Temperatuurkaartjes 25-01-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Monika, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Jemig wat een dag, alsof alles inene tegen zit.
    Dikke knuffel. Morgen is er weer een nieuwe dag

2. meissie28

meissie28 Actief lid

24 jan 2007
    144
    0
    0
    verpleegkundige
    hallo allemaal

appeltje van harte super meid!
    ik heb dit weekeind mijn nod
    ben gisteren naar de dokter geweest omdat ik soort klontjes had aan zijkant van mijn borsten dit zijn mijn klieren zij hij
    heb er wel vaker last van gehad maar deze maand extra gevoelig dus wie weet!
    temp blijft 36.8 a 36.9 dus afwachten
    verder ben ik moe maar kan ok het weer zijn hahah
    en toch ook wel krampen die helaas ook op ongi klachten lijken

succes allemaal!

3. Niet meer actief

Haai meiden,

nou, ik doe het temperaturen voor het eerst en vind het erg leuk en spannend! Ben zo benieuwd of ik na een tijdje een ei kan ontdekken.

Hier m'n kaartje tot nu toe:

Is er door de ervaren temperatuur-girls al iets over te zeggen of ben ik weer eens overenthousiast?! ;)

Liefs,
    Mariekepieke

4. Appeltje gefeliciteerd meid!
    Heel erg leuk voor je! en voor je ventje:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: liefs renske

en nu strooien met die hcg-tjes he! :D

5. BB tje

BB tje Lid

2 dec 2006
    59
    0
    0
    appeltje : GEFELICITEERD !

6. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0

oke zou dit hem worden dan? hup met die eisprong. :D
    jennie72

7. Niet meer actief

Proficiat Appeltje! Harstikke fijn voor je.

Rensie schreef:
    Allereerst bedankt voor je reactie Rensie!
    Ja, ik temp iedere ochtend om 6 uur.
    De situatie is nu overigens weer iets anders. Menstruatie heeft dus maar 2 dagen geduurd (en was ook gewoon 'raar'), nu helemaal niets meer. Nog nooit minder lang dan 5 dagen gemenstrueerd vanaf mijn 14e. En mijn temperatuur is dus nu voor de 3e dag 36,9 (na het eerdere dipje van 37 naar 36,7 op de dag van de :evil: :evil: ).
    Morgen zou eigenlijk mijn NOD zijn. Ben aan het twijfelen of ik zal testen. Kan me gewoon echt helemaal NIET voorstellen dat ik zwanger zou zijn. Helemaal geen klachten verder, was er deze maand ook niet zo mee bezig.

8. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    zo word spannend weer..op welke dag zal ik nu mijn ei gaan krijgen.... ik hoop echt voor dag 21 anders heb ik weer een langere cyclus......

9. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Goedemorgen Dames,

Nu weet ik het zeker. Mijn ei is geweest. 2 dagen later als normaal, maar ja, wat is normaal. Het was eerst 2 periodes op dag 18, toen 1 periode op dag 19 en nu dag 21. Ik hoop niet dat hij steeds verder achteruit gaat zitten. Maar goed, we zitten weer op de wachtbank voor de komende 12 dagen.

10. Goedemorgen,

hij is omhoog! (ietsjes later dan normaal getempt, maar toch niet 0,4 graad later)

mijn bmm kon ik niet eens meer voelen net, wat betekent dat?

Liefs rensie
    [​IMG][/url][/img]

11. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @jennie, hopelijk is je eitje nu geweest! Even afwachten nog....

@Indigo, dan waag je toch een testje meid? Dan weet je zeker waar je aan toe bent!

@hairdresser, ik hoop dat je eitje komt! Dan is je cyclus ook niet zo heel lang.....

@avalon, he he eindelijk! Morgen dus je kruis van FF! Ik denk nog steeds dat je goed geklust hebt hoor! Dus de kans is zeker aanwezig! :) Succes met afwachten!

Hier mijn kaartje weer, nog steeds niet zo heel veel bijzonders.... Ik blijf steeds een beetje hangen op dezelfde temperaturen.

12. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @rensie, als je baarmoeder hoog ligt, is het je vruchtbare periode volgens mij!

13. Niet meer actief

Roses, ik ga het er straks eens met mijn mannetje over hebben. Misschien dat ik morgenvroeg maar eens een testje waag (is mijn NOD). Wel spannend hoor!

14. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Ik duim voor je meis!

15. Niet meer actief

Dat is hartstikke lief van je.
    Weet je...omdat ik verder helemaal geen klachten heb kan ik het me zo moeilijk voorstellen, terwijl ik tegelijkertijd de kans niet ondenkbaar acht. Als het zo mag zijn, dan weet ik zelfs wanneer dit kindje verwekt is en dat was een heel speciale, bijzondere vrijpartij :oops: :D

Ja, alleen al testen omdat nu het zaadje van de hoop natuurlijk weer geplant is en ik me niet net als vorige keren wil vastpinnen op een illusie. Ik hoop alleen wel dat de test dan ook gelijk duidelijk mag zijn :(
    Bedankt Roses, fijn dat er iemand met me meeleeft hier!

16. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Die hoop kan ik me inderdaad wel voorstellen. Als je dan test en het is negatief is die hoop weer weg, maar dan weet je wel waar je aan toe bent! Je gaf zelf al aan dat je 2 dagen "raar" ongi geweest bent. Je weet dan in ieder geval waar je aan toe bent, en dat je met de volgende cyclus bezig bent.... OF NIET :)

Er zijn genoeg zwangeren die helemaal niets voelen! en die helemaal geen klachten hebben van een zwangerschap! Wat is er nou mooier dan een kindje te verwekken in een bijzondere vrijpartij :D Ik hoop voor je dat het raak is! Mijn duimen draaien!

17. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen meiden

NAomie: tjee het zat jou ook echt allemaal tegen hè meid! Knuffie van ons......

REnsie en avalon: veel succes alvast op de wachtbank.......

Appeltje en katootje: en al opnieuw getest voor een duidelijkere streep?

Mariekepieke: denk dt je nog er vroeg in je cyclus zit om iets zinnigs te zeggen, dus nog ff geduld ;)

Roses: ben dus een van die dames zonder zwangerschapsklachten, maar helaas ook geen romantische vrijpartij om het kindje te verwekken :)

Zag nog een paar meiden die hard aan het broeden zijn op hun ei: veel succes hoor dames en ook alvast met klussen.....

Hoe is het met Nies?

En minou en pearly?

Twinny

18. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hier is mijn kaartje van vandaag...
    FF had mijn kruis weggehaald, maar weet echt super zeker dat hij geweest is, dus heb hem zelf neergezet.

Wat me wel opvalt is dat ik na mijn ei toch een erg regelmatige eisprong heb..:)

19. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @monika, hoe kan je zelf je eisprong invullen bij FF dan?

20. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Als je je kaartje ziet op FF scroll je naar beneden en zie je Ovulation Detector, daar kan je dan de dag invullen dat je je eisprong hebt gevoeld. Je moet dan ook een templijn neerzetten waar je temp niet meer onder komt na je eisprong (als het goed is dus)

Deel Deze Pagina