@mariekepieke, zou kunnen inderdaad, maar geen bloed geeft moed he! Succes met afwachten! @jennie, er is nog niet zoveel over te zeggen meis, geduld hebben @mirre, nee meis wat vervelend! ik had het je zo gegund..... hele dikke knuffel voor jou meis! Succes volgende ronde! Dat het dan maar eens goed raak mag zijn! @rensie, ik zie dat je van ff eindelijk je kruis hebt gekregen. Wat goed! nu afwachten, spannend! @carmen, als je bij je temp van gister het lijntje doortrekt, zit je precies op dezelfde temp als de dag er voor en vandaag, ziet er goed uit hoor! Vandaag is je NOD zie ik, jeetje wat spannend! ik duim dat je niet de mmm in hoeft zou mooi zijn! Succes met afwachten. @cindy, ja hoor het is normaal dat je temp af en toe wat zakt, doet hij bij mij ook! (kijk maar in mn album) @sylvia, ik had je in het andere topic al gefeliciteerd, maar hier nogmaals, van harte meis! wat goed dat het zo snel raak is! (geeft mij ook een klein beetje hoop ). Ik hoop dat je deze zwangerschap helemaal mag uitdragen, geniet er van!
Goeiemorgen dame's! Pfft wat vroeg, ben eigelijk vrij maar kon niet meer slapen Hier mijn kaartje weer, lekker stabiel http://img257.imageshack.us/img257/5127/naamloossp8.png
Meiden, bedankt voor de felicitaties! Ik heb hier nu geen temp kaartje geplaatst maar heb er 1 in mn album staan (met de temp t/m gisteren) Mijn temp is nu steeds goed, 37,1 c.. Ik ga hard voor jullie duimen hier hoor, dat jullie ook maar snel zwanger mogen zijn! Liefs Syl
goede morgen meiden Sylvia: van harte meid, geniet er maar lekker van....... Mirre: wat ontzettend balen, ik had het je zo gegund! Volgende ronde moet gewoon die voor jou worden........... Astrid en carmen: het ziet er nog altijd mooi uit, ik duim voor jullie hoor..... Nies en zoci: hoe is het met jullie? Wij gaan dadelijk naar een bruiloft en daarna een weekendje weg, dus zie jullie dinsdag wel weer ergens..... Iedereen heel veel succes en ik hoop een paar nieuwe zwangere te zien als we terug zijn....... tWinny
Ik blijf nog steeds geloven dat ik op cd 18 mijn ei heb gehad. Als ik namelijk terug kijk naar mijn andere kaartjes (thuis op papier,niet op de pc) heb ik altijd 2 lage dipjes en dan hoger en 15 dagen later ongie. Vanmorgen getempt en dus 37.2 en 1 1/2 uur later 37.4 dus vermoed ik dat ik toen ik de temp op cd 21 ook later was en vandaar mijn ei op die dag. Uh eigewijs...ik....nee hoor
hekes, de ongi is hier bijna gedaan, zit in volle spanning heb net een franstalige brief gekregen ivm plast. chirurg in brussel waar ik naartoe moet. versta geen jota frans, hopelijk gaat m'n plastiche chirurg mee dat ik toch een tolk heb, wacht op foon of hij het ziet zitten.
Graag! Ben het na 14 kaartjes wel zat om steeds te tempen, testen etc. Ik wil zwanger zijn en wel nu! (en zwanger blijven )
ik ben het al na 6 maanden beu wat moet het bij jullie dan niet zijn he..... IK WIL OOK ZWANGER WORDEN EN WEL NU.....alle de nieuwe ronde die net begonnen is he
Nou meiden, zit er ff doorheen.... Ik moet de 20e naar de gyn voor een colposcopie omdat ik een aantal keer Pap2 heb gehad. (Dit wist ik al hoor) Nou zoals je ziet op m'n kaartje ben ik voor de variatie weer ongesteld geworden en dus kan ook mijn afspraak de 20e niet doorgaan. Dubbel balen, want nu kan ik pas 29 maart weer terecht Ik vind mezelf ontzettend zielig En nou maak ik me ook nog eens zorgen over een luteale fase van maar 11 dagen. Of loop ik me zorgen te maken om niets? :
met een lutheale fase van 11 dgn zit je volgens mij goed hoor! wat balen dat je afspraak niet door kan gaan.... sterkte!
Mariekepieke, een dikke knuffel voor jou meisje! Lijkt me inderdaad stevig balen voor je. Twinny, veel plezier op de bruiloft! Monika, nog steeds aan het wachten meid? Ik duim voor je. Mirre, wat jammer voor je! Je was er al zo van overtuigd eigenlijk. Ik hoop voor jou dat het de volgende keer wel echt raak mag zijn. Carmen, is de verkoudheid nu voorbij? Volgende keer misschien Dombo zijn slurf dichttapen Herma, graag gedaan. Lees trouwens dat je nu toch weer denkt dat het de 18e was. Tja, wie zal het zeggen? Aan de hand van de gegevens die je hebt ingevoerd klopt jouw idee in ieder geval niet. Maar je verhaal over die temp en 1,5 uur later temp geeft me wel te denken. Je tempt toch wel iedere dag op hetzelfde tijdstip voordat je opstaat uit bed na minimaal 3 uur slaap te hebben gehad? Of op een ander vast moment op de dag? Vaker tempen heeft geen nut, kan soms op een half uur al andere temp geven namelijk en je curve is dan niet meer betrouwbaar.
Waarmee ik dus bedoel te zeggen dat je toch echt altijd op hetzelfde tijdstip moet tempen Herma Anders heeft het geen nut om de temp bij te houden, want dan kun je er ook geen conclusies aan verbinden eigenlijk.
Mariekepeike, kan me voorstellen dat je mega baalt, niet alleen door de ongi maar ook het verzetten van de afspraak bij gyn.....Luteale fase van 11 dagen is prima hoor! Heb ik ook en al zwanger geweest. Kato: weer dat vervelende wachten he! Heb je optijd kunnen insemineren? (staat nl niet op je kaartje!) ik duim me rot voor je! Sylvia: weer gefeli! Hopelijk gat het nu goed! Daam: dat lijkt toch echt of je ongi nu snel moet komen. Mirre: je krijgt een hele dikke knuf van mij! Ik zit pas op cd 13, eitje zal van het weekend wel komen. We zijn dus nog druk met klussen.
Ach Lieve Mirre ik heb zo voor je geduimt het zit ook niet mee he net als bij ons maar na regen komt zonneschijn dat weet ik zeker!ook voor jou. Veel knuffels van jennie Katootje je bent er weer gelukkig succes meid! De rest ook natuurlijk. sorry staan zoveel namen. jennie72