Temperatuurkaartjes 25-01-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Monika, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    is wel klein zal ff kijken of ik m groter kan krijgen

2. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @tijgertje, je kan je kaartje van FF opslaan op de computer, dat is misschien wat makkelijker!
    Je mist van je link nu alleen nog de tags: hier zet je de link dan tussen!

3. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    hoop dat het zo goed is

maar heb ik me ei of moet ik m nog krijgen maar volgens mij heb ik m al gehad of niet?

liefs tijgertje23

4. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen

5. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    snap er niets van
    sorry

;iefs tijgertje23 is ook mijn eerste keer

6. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
  7. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    he dat is mijn kaartje
    hoe heb je m gedaan
    bedankt he roses

liefs tijgertje23

8. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @tijgertje, je kan hem gewoon in je berichtje zetten, je hoeft hem niet in je onderschrift te doen.

volgens ff heb je je ei gehad, op 8, maar helemaal zeker weten doet hij niet (stippelkruis, anders is hij vet gedrukt)

9. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38

alleen dan zonder spatie ertussen

10. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    nou ik ben benieuwd want we hebben eergister en gister nog ff geknuffeld op een nette manier van zeggen dan ha ha ha

liefs tijgertje23

11. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Dat kan je ook allemaal in je kaartje zetten! bij intercourse/insemination. Je kan Yes invullen, krijg je gewoon een kruisje onder die dag. Maar je kan het ook preciezer invullen, dan doe je AM voor 's nachts/ 's ochtends, en PM voor 's middags/'s avonds

12. meissie28

meissie28 Actief lid

24 jan 2007
    144
    0
    0
    verpleegkundige
    hoi roses

je vraagt wat ff doet als je fic temp bij disocared zet
    ik heb gewoon de temp in gevuld alzijnde dat ik getemp hetb dus zodoende kreeg ik het kruis
    is dit niet goed dan?
    mogelijk is mijn ei een dag eerder geweest maar dit weet ik niet zeker dus laat het maar zo denk ik ....
    gaat mij om het overzicht dus dat heb ik nu

xx

13. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    jawel is wel goed hoor ;) maar omdat het niet je 'echte' temp was, vroeg ik me af wat hij zou doen als je hem op discarded zet, of je kruis dan ook blijft staan ;) gewoon nieuwsgierig :p

14. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Hallo dames...

Rensie: waarom heb je die temp van 10 februari op discarded staan? Ik denk als je die gewoon normaal laat staan dat FF wel je kruis ziet.
    Roses: heel veel succes in je nieuwe ronde meis... ik duim giga voor je.
    bianca: ik denk dat het komt omdat de temp van dag 17 dezelfde is als van 6 dagen geleden. pas als je een positieve ovu test invult, of je temp duidelijk boven die van de afgelopen 6 dagen ligt, dan wil FF hem ook wel ergens anders zetten. Maar op basis van jouw temp zet FF hem op dag 17.
    meissie: vaak lijken de cycli niet erg op elkaar. De ene keer stijg ik met 0.5 tot 1 graad bij mijn eitje en dan weer maar 0.3 tot 0.5. Als je wilt kijk eens in mijn album. Daar heb ik tempkaartjes van de afgelopen 8 maanden staan. Het verschilt nog wel eens. Belangrijk is, dat je temp hoger is, dan de 6 dagen voor je eisprong.
    meissie: je krijgt geen kruis omdat je op dag 15 C van creamy hebt ingevuld. Haal je die weg, krijg je je kruis.
    Astrid: mooie stijging

Hier is mijn kaartje weer eens. Zitten tegen ons eitje aan:

15. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Mirre's kaartje

Ik heb slechte zin vandaag en een half uur te laat temp opgenomen.
    Brrr....tot gisteren had ik het gevoel dat het wel raak zou kunnen zijn gezien de symptomen. Had gisterenmiddag ineens ff zin in een patatje..gekocht bij Brammetje op de markt in Rdam.. 2 happen en BAH weg ermee! Smaakte niet werd er misselijk van! Cola m'n lievelingsdrankje...ik drink het al vanaf vrijdag niet meer, want het kwam omhoog.Enige waar ik me rot aan eet zijn PERENWATERIJSJES! M'n borsten waren zo gezwollen als het hoofd van Humpie Dumpie, maar nu lijkt het ineens...goin/vervlogen. Maar het lichte hoofdpijngevoel is er nog!
    Maar dat kan er ook zijn omdat ik met het verkeerde been uit bed ben gestapt.
    Ben steeds zo geduldig, maar dan nu ineens vandaag overvalt het gevoel " De pot op met geduldigheid, ik wil het hier en NU!"....
    Mirre morgen gezond weer op! ;)

Liefs!

16. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hier mijn kaartje weer!

Weet ff niet meer wat ik er nu van moet denken.

17. Niet meer actief

Hee Mirre, ik stuur effe wat geduld naar je toe. Kan me voorstellen dat je wat ongeduldig wordt hoor. Houd moed!

Herma, ik snap eerlijk gezegd niet waarom jij blijft denken dat je op dag 18 je ei hebt gehad. Heb je toen een positieve ovutest gehad of zo die je niet genoteerd hebt dan? Want aan de hand van je temperaturen kan ik eigenlijk niet anders dan geloven dat FF het bij het juiste eind heeft voor wat betreft je eisprong.

Roses, ik wens jou een SUPERronde toe deze keer ;)

18. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

hahaha mirre: hier ook wat geduld van onze kant.... mmm lekker hoor perenwaterijsjes... maarruh... welke humpie dumpie bedoel je? :):)

19. Niet meer actief

Whahaha.... ;) .....

20. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Astrid ziet er mooi uit en nu vasthouden hoor die stijging.....

Mirre: je kaartje is mooi, wanneer wilde je eigenlijk gaan testen? LAat je niet te veel van de wijs brengen door je gevoel.......

Iedereen weer veel succes......

TWinny

Deel Deze Pagina