Om jullie eventjes op de hoogte te houden Mn mannetje belde net, met satelliet telefoon. Hij was erg geschrokken en ook wel een beetje verdrietig! En superlief voor me. Ga maar lekker vroeg naar bed en doe je wel een beetje rustig aan? Hij kon niet wachten op zaterdag, zodat we eens flink konden knuffelen. *zucht*... wat een schatje toch
Sylvia gaat vrijdag volgens mij testen. Ze heeft weer een vage test gehad, las ik in het NOD februari topic.
Fijn dat je hem gesproken hebt! Het is nu bijna zaterdag dan kunnen jullie elkaar knuffelen en saampjes zijn! Ga maar lekker op tijd naar bed dan is het zo zaterdag
Roses......meis, vind het zo rot voor je...had echt zo gehoopt dat je lekker zwanger was en zou blijven! Hoi meiden! (hairdresser, ik zag al dat je naar me vroeg ) Ik wil idd vrijdag gaan testen...dat is dan 1 dag na mn nod...nouja, als ik ongi zou worden zou ik het vanavond moeten worden maar daar ziet het niet naar uit...anders morgenvroeg...(ik word altijd op 13 dpo s avonds ongi of dpo 14 s ochtends ongi..) Mijn temp is nog mooi hoog...heb ook nog steeds symtomen en 2 licht posi testen gehad, zie album..heb keer 4 dagen voor nod en 2 dagen voor nod getest... Vind het dus super spannend! Hoop dat hch nog goed gaat verdubbelen...ik ben in ieder geval wel steeds misselijker en krijg elke dag steeds meer last van de symptomen.. maar vind het vooral extra spannend omdat ik al 2 mk heb gehad (al was de vorige niet echt mk te noemen, was al heel snel fout gegaan..) Ik hoop zo erg dat ik nu dan zwanger mag blijven en dat het goed zit.. Mijn tempkaart:
Ikmoet helaas toch blijven meten van de gyno dus ja vind het niet fijn maar goed hier is die dan. Wat een raar begin zeg. Omhoog en dan weer flink naar de beneden. Nou ja gekker moet het niet worden. Sylvia ik duim voor je spannend. [-o< jennie72
@jennie, vervelend dat je moet tempen, maar wel gezellig dat je hier weer bent idd een vreemd kaartje, afwachten geblazen!
Hai Roses bedankt he, ja raar kaartje snap er niet veel van. Misschien iemand anders? hoe is hte met jou? jennie72
zit nu dus op de wachtbank... Jenny72 jammer dat je moet blijven tempen, maar welkom terug dan -hihi [/url][/img]
Dag meisjes.... Mirre meid, keep the faith. Je weet maar nooit, misschien is het wel een innesteling geweest. Jennie, door dat streepje bloed dacht ik...goh, misschien wel een innesteling, maar kan er even niets van maken, die grote tempdaling nu. Evi, ook effe een dip in je chart. Spannend, kijken wat je temp nu verder gaat doen. Roses, fijn dat je man zo lief reageert meid. Ik hoop dat 'ie snel terug is en jullie het verdriet samen kunnen wegknuffelen en -praten. Sylvia, ik duim voor jou dat je morgen een dikke vette positieve test in handen hebt! Herma, het gaat niet om de stijging van slechts 1 temp t.o.v. de andere voor je eisprong. Er moet sprake zijn van tenminste 3 achtereenvolgende dagen een temp hebben die boven de lijn uitkomt (ongeveer gemiddelde temp in de follikelfase), om te kunnen vaststellen dat je eisprong geweest is. Vandaar dat ik denk dat FF gelijk heeft door het kruis daar te plaatsen.
goeiemorgen! @Mirre:ik duim me rot voor je!Misschien heb je te wild gesexed, is er iets geraakt of een innestbloeding...spannend hoor! @Sylvia:Spannend voor jou zeg, zou je bijna willen feliciteren, maar ik wacht nog heeeel eventje af! @Jenniever dat bloed, misschien nog beetje van je ongi of net als Mirre wilde sexactie, haha! @Rensie: spannend vanaf nu he! @Iedereen die ik vergeten ben:veel succes! Hier ben ik stevig aan het balen.Kon vannacht niet slapen.Vriendje is verkouden en hij lag de hele nacht te tetteren naast me, leek Dombo wel, als ik 3 uurtjes geslapen heb is het veel... Plus dat hij me heeft aangestoken met z'n verkoudheid... Temp. is dus niet betrouwbaar... Heb heel snel geplast om te voorkomen dat ik een teleurstellende test zou gaan doen, weer afwachten dus.Moet morgen of zaterdag ongi worden...
Goedemorgen Ff geen kaartje, want Mirre heeft een beetje de pe in! :thumbdown: Temp ietsje gezakt van 37.2 naar 37.0 nu. Licht rozeverlies was er vanmorgen weer.... Kan er weinig goeds van maken, zal wel game- O V E R zijn Ben misselijk, maar we wachten af of het rood zich in gaat zetten en wat de temp morgen doet.... Meiden thanx voor het meeleven, duimen en ... [-o< Time will telllllll, maar ik sta geloof ik aan de vooravond van ronde...22 Een innesteling hmmm dacht/hoopte het ook, maar vraag het me af (ben wel "toen" in mei ook ongi geworden toen ik zw.bleek te zijn) Sexen...Carmen...Nah niet aan gedaan afgelopen dagen! Mirre was zo brak. Liefs Mirre
Goedemorgen allemaal! Ik zit op dag 10 dus vanaf morgen zal ik mijn kaartje plaatsen ( tenminste ligt eraan hoe groot de follikeltjes zijn vanmiddag, spannend!) Als ik mijn tempkaartje met de vorige bekijk zal ik 2 dagen eerder mijn eisprong krijgen, maarja in hoeverre kun je van 1 eerdere cyclus iets concluderen. Ik hoop in ieder geval dat de clomid goed heeft aangeslagen! Succes allemaal
Ben vanacht opgestaan voor te plassen, is dat erg? Beinvloed dat de temperatuur? Dat was zo'n 3 uur voor ik moest tempen!
he mirreke, kop op meid, we gaan samen een nieuwe ronde in, weer ga ik zo weinig mogelijk tempen en geen ovu testen gebruiken het moet leuk blijven. Om de 3 dagen temp ik eens
WHaaaa vanmorgen was mijn temp weer 0.1 gezakt....pffff 37.0 > 36.9 > 36.8 > 36.7 Hierdoor heeft FF mijn kruisje weer terug gezet...dus nu zit ik volgens FF op 13 DPO. Vanmorgen wel getest, maar negatief. Wordt gek van het wachten.