Temperatuurkaartjes 25-01-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Monika, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Geeft niet hoor, maar ik moet steeds vreselijk om je lachen! Ik hoop alleen dat je jezelf niet echt helemaal gek maakt!

2. meissie28

meissie28 Actief lid

24 jan 2007
    144
    0
    0
    verpleegkundige
    zo dat is beter :)
    techniek staat voor alles

x

3. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Je hebt toenet bij het verkeerde onderwerp getypt nl bij zwangerenkaartjes. Aan je banner te zien ben je nog niet zwanger! :)

4. Niet meer actief

whahah, vrouwen en computers!

5. meissie28

meissie28 Actief lid

24 jan 2007
    144
    0
    0
    verpleegkundige
  6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik weet er zelf alles van en omdat ik jou nu ook wel een beetje heb leren kennen weet ik dat jij er net zo over denkt als ik ;)

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hahaha ik doe mijn eigen erger voor als dit ik ben hoor ;)
    Vind overdrijven soms heeeeerlijk. En zo gek maak ik mezelf niet, ik hoop alleen heel erg hard :)

8. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    hihihi

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ooow ik heb er echt de kracht niet meer voor. Werk sucks!

10. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Ik hoop ook zo dat Carmen deze maand zwanger is. Ik heb haar via PB al verteld dat ik nog steeds niks bijzonders voel.

Ik heb wel giga-veel gerommel in mijn buik, maar dat zijn mijn darmen die overstuur zijn. Al heel wat dagen achter elkaar nu. Ik weet achteraf nog steeds niet waarom ik op 13dpo een test heb gedaan. Ik had geen symptomen en ik had gezegd zeker niet te testen voor 14dpo. Tja, we zitten grappig in mekaar. ;)
    Dus niets voelen kan zeer zeker een teken van zwangerschap zijn. Mijn borsten doen ook maar een heel klein beetje pijn, terwijl ik toen ik ongi moest worden zoveel pijn had, dat iemand maar hoefde te kijken of te wijzen en dan sloeg ik ze al voor hun .....
    :)

Alle dames heel veel sterkte als je op de wachtbank zit.
    Veel sterkte als die rotduivels zijn gekomen
    En succes als jullie aan de klus moeten. ;) En veel plezier he?

11. Juff

Juff Actief lid

14 okt 2006
    203
    0
    0
    Juffrouw
    Dames,

Even een vraagje aan jullie FF experts:
    Ik wil graag in de grafiek het aantal dagen van mijn cyclus zien. Nu stopt de grafiek bij vandaag. ik heb al geprobeert om iets fictiefs in te vullen op dag 28 maar dan geft hij aan dat het de interpetatie kan beinvloeden. Weten jullie dit?

Thanx!

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ja, Juff, helaas als je geen VIP abonnement hebt dan doet hij dat niet volgens mij. Ik heb echter een VIP dus wellicht dat de andere dames wel een oplossing hebben.

13. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Het lukte bij mij toen ik nog acht dagen tot NOD moest. Eerder ook niet.

14. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    hey meiden thx voor jullie berichtje! doet me toch goed een beetje steun! vooral omdat niemand het nog weet.
    Ik ga mijn mannetje zometeen eventjes mailen, heb ik nog geeen tijd voor gehad.
    Ik heb wel al een mailtje van hem terug gekregen (hij weet dus nog van niets, en ik had ook niet gezegd dat het wel eens zo zou kunnen zijn, om hem niet onnodig daar mee lastig te vallen ;)). Maar ik had in mijn mailtje gezet dat ik misschien een leuke verrassing voor hem had (ik dacht dat hij zou denken in de trend van valentijn)... stond er in het mailtje dat ik hem wel erg nieuwsgierig maakte, en of ik zwanger was! :confused: en als dat zo was dan moest ik hem dat maar alvast vertellen, want dan kon hij nog vrolijker zn werk doen...... :cry: Ik denk dat hij heel erg gaat balen.

@carmen, ja het was in principe ook de bedoeling dat ik zou wachten, vooral omdt ik ook niet zo veel voelde. na "de daad" had ik wel meteen het gevoel van het is raak, maar dat zakte later steeds meer af. Maar ik ben altijd zooooo nieuwsgierig dat ik niet kan wachten, maarja hier leert een mens weer van ;) ik zal niet zo snel meer voor mn NOD testen......
    Wat ik wel fijn vind om te weten is dat we in ieder geval samen zwanger kúnnen worden, alweer een zorg minder...

nogmaals, bedankt meiden! jullie zijn super! :D
    oh ja, mn ongi is nog niet gearriveerd....

15. Roses,

meid ik baal echt met je mee!
    succes met vertellen aan je ventje...
    hopelijk wat troost aan elkaar

knuffel rensie

16. he gadver,

zat net op ff nog wat aan te passen, zie ik dat ik op cd 56 zit.
    zou nu al 2 normale cyclussen gehad kunnen hebben, en ik heb nog steeds niet een kruis....

effe baalmomentje

rensie

17. Niet meer actief

Hee Roses, getsiederrie zeg, ik had zo gehoopt op wat positievere berichten van jou :cry:

Hier 0,1 graadje gestegen, zal mij benieuwen. Loop met ongikrampjes, hmmmm :rolleyes:

Iedereen een knuffel, fijne avond!

18. Niet meer actief

2x plaatsen is ook een beetje enthousiast! :oops:

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

Even een vraagje aan de experts:

Vanaf komende maand wil ik gaan tempen dus ik weet er nog weinig van maar wat ik inmiddels begrepen heb is dat je temp hoog blijft als je zwanger bent.

Ik wil deze week voor de zekerheid wel een keer testen maar zeker gezien mijn vorige cyclus heb ik 0,0 het gevoel dat het eventueel raak is.

Vanmorgen heb ik ook mijn temp gemeten. Deze was 36,5. Niet hoog dus. Kan ik nu zowieso concluderen dat ik niet zwanger ben? Ik zie van zwangeren dat ze toch wel 37,0 of hoger meten.

20. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Je zou iedere dag moeten tempen om iets te kunnen zien...als je basis temp lager ligt dan is je ei al geweest.
    Maar als dit ongeveer je basis temp is dan moet je eitje nog komen.

Ik zou gewoon iedere dag tempen om te kijken of je je eitje nog kan vangen.

Ik heb het idee dat hij nog niet geweest is.

Deel Deze Pagina