martini, haal eens al die C van creamy weg. FF detecteert alleen vruchtbare dagen met Watery en Eggwhite... Om even heel zeker te zijn, haal het beste gewoon even alles weg behalve je positieve test. Maar ik denk dat het probleem met het weghalen van C al is opgelost.
Zicootje, valt behoorlijk tegen met dat plaatsen helaas Ach, ik hoop dat ik het iedere dag een beetje makkelijker zal gaan vinden en haar meer zal kunnen steunen. Want ze verdient niets minder, de lieve schat. Wat die tempverhoging betreft....zal toch gewoon toeval of griepje onder de leden zijn, want voel de toch duidelijk aankomen (zit nu op 12 DPO). Pearly, wat fijn dat je het zo heerlijk hebt gehad in de Ardennen! Wel jammer voor jou dat die zo heeft moeten eindigen. Ik wens je een ronde 10 waarna geen ronde 11 meer komt Is het al gelukt Martini, met de hulp van al deze hulpvaardige dames
topic geopend bij + 30 jaren voor een bijeenkomt van + 30 jarigen , indien je geintreseerd bent reageren daar ondertussen al verplaatst naar lounge
naomi....... wat een rot rot rot rot rot bericht... ik wens jullie veel succes met de uroloog en ben heel benieuwd wat zij verder voor jullie in petto hebben. olga; oei... ik ging alleen van je banner uit. Dan hoop ik bij deze heeeeeeeel erg dat je eitje idd wat vroeger komt, want anders is het wel een hele dure aangelegenheid Roses: veel plezier met je ventje! en ik zie het.... de trappetjes zijn er weer. (hihihi ennuh... dicht in de buurt is ook al goed hihihi) twinny: fijn weekend herma: mooie stijging! indigo: duim duim duim tijgetje: FF haalt je kruis weg omdat je in de tussentijd M en L hebt ingevuld voor je menstruatie en daartussen E voor eggwhite. FF is dus duidelijk in de war, want volgens FF ben je nu ongesteld en heb je eggwhite? En daarnaast moet je temp hoger zijn dan de 6 dagen ervoor en dat is bij jou ook niet het geval. Ik denk dat je ei er nog aan moet komen. Pearly: jammer van de duivels meis.... maar fijn dat je een leuke tijd in de ardennen had.... succes volgende ronde! cindy: gefeliciteerd met je kruis... hier is mijn kaarjte voor vandaag
goedemorgen, daam, volgens mij nu nog dag of 5 tot nod, dat moet 14 dagen zijn toch? martiniik kreeg ook eerst geen kruis omdat mijn uitschieter op eidag discarded had, toch maar laten meetellen en toen wel kruis... vandaag 0,1 lager, maar na half uurtje soezelen wel gewoon, maar ben wel eerlijk geweest met invoeren, haha... iedere keer op de wc gelijk kijken (en half verwachten) dat er bloed zit, zenwuwslopend hoor fijne dag liefs rensie [/url][/img]
Een goeiemorgen dames, hier ben ik weer even, ik blijf het een vreemd kaartje vinden hoor. Ik vraag me af waar neer ik mijn ei ga krijgen, ben ook bezig met ovutesten want dit is echt wel een gek kaartje. #- Daam vervelend dat die rode toch zijn gekomen. Rensie fijn dat je het kruis hebt gekregen. Ik wens je veel succes toe he we duimen voor je Herma volhouden mooi stijging. Pearly jammer zeg die vervelende ongie ook. Indigo, ik hoop dat het goed gaat komen, voor je las net je verhaal mee. [-o< groeten jennie72
Ingiemoppie, Daam en Jennie72 hier geen stijging.... Gisteravond uit geweest en lag om 3 uur in bed en vanmorgen dus ook weer later de temp opgenomen. Het nieuwe kaartje zal ik wel beter invullen. Een fijne zondag gewenst, hier schijnt het zonnetje. Groetjes Herma
En dan hier ook mijn kaartje weer even, al vraag ik me af waarom ik het mezelf aan doe , het is toch al lang duidelijk dat ik wacht op mijn menstruatie.... Ik verwacht dat mijn temp morgen of overmorgen toch wel ernstig zal gaan kelderen en dat dan de er aan komen. En liever een beetje snel dan dat ik nog een hele tijd moet gaan wachten, maar.....da's logisch, toch?! Jennie, blijft inderdaad een vreemd kaartje van jou zeg. Geven je ovutesten nog niets aan? Rensie...spannend! De duimen draaien. Ingie...aan de klus meid, hihihi.
Indigo ja ga streks weer een ovu test er tegen aangooien die eerste gaf al een tweede streepje aan ben benieuwd wat deze straks zal zeggen. Houd hoop geen bloed geeft moed eh jennie72
@Pearly: kwam even kijken of je er al weer was meid... balen dat de duiveltjes zijn gekomen maar op zich wel fijn dat je nu wel iets zekerheid hebt... lijkt er op alsof je een cyclus hebt overgeslagen vorige maand.... Ik duim voor je de volgende ronde
zo denk dat ik nu eindelijk me eitje heb gehad. hoop zo dat ie morgen nog steeds hoog is anders duurd het nog langer.... iedereen die posi heeft getest heel erg gefeliciteerd en geniet er lekker van. de wachters en de klussers...... succes. en die de duivels weeeeeeeeer hebben gekreggen...een dikke vette knuffel
Hoi, hier mijn kaartje van vanmorgen. URL=http://imageshack.us][/URL] Weet iemand of FF ook een rood kruis aangeeft als je geen VIP member bent? Mijn VIP treatment is namelijk afgelopen; wel jammer, krijg je veel minder info. Groetjes Olga
FF geeft wel een rood kruis hoor als je geen VIP meer bent... je krijgt alleen al die statistiek niet....
Ik heb weer iets aparts. Na tig kaartjes weer eens een verrassing. Wat een duikeling zeg....Voor een innesteling een beetje vroeg. Uiteraard even in de gallerij van FF zitten gluren en meer dipjes gezien. Meestal pas dag 6 of 7. De mijne kelderde dag 4 al. Nog veel te vroeg om er iets van te zeggen. Maar het blijft orgineel. Of komt er nog een ei ?
Hairdresser, jij hebt inderdaad ook een lange cyclus zeg. Vervelend he, zo hebben we ook veel minder kansen Het ziet er nu inderdaad naar uit dat je ei geweest is. Ik hoop dat je morgen weer hoog tempt! Jennie, waarom is je kaartje zo raar dan? Die eerste hoge temp kan toch nog komen van je ongie? Het is toch niet raar dat je een beetje schommelt, dat heeft volgens mij bijna iedereen. Herma, zolang je temp maar boven de rode lijn blijft is het goed toch? Ingiemoppie, je hebt het zeker gezellig gemaakt met je vent gisterenavond. Ik hoop dat je je ei hebt kunnen benutten. Vanavond voor de zekerheid nog maar een keer! Indigo, hoe oud is je zusje en waren zij al lang bezig voor een kindje? Wist jij dat ze bezig waren? Meid ik begrijp je zo goed. Ik ben ook heel blij voor mijn zusje en heb al een paar keer een kleinigheidje gekocht. Maar het is zo moeilijk om te vragen hoe de echo was, of om haar buik te zien groeien, terwijl je zelf alweer op dag weet ik hoe veel van je cyclus zit Als je nog eens wat wilt spuien, dan hoor ik het wel he. Ik ga zo lekker een stuk wandelen, fijne dag verder allemaal! Olga
Hallooo Hier mijn kaartje weer.... Hij is weer gestegen! weet nie wat ik ervan moet denken.. Heb echt zo'n ongi gevoel. Had vanochtend ook een heel klein beetje van dat bruine bloed bij het afvegen, en nu niets meer.. Ach ja, we zullen het wel zien http://img242.imageshack.us/img242/4224/naamloospm9.png