he monika, kan er van meespreken, ik heb me 1 ding voorgenomen dat ik volgende de keer pas test als ik 1 week overtijd ben nu had ik na 3 dagen nog een negatieve bloedtest, dus wachten we 7 dagen langer
Goedemorgen dames... ff snel vanuit mijn werk kaartje geplaatst. Als chef straks weg is check ik wel even de andere kaartjes. Doegie
Goedemorgen meiden, Ik lees nog steeds mee hoor en duim nog steeds voor allemaal. Hier mijn kaartje weer es: Ik hoop nu echt echt echt tegen mn ei aan te hangen. Heb momenteel heel veel cervixslijm, de hele week al eigenlijk maar sinds gister kraakhelder en heel erg rekbaar. Maar goed, ik ken mezelf en mn cyclus wel een beetje, het zal wel weer niet
Ha Nies! Zou zomaar kunnen hoor dat dat ei nu komt...ik duim nog steeds voor je! (nb had jij nou al een afspraak gemaakt bij HA/Gyn? Sorry als ik het vergeten ben maar helaas gaan er zoveel van mijn 'oude' temp maatjes de richting van mm op dat ik het niet altijd meer even goed weet...)
Hai Me2...wat lief dat je dat vraagt!...Enne nee, ik heb nog geen afspraak gemaakt. Ik wil zowiezo eerst drie tempkaartjes mee kunnen nemen. Ik heb er wel met de huisarts over gesproken en die zegt dat je met een lange cyclus niet verminderd vruchtbaar bent.Dus ik moest zowiezo nog ff oefenen.Maar goed, na drie kaartjes vind ik het wel goed hoor! Dus we tempen nog ff door en we moeten nog ff geduld hebben. Hoe is het met jou meis?
Nu je het vertelde wist ik het weer Nies....door jouw lange cyli lijkt het of je al veeeeeeeel langer tempt. Het is overigens waar dat die lange cyclus niet betekent dat je niet zwanger kan worden...je hebt alleen midner kans dan bijvoorbeeld ik met mijn 27 dagen. Wel balen hoor voor je. Was je cyclus ook zo toen je je jongens kreeg?
Ja dat was net zo Me2... van mn oudste zoon ben ik zwanger geraakt na het nemen van clomid en bij de jongste had ik net zo'n cyclus en was ik binnen een half jaar spontaan zwanger. Wat ik wel weet is dat we heel lang verkeerd gevreeen hebben.Want wist ik veel wanneer mn ei kwam hahaha! Maar toen kwam ik nog niet op fora's enzo en aldoende leert men he
Oeeehh! Geen bloed.... Hier mijn kaartje maar weer eens, weet niet wat ik ervan moet denken http://img154.imageshack.us/img154/7530/naamloosdi0.png
Als je nou lekker rond die 36.7 blijft schommelen is er weinig aan de hand en gaat het goed 0.1 graad lager of hoger is eigenlijk maar heel weinig, dus blijf daar maar lekker hangen!
goede morgen meiden Mirre: volhouden hoor meid, zolang het niet doorbreekt is er niets aan de hand....ik blijf voor je duimen! Nies: ik gun je zo dat het nu eindelijk gaat springen en je de wachtbank weer op mag..... Sylvia: blijft spannend, ik duim nog altijd....... zo vaag vond ik de testen trouwens helemaal niet.... ALle andere natuurlijk ook weer heel veel succes met alles..... Twinny
Hier valt mijn muts er bijna af, dat gevoel heb ik altijd als ik ongesteld ben. Enige verschil is dat ie nog niet rood is!
héhé..... ff tijd om bij te beppen hoor. Zoals beloofd zou ik bijlezen als mijn chef in vergadering zit hihihihi 8) Carmen: hé balen dat je vriend je aangestoken heeft. Hoop maar dat het niet al te heftig uitbreekt bij je... Zeg maar.. je houdt het wel lekker spannend hoor. Mijn duimen draaien tig overuren! Mirre: effe dikke knuf meis.... gewoon afwachten wat het brengt. Maar zou wel balen zijn als ronde 22 feit gaat worden!.... ik duim voor iets anders mistimon; succes op weg naar je eitje.... cindy: nee hoor. Ik moet er elke nacht om 3 uur uit. Ik temp pas officieel om 6.45 uur. dus maakt niet zoveel uit. Je valt daarna toch lekker weer diep in slaap. Monika: even paar geduldshormoontjes voor jou.... ****** ****** ****. Wachten is erg hé? jennie: balen dat je weer moet tempen. succes in ieder geval. roses: ha,..... je zit alweer op dag 2 van je menstruatie.... hoop maar dat het gauw over is en je door kan voor je ei rensie: lekker op dat wachtbankje hé??? hou je vanaf het weekend ook een plaatjse voor mij vrij? Olga: ei in aantocht? Op aan de klus dus?!!! Nies: hey gaaf meis..... nou moet ie toch eindelijk eens komen zeg!! Ik had vannacht ook helder klaar rekbaar slijm..... komen we samen in de vruchtbare dagen??? Daam: pfffff geen bloed geeft moed.. maar als ik eerlijk ben..... als ik zo'n daling heb wordt ik wel ongesteld.... oei oei... afwachten dus! Astrid: spannend! Twinny: nog gefeliciteerd met je halftijd!!! Ik zag net dat je de 20 weken net gepasseerd bent!
@Ingiemoppie: Gisteren ook een nega-test gehad(staat een minnetje ergens onderaan) Wel jammer dat ik em zelf niet heb gezien. Ik kreeg de uitslag van de assisente.
Kan iemand me misschien helpen..? Dit is de eerste maand dat ik temp (ik heb wel al langer m'n cycluslengte bijgehouden). Nu begrijp ik ondertussen wle hoe FF werkt met invoeren en wat de afkortingen inhouden, maar zo'n temperatuurkaartje aflezen lukt me niet. Is er uit mijn kaartje al iets bijzonders of opvallends te zien of (nog)? Ik hoor het graag... Hoop dat het lukt m'n kaartje erin te plakken.