Humpie Dumpie was toch z'n dik ei!? Weet het verhaaltje niet zo goed meer, maar viel van een hekje ofzo
@twinny Thanx Ben nogal een gevoeltyppie en luister daar vaak iets teveel naar. Testen wilde ik eigenlijk voorlopig nog niet doen, want denk dat ik nu op 9 DPO zit. M'n ei is vrij laat gekomen en normaal heb ik een 24-25-26 of 27 dagen cylus dus ik ga gewoon van het laatste uit en zou dan pas a.s. vrijdag (als de duivels weg blijven [-o< ) een test eraan kunnen wagen. (als ik me kan beheersen) Dan zit ik op 10 DPO , als ik uitga van m'n eisprong op dag 17. Hoe denk jij/jullie erover? Liefs Mirre
Oh oké Mirre ..... ik bedoel maar Ik kende die uitdrukking niet, maar die benaming kwam mij wel heeeeeeeeeeel bekend voor hé nies!
Zocht iets/of iemand die gezwollen was als vergelijking..hihi en deze was de enige die me te binnenschoot Lieve Ingrid
Hee Mirre...je moet het natuurlijk helemaal zelf weten meid, maar ik zou echt pas ten vroegste gaan testen op de NOD van je langste cyclus. Anders weet je in feite nog niets. Helaas betekent dat inderdaad wachten, wachten en nog eens wachten. Hee Ingie, ik had ook al zoiets, hahaha.
Indigo Langste cyclus is 27 dagen,...en dat is vrijdag Eerder was ik ook niet van plan, maar dan nog zit ik (dan pas) op 10 dpo..
Aha, dan test je toch - als je tenminste kan wachten - op 14 DPO? Dan is er in ieder geval meer kans op een streepje in het geval je zwanger bent.
Hallootjes! Ik ben gezakt in temp.... Is dit een slecht teken of kan het nog alle kanten op? : Loop nu al wel sinds paar dagen met ongi-krampjes.... Ps. Wie laat mij aan wat anders denken?!
Mirre begrijpt er nix van! Jullie wel? Net plas doen zie roze op toiletpapiertje! Is toch niet goed een luteale fase van 8 dagen! (volgens is het 10 dpo, maar....) Ik vraag me af of het "probleem" bij mij niet zit in die laatste "innestelfase".....zou het kunnen dat het eitje bijv wel bevrucht is, maar problemen heeft met innestelen!? Net ff getempt en zit nu op 37.8...dan zou je toch bijna niet denken een ongi temp? Liefs van een S A D Mirre ....(die zich de afgelopen week zwanger voelde, maar het toch schijnbaar niet is)
@Mirre, meis wacht het nog eventjes af! Ik kan er niets over zeggen, ik geef je een goede tip(van carmen hihi): wacht 'gewoon' tot na je NOD dan weet je alles zeker! Dikke knuffel!
Hi Mirre, Ik zie dat je al in ronde 21 zit. Je bent dus niet meer aan het ontpillen, maar in de periode dat ik nog aan het ontpillen was, had ik steeds een lutheale fase van 8 a 9 dagen. De dames hier weten wel hoeveel zorgen ik me maakte hierover. Ik dacht dat ik dus nooit zwanger zou kunnen worden. Vorige cyclus (December) had ik opeens een supermooi kaartje. Mijn lutheale fase was 14 dagen, eindigde met de ene dag een heel licht positieve test, net als Roses en de volgende dag waren die K-duivels er weer. Deze maand weer zo'n supermooi kaartje en het resultaat zie je aan de banner. Hou dus moed, meid. Ik heb vaker gehoord dat de lutheale fase niet 10 tot 14 dagen hoeft te zijn. Op een bepaald moment zul je merken dat hij langer wordt en dat je een lutheale fase van 9 maanden hebt. Sterkte. Marianne
Thanx Avalon & Roses Ik heb in sept bij de gyn al geweest en deze maakte ook geen probleem van een korte L.fase. Heb toen ook bloed geprikt ..en hormonen waren ook goed. In 21 rondes nog nooit een l.fase langer dan 11 dagen gehad. Voel me gewoon klote nu, want ik voelde wat ik voelde. Bij ongesteld worden heb ik nooit ergens last van..zelfs m'n buik niet. niks, nada, nopes. En ik had nu zoveel klachten die ik herkende van "toen" ik wel zwanger was in juni 05. Sorry voor m'n gemopper meiden, maar het moet er even uit hoor. Begrijpen doe ik het nog niet, maar moet dat misschien ook niet willen. Liefs Mirre
hoi heb die temp van zaterdag van discarded af gehaald (was toen heel laat) nu krijg ik een kruis... al had ik die dag nog wel eggwhite, dus denk ei dan 1 dag later? toch? mooi, zit ik eindelijk op de wachtbank... liefs rensie [/url][/img]
Mirre, kan het geen bloed van een innesteling zijn? Mijn schoonzusje had dat ook iets over de helft van haar luteale fase. WAcht nog ff af. Had je voor de rest nog vaker roze afscheiding, of alleen die ene keer. Misschien in het morgen wel weer weg..... Succes Twinny
Hoi dames hoe is het hier? lees ngo wel mee maar dat heb ik nu weer vanmorgen inneens een klein streepje bloed bij het afvegen. Raar heb ik nog nooit gehad. zal nog wel van ongie zijn denk ik. Het ziet er goed uit hier Mirre spannend hoor duim voor je Roses wat vervelend voor je, heb het te doen met je. jennie72
Twinny Jij geeft me altijd weer een stukje positiviteit..daarvoor dank! Toen ik net op het toilet checkte was het nihil...amper iets. Morgenochtend m'n temp maar eens bekijken en overmorgen blijf maar wel ff doortempen. Duim heel hard dat het een innesteling mag zijn we wachten af.
Ik dacht dat zelf omdat de temp van 36.6 naar 36.9 is gegaan dus 0.3 omhoog en cd 21 van 36.9 naar 37. Dus ja daarom dus
Mijn kaartje van vandaag: Nog niet ongesteld, LF is langer dan vorige maand, negatieve urinetest bij de gyn. Geen idee!