HOi meiden even het volgende ik krijg maar geen kruis bij ff ik heb al 4 hoge tempdagen (waarvan 2 fictief) ennog krijg ik geen kruis ik zal proberen te plaatsen dat lukt nu dus ff net zul je net zien maar hebben jullie hier ervaring mee? mijn temp is van 36.4/5 naar 36.8 gegaan en positieve ovutest dus dat betekent toch echt een eisprong niet dat ik zoveel waarde hecht aan dat kaartje maar vind het wel leuk met jullie mee te kletsen en dus kaartje te kunnen plaatsen fijne dag xxx
Halllooo Hier weer lekker misselijk! Mnr temp is maar een klein beetje gestegen Heb ook ongi krampen, dus die zal er wel aankoemen
Roses wat lees ik nou. Ik dacht echt dat het niet anders kon...wat een enorme klap zeg... Zico: ook balen meid...ik denk dat je cyclus gewoon nog niet helemaal regelmatig is....houd de volgende keer maar je langste cyclus aan... Alle anderen dikke knuffel! Ik zit pas op cd 10 en het klusseizoen is weer geopend. Ik heb verder dus nog niets te melden.
hoi meiden Roses en zico wat ontzettend naar, had het jullie zo ontzettend gegund! Astrid: het blijft spannend meid Mirre: ik had ook geen gigantische daling hoor,dus het hoeft niets te zeggen! Alle andere meiden ook weer heel veel succes gewenst..... Twinny
goeiemorgen dames! @Roses:wat ontzettend k*t voor je!Maar ik ben het met Avalon eens dat je nu extra vruchtbaar kunt zijn, dus geef de moed niet op hoor! Misschien een overbodige tip, ook voor alle andere vrouwen hier, maar probeer om pas ná je NOD te testen.Soms kun je bepaalde dingen maar beter niet weten, om verdriet te voorkomen...Roses, ik wens je heel veel sterkte toe, jammer dat je mannetje nu niet bij je kan zijn.Verwen jezelf schandalig en dan maar weer op naar de volgende (hopelijk zeer vruchtbare) ronde... @Sylvia:klinkt erg spannend bij jou, maar houd je hoofd cool he.. @Mirre:een innesteldip is niet altijd zichtbaar in je temp hoor...ik duim voor je! Ik zit nog even hoog als gisteren, maar er kan nog zoveel veranderen.Ik denk heel eerlijk dat ik niet zwanger ben.Voel me doodnormaal , heb nergens last van, zelfs nog geen boobiepijn, alles is gevoelloos...Maar toch is het ieder morgen weer spannend om te tempen!Ik heb zaterdag als NOD datum, dus mijn kaartje ziet er groter uit, kan ik nog zien hoe vaak ik moet tempen...
He jammer Roses, volgende ronde beter nieuws *duimduim* @Astrid85: Je moet nog steeds een week! Kappuh met stressuh!
@Me2oeh, saved by the bell!Ja, dat zou super zijn he!Maar ik hoor alleen maar mensen klagen over kwaaltjes en ik heb werkelijkwaar nergens last van.Niet eens van mijn borsten en ik zit bijna op mijn NOD. Dus zal wel niet raak zijn, maar damn wat heb ik een leuk kaartje deze maand!
Hier mijn kaartje weer! Voelde me gisteren niet lekker, vandaar iets verhoogde temp. Nu zit ie weer waar ie zijn moet. (eigenlijk niet, maar die kans was al verkeken na die twee keer 36,5)
Je moet je niets aantrekken van al die klachtjes die je van anderen hoort! Ik heb elke maand klachtjes (ook natuurlijk omdat als je bezig bent met zwanger worden je daarop let! maar ik schrijf ze hier niet uitgebreid op) en ik word gewoon ongi. Toen ik zwanger was lette ik helemaal niet op al die klachtjes en kon ik ze pas achteraf herleiden naar die zwangerschap. Overigens kwamen die klachtjes pas op NOD. Velen op dit forum zitten zich hier maar gek te maken over pijn hier, prikje zus, duizelig zo. NIET GEK LATEN MAKEN (en dat doe jij niet want ik ken je onderhand, hihihi)! Het kan gewoon 2 kanten op gaan. Maar zou super zijn als je deze maand zwanger was!
Roses: oh meid, wat shit... wat balen... wat onwijs sneu.... he bah nog aan toe... ben het met de anderen eens hoor.... misschien ben je in de volgende ronde extreem vruchtbaar! dikke knuf van hiero....
Hallo, Even een vraagje. OPK is dat een ovulatietest. Ben mijn tempkaartje aan het invullen, en had vandaag een op mijn ovulatietest!
Ik hou van stressen :x :^o Ben nou eenmaal een stresskip Maar zal het er niet meer over hebben jah....
@me2: Als je al zo lang probeert zwanger te raken, leer je wel af om je helemaal gek te maken om ieder dingetje