dat je zou gaan testen.
    Gatver, meid. Dit had ik echt niet verwacht. Het zag er allemaal zo goed uit. Ik wil je heel veel sterkte wensen.
    Het enige wat ik aan kan dragen is het volgende. Het is bekend dat mensen die de ene maand een foute innesteling of vroege miskraam hebben, verhoogd vruchtbaar blijven en de kans op een zwangerschap in de volgende maand is daardoor aanzienelijk hoger. Mijn mannetje en ik zijn hiervan een voorbeeld, zoals je weet.

Maar ja, daar heb je niet zoveel aan he?. Je moet eerst dit K-nieuws gaan verwerken. Ik zou ook ontzettend verdrietig zijn als het bij mij nog fout zou gaan, wat heel goed mogelijk is, omdat het nog zo pril is.

Roses, meid. Ik hoop dat deze week snel voorbij gaat en je je mannetje weer in je armen kan nemen. Jammer dat het niet beter nieuws kon zijn. Ik blijf voor je duimen en strooi hier zoveel mogelijk HCG rond, zodat je snel zwanger zult zijn.

Knuffffffel,

Marianne

17. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Zico :
    Ik had bij jou ook zo'n goede hoop dat het raak zou zijn. Alles zag er zo goed uit en ik gunde het je zo, meid.
    Ik hoop voor jou dat die klote-duivels snel door zullen komen, zodat je snel weer met een nieuwe cyclus kan beginnen. En ik hoop dat je dan heel snel zwanger zult zijn.
    Mijn duimen draaien overuren voor alle meiden hier op dit forum.

Knufffffel

Marianne

18. Niet meer actief

Roses, wat ontzettend kl*te meisje! Ik had het je zo erg gegund. Ik hoop dat je mannetje snel bij je zal zijn, zodat jullie samen deze klap kunnen verwerken. Een hele dikke knuffel voor jou!

19. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    :( Ach verdorie Roses ben speciaal gaan kijken naar een berichtje van je.
    Wat jammer. Ik blijf duimen voor iedereen hier en hoop toch dat je binnenkort zwanger bent! koppie op en het komt wel goed he.
    jennie72

20. meissie28

meissie28 Actief lid

24 jan 2007
    144
    0
    0
    verpleegkundige
    HOi meiden

even het volgende
    ik krijg maar geen kruis bij ff

ik heb al 4 hoge tempdagen (waarvan 2 fictief) ennog krijg ik geen kruis
    ik zal proberen te plaatsen

dat lukt nu dus ff net zul je net zien
    maar hebben jullie hier ervaring mee?
    mijn temp is van 36.4/5 naar 36.8 gegaan en positieve ovutest dus dat betekent toch echt een eisprong
    niet dat ik zoveel waarde hecht aan dat kaartje maar vind het wel leuk met jullie mee te kletsen en dus kaartje te kunnen plaatsen
    fijne dag xxx

Deel Deze Pagina