Temperatuurkaartjes 25-01-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Monika, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Daam, al tekenen van je :evil: ? Wat die nachtdienst betreft...ik weet eerlijk gezegd niet wat je het beste kunt doen. Ik zou ze misschien gewoon overslaan inderdaad, want wel tempen op je normale tijd geeft toch een heel afwijkende temp omdat je dan druk in de weer bent geweest. En wat mijn ronde betreft....die is deze keer zo zeker als maar kan zijn, hahaha, want geen kans op bevrucht eitje. Volgende ronde misschien.

Twinny, fijn dat de bruiloft zo gezellig was. En lekker eten doet het altijd wel goed, bij mij toch ;) Leuk dat jullie de 18e nog eens mogen!
    Veel succes met de 20wkn-echo. Ik hoop dat je lekker kunt genieten van de mooie beelden, want je beebje is nu echt helemaal af, moet alleen nog verder groeien.

Roses, wat heerlijk dat je ventje er vanmiddag is meid! Geniet maar lekker van het samenzijn.

Rensie, ik denk dat mijn mannetje raar op zou kijken ja, hihihi. Dusse...we gaan maar gewoon lekker voor de volgende ronde.

Tijgetje, waar stond je kruis eerst? Ziet er inderdaad naar uit dat je eitje niet geweest is.

Astrid85, hoe lang duurt jouw luteale fase normaal gesproken? Kan het dat jouw ongi er snel aan komt?

2. Niet meer actief

Hier ook nog even mijn kaartje.
    Ik vermoed dat mijn :evil: er nu snel aan gaan komen. Sinds gisteren behoorlijk pijnlijke borsten en ook ongi-gezeur in mijn buik. Ik weet helaas niet hoe lang mijn luteale fase gemiddeld is, want dit is eigenlijk pas eerste ronde dat ik temp (plus laatste 4 dagen van vorige ronde), maar ik reken op maandag.
    Vandaag nog lekker naar de sauna met mannetje...

3. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Indigo: wat je temp betreft zit je nog mooi hoog hoor.... en dat ongigevoel kan ook komen als je zwanger bent..... ik duim voor je

@naomi: meid wat een rotnieuws... veel sterkte

@daam: ben bang dat op basis van je temp de duivels wel eens zouden kunnen komen....

Was even benieuwd of Pearly als terug was, maar nog niet.... nog even afwachten... hoop voor haar dat ze een mooie ++ test heeft

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

@ Indigo, mijn luteale fase duurt normaal gesproken 11 dagen, en ik zelf weet dat mijn ei op dag 14 is geweest.... Dus zal ik officieel vandaag ongi moeten worden...
    Maar ik wil het zeker weten, en heb geen zin in vage testen dus ik wacht het nog ff af.
    Ik voel me ook helemaal niet ongi ofzo, voel eigelijk helemaal niets.
    Ben wel enorm chago af en toe, maarja datkan ook door naderende ongi komen :(

5. Niet meer actief

@Astrid, ik hoop voor jou inderdaad dat je chaggi bent om een andere reden, maar ik vermoed dat je :evil: er aan gaan komen. Je temp is niet echt hoog en het kan dat die ook pas echt dropt als de :evil: er al zijn. Dat was bij mij de vorige cyclus ook, Zat nog op 37,2 en 37,1 en toen ineens 36,7 op de dag dat ik ongesteld werd. De volgende dag alweer stijging. Maar ik hoop natuurlijk dat het er voor jou anders uitziet, al zou ik er misschien niet al teveel op rekenen, afgaand op je kaartje.

6. omdat je temp omlaag is en je nog niet omgi bent en consequent gezakt bent, ziet ff je ei niet meer en heb je hem waarschijnlijk niet gehad...
    ff zei eerst bij mij dag 10 en kreeg hem uiteindelijk dag 52/53...
    je info op je kaartje heeet ff doen inzien dat ze het bij het verkeerde eind hadden...
    dus weer klussen meid, anders mis je hem misschien

succes rensie

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hoi allemaal.

Roses, bedankt voor de tip. Ik ga eens kijken of dat werkt met een word documentje ernaast. Veel plezier met je vent vanmiddag.

Katootje, heb jij na 14 tempkaartjes enig inzicht in je cyclus, of wisselt het erg? Succes met wachten meid.

Naomi, sterkte meid, wat een vervelend nieuws. Ik hoop dat ze jullie in het ZH goed kunnen helpen.

Indigo, mijn lange cyclus is inderdaad k*t. Maar ik heb ook cyclussen gehad van 30 dagen, dus ik moet wel vroeg beginnen met de ovutesten (sinds vorige ronde) en dat betekent dat deze er dus hard doorheen gaan.
    Ik weet precies hoe het voelt om te horen dat je zusje (met nadruk op zusje) zwanger is. Ik heb het er zelf (en mijn vriend trouwens ook) heel moeilijk mee gehad. Ik kan er nu wel aardig mee omgaan en blij zijn voor hun, maar soms heb ik echt van die steken van jaloezie. Ik heb regelmatig van die tegenstrijdige gevoelens. En we kennen veel dezelfde mensen, dus eerst kwam iedereen naar me toe om me te feliciteren en vragen wat ik er van vond. Wel lullig voor haar want ze heeft 8 weken gespuugd en ook nog een week in het ziekenhuis gelegen. (maar ze is maar mooi wel zwanger) En toen kwam iedereen steeds vragen hoe het met haar ging. Het gaat nu pas sinds 2 weken beter met haar. Hoe ga jij er mee om? Je lijkt er vrij nuchter onder…
    Veel plezier in de sauna, wat heerlijk!

Daam , vier dagen overtijd al! Had je al getest dan? Wat spannend.

Astrid, je kaartje ziet er goed uit. Ga zo door!

Groetjes Olga

8. Niet meer actief

Ja, dan zullen die ovutesten er inderdaad wel doorheen gejaagd worden bij jullie Olga! Ik hoop voor jou dat je snel weer kortere tot GEEN cyclus meer hebt!

Het is absoluut uiterlijke schijn hoor, dat ik er nuchter onder ben. Ik ben een wrak op het moment, dat is ook de reden dat we naar de sauna gaan, in de hoop dat mijn verkrampte spieren ontspannen. Gisteren hevige huilbuien gehad en vanochtend alweer opgestaan met dat klotegevoel. Het ergste vind ik dat ik gisteren toen ik haar aan de telefoon had niet enthousiast kon zijn en meelevend. Mijn eigen pijn en jaloezie zit gigantisch in de weg. Ik hoop dat ik daar snel mee af kan rekenen, want ik gun het haar absoluut heel erg.

Oh, en Brigitte...vorige cyclus ging temp ook pas naar beneden op zelfde dag als mijn :evil: kwamen. Dus als ik dat optel bij het verkeerde klusmoment, dan word ik letterlijk niet warmer of kouder van een eventuele hoge temp ;)

9. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @Indigo, volgens mij heb ik een stukje gemist, kan het zo gauw ook niet vinden waar ik het moet lezen... maar is je zusje zwanger? jeeeej wat moet dat een kutgevoel voor je zijn! heel veel sterkte, ik hoop dat het gauw lekker raak is bij jullie!
    Je kaartje is in ieder geval wel heel mooi!

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

@ Indigo, ik ga idd ook van het "slechtste" uit... Maar toch blijf ik het spannend vinden. Wel raar dat dan al 3 dagen mn temp 36.7 is toch?
    Daar in tegen is mijn temp deze hele cyclus niet zo heel hoog geweest ( maar een paar keer)

11. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @Herma: je hebt een voorbeeldig kaartje en die éénmalige verlaging kan best een innstelingsdip zijn, tja, afwachten dus maar weer en klussen is nu weer voor de fun! :)
    @Roses: Prettig dat je mannetje vandaag terugkomt, veel knuffelplezier! Dat is altijd heerlijk en nu ook even nodig, toch?
    @Rensie:Mooi kaartje hoor! Nog een dag of 4 tot NOD?
    @Indigo: Dan heb je wel duidelijkheid, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik heb even niet getempt, want het is op dit moment niet zo belangrijk meer, want ik ben ongesteld geworden! 8-[ :evil: :evil: Wel jammer, maar ik start gewoon met een nieuw kaartje en dan zien we wat de volgende ronde ons gaat brengen (eerst zelf weer mijn best doen natuurlijk! Heerlijk!) \:D/

12. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hallokes indigo, kan je het een beetje plaatsen dat je zus al zwanger is, zal wel even slikken geweest zijn, doch je hebt een mooie tempstijging en de wonderen zijn de wereld nog niet uit he

13. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Heey meiden,

We zijn weer terug van vakantie! Het was heerlijk in de ardennen!
    Ter afsluiting van de vakantie hebben zich de :evil: :evil: zich vanmorgen gemeld! Het werd wel tijd de laatste keer was 22 december!We kunnen nu eindelijk aan ronde 10 beginnen! En hopelijk gewoon weer 34 dagen!

Liefs Pearly

14. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Hee Pearly!

Ik houd je nog steeds in de gaten ;)
    Wel fijn dat je nu eindelijk weet waar je aan toe bent!
    Ik ga hard voor je duimen!

Fijn dat jullie ook een lekkere vakantie hebben gehad, die van ons was ook heerlijk!

Liefs Doris

15. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @pearly, jeetje meid wat balen! maar nu in ieder geval door naar de volgende ronde! dikke knuffel voor jou! heb je wel een leuke vakantie gehad?

@daam, ja dat had ik zeker even nodig! heerlijk dat hij weer thuis is! Hij is nu eventjes douchen, hij stonk naar boot ;) haha :)

16. Martini

Martini Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.109
    622
    113
    Hallo meiden, voor het eerst dat ik hier een bericht plaats, maar ik ben even in de war. Ik ben voor de 3e maand aan het tempen, maar Fertility Friend plaatst geen kruis in m'n kaartje. Ik zit inmiddels op dag 20, op dat 13 een positieve ovulatietest, temperatuur is nogal schommelig, maar m'n eisprong moet toch allang geweest zijn.
    Hebben jullie weleens gehad dat FF geen kruis zet?

17. Martini

Martini Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.109
    622
    113
    Sorry maar even ietsies groter hoor, voorgaande was errug klein...

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik heb nog nooit gehad dat ff geen kruis gaf, wel dat ff een kruis geeft op een dag waarvan ik niet denk dat toen mijn eisprong is geweest. Dat had ik deze ronde, had op de 14e een positieve ovu test en ff gaf op dag 15 mn eisprong (snap je 'm nog? Want ikzelf namelijk niet meer, hehehe)

19. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Hier mijn kaartje tot nu toe.

Eindelijk een kruis. :)

20. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @martini, ik denk dat FF geen kruis geeft, omdat je watery hebt ingevuld. Haal dat eens weg, en kijk eens wat FF dan doet?
    Volgens mij interpreteert FF watery als niet vruchtbaar op dat moment...

Deel Deze Pagina