hoi hoi Ik heb ook een temp kaartje maar krijg ik me ei of is mijn ei al geweest Liefs Tijgertje23[/url]
@roses:balen meid.... ik had hele goede hoop voor je. Een mooi kaartje en ook nog die lichte streepjes......
Heej heej...ik temperatuur nu al een paar maanden..mijn normale temp ligt tussen de 36.3 en 36.5..na mijn ei elke dag netjes boven de 37 gebeleven...laatste paar dagen elke keer tussen de 37.2 en 37.4 vandaag ineens eeen flinke daling gemaakt naar 36.3... Kan dit een innesteling zijn..? Heb vanmorgen een vage positieve test gehad.. Of komen de duivels tog door..? Kan iemand me wat meer vertellen..?
De rode kruis is er, maar ik geloof zelf dat mijn eisprong op cd 18 is geweest. Ook ivm niet elke dag op dezelfde tijdstip tempen..
goh ik ben de eerste vandaag, goedemorgen... ik dacht echt dat ik vandaag mijn kruis zou krijgen,,, volgens mioj echt gehad en al een paar dagen hoog snap er niks van [/url][/img][/img] liefs rensie
@rensie, wat vreemd! misschien komt dat omdat die temp op discarded staat? die staat eigenlijk net op een rottige plek volgens mij.... Hier mijn kaartje, zegt genoeg denk ik Gelukkig kan ik meteen door naar de volgende ronde, na 2 dgn over tijd te zijn geweest. Als het goed is, is mijn mannetje rond mijn vruchtbare dagen thuis! (als ik geen laat ei krijg )
Hoi meiden, Hier mijn kaartje. FF heeft mijn ei een dag verplaatst naar dag 17 (was eerst dag 16). Waarom heeft hij dat gedaan? Iemand die dat weet? En vanmorgen is mijn temp 0,1 graad gezakt. Is de hoop nu over? Heb wel goed geslapen, dus daar ligt het niet aan. Dat heb ik in de vorige 2 cyclussen nog niet gehad namelijk. Cyclus duurt ongeveer 32 dagen bij mij. Lut. fase tussen de 13/15 dagen. [/url][/img] Roses: Balen meid. Dikke knuf. Hopelijk is idd je mannetje op tijd thuis tijdens de vruchtbare dagen. Rensie: vreemd ja, ik zou er niks van kunnen zeggen waarom. Ben er ook maar een leek in. Maar wat roses zegt kan misschien wel ja. Groetjes Bianca (MamavanJordy)
goedemorgen meiden even een vraagje... ik temp nu op advies van ha voor de 2e maand vorige maand keurig een temp verhoging gehadn van 04a0.5 en tijdens menstruatie daalde mijn temp nu deze maand heb ik afgelopen zaterdag eenpos ovu test gehad flink ons best gedaan en nu stijg ik maar een krappe 0.3? is dit erg? Hebben jullie ook de ervaring dat de stijging in de ene maand anders is dan de andere maand?/ graag hoor ik van julli e xx
@mamavanjordy, bij mij ging mijn afgelopen cyclus ook af en toe naar beneden (kijk maar in mn album), en de dag er na ging ie steeds weer omhoog. (en ik wás eventjes zwanger) Het hoeft nog niet over te zijn hoor, je kan er pas wat van zeggen op je NOD eigenlijk. @meissie28, bij mij is het elke cyclus anders geweest! De laatste had ik een verschil van 0,6 over mijn gehele lutheale fase, maar het bouwt langzaam op zeg maar, mn temp ging steeds een beetje hoger. Het is gewoon eventjes afwachten
hoi roses bedankt voor je reaktie! even afwachten dus ... ik heb je berichtjes de laatste dagen gelezen en aan je temp kaarje te zien ben je ongi geworden jammmer meid op naar volgende maand en de moed niet verliezen! xx
waarschijnlijk omdat je precies op het moment van je ei een temp mist! vul eens een een temp van bijv. 36,4 in op dag 16, en kijk eens wat hij dan doet...
Goeiemorgeeee! Hier mijn kaartje weer, jullie warme lucht heeft geholpen http://img264.imageshack.us/img264/3559/naamloostf5.png
@meissie, als je zeker weet dat je je ei op dag 16 gehad hebt zou je hem zo kunnen laten staan! Als je denkt dat je hem op dag 15 hebt gehad, zou je die temp veel hoger kunnen nemen! Wat gebeurd er als je die fictieve temp nu op discarded zet?
Me temp is gelukkig weer omhoog..! 37.1 net.. Joeppieeejj..nu zo blijven...wil vrijdag of zaterdag een super posi test in handen..!