hoi zonneschijn ik denk dat je banner niet klopt want aan je kaartje te zien kan je over een dag of 3 testen je temp is mooi hoog na je eisprong je eisprong moment is na het rode kruis de dagen die ie er na telt zijn je verhoogde temp dagen en bij 14 kan je al tempen als je temp zakt word je vaak ongesteld du dus ziet er niet gek uit succes!
sorry ik bedoel dat je na 14 dagen al kan testen maar ik zou even een dagje slag om de arm houden succes
Meissie28: Bedankt voor je reactie. Volgens FF is m'n ei eerder geweest dan ik normaal gesproken zou verwachten. Maar dit kan wel kloppen, voelde die dag ook wel iets wat op een eisprong leek. En de dagen erna gaf de ovulatietest ook 4 dagen negatief. Ik ga nog even uit van een 29dagen-cyclus (zoals ik meestal heb), vandaar m'n banner. Maar 36, 5 graden is dus niet te laag om eventueel zwanger te zijn of moet-ie dan nog gaan stijgen?
hoi de verhogings is bij iedereen verschillend omdat je basale temp ook verschillend is MAAR ik moet wel zeggen het kan ook dat je me hoge temp ook ong word dat had ik vorige maand tijdens mijn menstruatie verlaagde pas mijn temp xx
Nu begin ik het te begrijpen hmmm dus dan moet ik hem op 35 dagen zetten? Ach ja het wachten is toch alweer begonnen Heel erg bedankt voor je uitleg! Groetjes Herma
Sylvia van harte gefeliciteerd en geniet ervan! Duidelijke test hoor! Mirre zolang het er nog niet is duimen! Ik duim voor jullie allemaal! Groetjes Herma
Een goedemorgen, ik zei toch dat ik een raar kaartje heb deze keer snap er niet veel van hoor. Hte lijkt wel een jojo. Snappen jullie hier iets van? Slivia gefeliciteerd he! De rest succes weer. jennie72
Goedemorgen Ronde 22 is een feit............. Het is niet anders. Al is het een zeer lichte ongi, m'n temp is nu gezakt naar 36.7 dus Game Over. Mirre gaat volgende ronde wel tempen, maar -wederom- iets minder enthousiast iedere dag hier iets neerzetten en er zo in mee/opgaan. Meer met het idee om mee te nemen naar de fertiliteit-poli zodra we daar een afspraak hebben. Sylvia Ik had je al gefeliciteerd, maar hier ook nog maar een keertje Bij deze;Van harte! Liefs Mirre
goedemorgen, nog geen bloed in zicht, gisteren wel de hele dag krampen... we merken het wel, kann nu toch niks meer doen... sylvia gefeliciteerd! liefs rensie [/url][/img]
goeiemorgen! @Sylvia:van harte gefeliciteerd! @Mirre:he meis, balen zeg!En je kunt je elke keer weer voornemen je hoofd koel te houden, als die NOD nadert komt de spanning ook mee hoor!Is heel menselijk.Maar ik vind het een heel goed plan dat je verdere stappen wilt ondernemen, kan nooit kwaad!Veel sterkte nog...knuffel.. Hier is mijn temp. gekeldert van 37.4 naar 37.1...Is niet zo vreemd want vannacht heb ik weer lekker kunnen slapen.Gisternacht heb ik bijna heel de nacht wakker gelegen, vandaar die hoge temp.
Woensdag heb ik mijn eisprong gehad. Donderdag is mijn temperatuur gestegen, maar vandaag was hij weer iets gezakt! Is dat normaal? Ben benieuwd of hij morgen weer iets omhoog gaat, zodat FF een ei herkent!
carmen hoog blijven he en alle posi testers een dikke proficiat Hier op school begint carnaval ik heb hier een vrouw en een dame met poponnetjes zal foto's straks ik album zetten , dus 2 dames in m'n gezelschap nu , niet een zoon en een dochter