hee meiden toch nog ff een bericht van mij, ik ga dit topic echt defintief verlaten, vandaag uitlsag tweede zaadcheck, was weer niet goed we meoten 20 maart naar het ziekenhuis naar de uroloog ik kan alleen maar janken echt waar, ik moet echt proberen om niet zo negatief te zjn, en dat ga ik ook proberen echt waar maar vandaag even niet ik wens jullie allemaal heel veel succes met zwanger worden! een voordeel, heb nu mijn ei en heof dus niet als een gek te klussen
Naomi32, heel veel sterkte en succes en ik hoop dat het voor jou op welke manier ook, heel snel lukt... dikke knuffel v oor sterkte rensie
inderdaad en goed nieuws, die krampen van gisteren zijn weg en b en nog niet ongi... (vorige keer had ik een luteale fase van 7 dagen) misschien was het wel een innesteling (hoop hoop hoop, reken er nauwelijks op hoor, kans lijkt me erg klein, lijk me zo ongelofelijk als dat zou lukken) dikke knuffel voor je liefs rensie
Ingiemoppie; ik zag dat je onderstaande schreef. Olga: ei in aantocht? Op aan de klus dus?! Was het maar zo dat mijn ei eraan kwam. Vorige cyclus pas op dag 36, dus ik hoop nu inderdaad wel eerder. Nu pas dag 15 en ik doe ook ovutesten, maar nog geen ei te bekennen jammer genoeg. Sylvia, gefeliciteerd met je zwangerschap! Mirre, wat blehh bahh! Kan er niks anders op zeggen....Hoop dat je alsnog positief de nieuwe ronde ingaat, hoe moeilijk dat soms ook is. Indigo, hoe staat het bij jou? Morgen is toch je NOD? Ik heb nog niet helemaal in mijn hoofd wie hier zo'n beetje meekletst, dus neem me niet kwalijk dat niet op iedereen reageer. Groetjes Olga
@naomi, jeetje wat erg! Wat gaan ze nu verder doen? Ik wil je een hele dikke knuffel geven! Verwen jezelf maar eens lekker, dat lucht altijd wel een beetje op! @rensie, oeeeh meis dat klinkt spannend,hou ons op de hoogte! @Olga, haha ik vind het ook altijd moeilijk om te kijken wie er allemaal wát gezegd heeft, ik zet word er altijd naast open, en dan typ ik daarin. Als ik klaar ben met typen, kopieer ik het geheel terug hierheen, in een berichtje
hihi bedankt voor je reactie! Doet mij goed! Ik temp dus niet elke dag op dezelfde tijdstip. Wel elke dag meer dan 3 uur slaap. En normaal temp ik ook maar 1 x hoor, maar ik was gewoon nieuwschierig Ik had gisteravond de tempkaartjes er nog even bij gepakt (3 maanden achter elkaar) en ik zag dus dat ik elke x na 2 temps heel laag en toen dus omhoog en daarna dus 15 dagen later ongie. Sorry wil niet als een zeur overkomen Volgende ogie zal ik elke x om de zelfde tijd gaan tempen. Groetjes Herma
Hee Herma, je komt absoluut niet als een zeur over hoor meid! Tuurlijk kan FF het ook bij het verkeerde eind hebben. Gewoon afwachten maar, toch? Ik hoop dat het raak is meisje! Olga, ik hoop voor jou dat je eitje er snel aankomt. Lijkt me heel vervelend zo'n lange cyclus. Ik weet eigenlijk niet precies wanneer mijn NOD zal zijn. Maar ik verwacht 'm toch wel al snel, ik zit nu op dag 24 en volgens FF op 11 DPO. Maar geen idee hoe lang mijn luteale fase normaal gesproken is, temp pas sinds laatste 4 dagen van vorige cyclus. Wie weet morgen al? Heb al van dat beginnend gezeur in buik en borsten ook gespannen. Ik hoop van wel, dan kunnen we weer door naar volgende ronde. Deze ronde geen sex gehad voor en tijdens eisprong, dusssss...tenzij onbevlekte ontvangenis geen kans op bevruchting (p.s. gisteren bericht gekregen dat mijn zusje zwanger is....) Rensie, meid ik duim voor je! Naomi heel veel sterkte! Ik hoop voor jullie dat jullie alle hulp krijgen die nodig is om zwanger te worden. Daam....wat een vreemd kaartje meid. Zit je ongi er al aan te komen?
Nou ik heb alle symptomen wel,het is alleen nog steeds niet rood! Ben nog nooit overtijd geweest (ja, toen ik zwanger was, toen was ik meteen negen maanden "overtijd" ) Ik moet steeds denken aan dat liedje van Marco Borsato: Vandaag is rood de kleur van jouw lippen (De mijne zijn nog niet rood hahaha) We wachten wel weer af, het zal er toch echt wel aankomen. Bedankt dat je mijn kaartje even hebt bestudeerd :-k
hahaha, dat is wel een toepasselijk liedje Daam. Hoe lang is jouw luteale fase normaal gesproken? Je zit vandaag op 16 DPO. Ik zou even afwachten tot 18 DPO en dan testen als er nog geen zijn.
Vorige keer zat ik op 12 DPO, dus ik vond dit al zo vreemd. Dat was de eerste keer dat ik getempt heb, dus ik heb nog niet echt een gemiddelde. Ik was inderdaad al van plan om zondag te testen als er nog geen zijn. Ik zie dat jij weer op de wachtbank zit? Ik hoop dat deze ronde niet zo onzeker voor je is als de vorige en dat je naar een paar vette strepen op de test kan kijken! Nog een vraagje: Ik heb zo nachtdienst (3 dagen lang) en nou weet ik niet wanneer ik het beste kan gaan tempen, Ik tempte om 7.00 am, maar ik kom om kwart voor acht pas thuis, dussssz. . .Wanneer moet ik nou gaan tempen? of sla ik deze drie dagen gewoon beter over?
hoi meiden De bruiloft was gezellig, hebben leker gegeten. Aangezien ze ook nog in Indonesie gaan trouwen is het feest pas de 18e, dus dan nog een keer, hihi...... Daam: vrees ook dat je ongi moet worden meid.... Katootje: wij gaan weer hard voor je duimen hier...... Naomie: wat ontzettend naar meid, veel succes en sterkte....... Wij vertrekken zo richting amsterdam en plakken er dan een weekendje rotterdam aanvast, dus tot dinsdag.............. heb ik ook de 20 wkn echo en ben best wel nerveus! grtjs Twinny
Twinny Veel plezier het weekend in Adam! Het is gelukkig goed weer! En succes en plezier met/bij de echo Liefs Mirre
Goedemorgen allemaal! Ik kan niet meer wachten, vanmiddag komt mijn ventje eindelijk thuis! Heerlijk @herma, als je zo zeker weet dat je op die dag je ei hebt gehad, waarom zet je je kruis daar dan niet neer? (kan je handmatig doen) @daam, en is er al nieuws? ben je nog steeds niet ongi? @twinny veel plezier dit weekend en dinsdag met de echo! geniet er lekker van meid @ingiemoppie, ik ben weer als vanouds trappetjes aan het maken hahaha
Goedemorgen Gelukkig maar Indigo En ik hoop het ook, dit is ronde 28.. Roses ik zal het eens gaan proberen, dank je! Mijn duimen blijven draaien Daam! Twinny veel plezier! Dit is mijn kaartje voor vandaag.
Ik heb even gekeken, maar ik laat het maar zo. Ik raak helemaal in de war hihi En als het er door de weeks nog niet is ga ik toch niet testen. Het wordt dan toch weekend. Goed en vruchtbaar weekend gewenst! Groetjes Herma
hoi meiden, duimen helpt, nog geen duivels.... roses wAt fijn dat je ventje thuiskomt, veel plezier samen! indigo, het lukte maria ook die onbevlekte ontvangenis hihi, maarre misschien dat je vent dan wat gaat twijfelen, toch maar niet doen dan... daam , duim voor een hele late positest... verders iedereen fijn weekend liefs rensie [/url][/img]
Hoi meiden Nu is mijn kruisje weg snap er niks meer van jullie? [/img]http://img404.imageshack.us/my.php?image=fertilityfriend030207zk0.png
Goeiemorguh dames! Hier weer mn kaartje, begint toch wel spannend te worden hoor! http://img75.imageshack.us/img75/7568/naamlooszb1.png