Temperatuurkaartjes 25-01-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Monika, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Bedankt Natasja en Brigitte, want dat kruis is toch wel handig he.

Astrid, je kunt al bijna testen.. spannend!

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    O ja, als ik weer een lange cyclus heb, dan komt mijn ei pas begin maart en dan zou die pendel van Caruli wel eens uit kunnen komen....We moeten hoop houden he!

3. Niet meer actief

Olga, ik hoop voor jou dat die pendel van Caruli inderdaad uit mag komen meid!
    (Mijn zusje is trouwens 31 en begon nu aan haar 17e ronde. 2 IUI pogingen achter de rug die niet aansloegen en nu spontaan zwanger. Ik ben blij voor haar dat het nu dan toch eindelijk gelukt is na al die tijd, want ze leed er steeds meer onder. En ja, ik wist het dus al van het moment dat ze met de pil stopten)

Astrid85, kan nog alle kanten op he meid. Blijft nog even spannend bij jou, maar houd er misschien voor de zekerheid toch maar al voorzichtig rekening mee dat de :evil: :evil: er aan komen nu....Anders is het zo'n teleurstelling. Ik duim voor je!

4. meissie28

meissie28 Actief lid

24 jan 2007
    144
    0
    0
    verpleegkundige
    hoi meiden

ik probeer hier mijn temp kaartje te plaatsen maar wil niet lukken
    ik neem de kleinste optie maar toch blijft site aangeven dat het te groot is
    hebben ze andere eisen gesteld sinds kort?
    maar goed mijn temp is mooi gesteden naar 37.0 en ik zit op dpo7
    helaas weer afwachten dus
    verder geen kwaaltjes (helaas hahah)

fijne dag!

xx

5. Martini

Martini Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.109
    622
    113
    Hoi meiden,
    bedankt voor jullie antwoorden.
    Heb eerst de 'creamy's' weggehaald, geen kruis.
    Toen ook de 'watery's', geen kruis.
    Toen ook de positieve Ovu test, geen kruis
    Toen ook nog de negatieve Ovu test, stippelkruis op dag 12. Terwijl op dag 13 ik een positieve Ovu test had....
    Nou ja, dan hou ik het er maar op dat ei op dag 12 of 13 was.

Bedankt in ieder geval!
    Groetjes Martini

6. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

rensie: spannend meis.... broekgluurdagen aangebroken!

herma: geen probleem meis.... ook ik kom wel eens laat thuis 's nachts... die temp laat ik meestal discarded staan.

indigo: lekker doortempen meis... ook al komt je ongi eraan... het is een mooi vergelijkingskaartje voor volgende maand. knuf

hairdresser: ziet er naar uit dat dat je ei is.... op aan de klus dus

olga: ja hoor. ik heb nl. al 7 maanden geen VIP meer en hij geeft het netjes aan hoor. alleen is jouw temp vandaag weer lager als het gemiddelde, dus vandaar dat je geen kruis hebt. Ik denk naar aanleiding van je temp van vandaag dat je eitje nog moet komen. Kan dat?

Katootje: geen idee meis. strange...... misschien raar geslapen of zo?

astrid: spannend meis

martinii: en als je nu alleen nog maar die positieve ovu test neer zet? wat gebeurt er dan?

Dit is mijn kaartje.... Zijn alletwee behoorlijk horny.. dus genoeg klusplezier hihihihi

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Oh sorry, maarre...waar staat KID ook al weer voor?

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ja Ingiemoppie mijn ei moet zeker nog komen...over een dag of 18 (uitgaande van vorige cyclus)

Olga

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

I know, dus ik verwacht niets.
    We zijn net de hele middag op visite geweest en ik ben blij dat ik thuis ben! Was wel erg gezellig maar ik ben dood op, en kotsmisselijk.
    Ook heb ik allemaal steken in mn onderbuik en rommelt t als een gek.
    Zo lekker eten maken ( :( ) en dan weer vroeg op bed!

10. Nientje

Nientje Lid

6 sep 2006
    17
    0
    0
    Hallo meiden

Mag ik hier mijn kaartje ook komen neerzetten?

Ik ben nog redelijk nieuw (qua berichten)...

Wat denken jullie van mijn kaartje?

11. Niet meer actief

hoi meiden
    Ik ben helaas vandaag ongi geworden.Heb nog niet eerder zo'n lange lutheale fase gehad en hoop dit ook niet meer te krijgen.Behoorlijk zuur om dan alsnog ongi te worden.Maar ik zit niet te dippen ofzo, had me er al een beetje op voorbereid.En het is ook geen verrassing gezien mijn onderschrift bij banner...
    Enige waar ik van baal is dat ik 1 maart naar de gyn. moet en dan zit ik precies tegen mijn ei aan te hikken..meestal eisprong op dag 12 of 13, en als ik naar de gyn moet zit ik op dag 12.
    Hier nog ff mijn kaartje.Zag er prachtig uit allemaal met een mooie dip, maar het mocht helaas niet baten.

12. Nientje

Nientje Lid

6 sep 2006
    17
    0
    0
    Carmen balen meis!

13. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    :( ach nee he, das niet de afspraak he ;) Carmen.
    Wat zonde ik blijf voor je duimen he, jennie72 [-o<

14. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    Ingiemoppie
    om nu nog te klussen heeft volgens mij niet echt veel zin meer toch.
    ik heb al een temp stijging nu dus dan is mijn ei toch al geweest?
    van:
    36,4
    36,6
    36,9 ? dan is mijn ei al geweest dacht ik zo.
    xxxx
    balen carmen succes in je volgende ronde

15. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @rensie, vervelend he die broekgluur dagen! Succes de komende tijd! Ze zijn toch nog niet gearriveerd he?

@jennie, ik kan er ook nog niets van maken, maar je bent pas op dag 9! Wanneer heb je meestal je eitje?

@herma, wel spannend hoor je kaartje! Als je op een afwijkende tijd getempt hebt, kan je dat ook invullen op FF, dan krijg je een wit bolletje.

@Indigo, toch ziet je kaartje er heel mooi uit meis! Ik hou je de komende dagen in de gaten! Heel veel succes met afwachten in ieder geval.

@hairdresser, zal daar eindelijk je eitje geweest zijn? Ik hoop het zo voor je! Het heeft nu echt al lang genoeg geduurd!

@olga, en wat gaf je ovulatietest vandaag aan? Je eitje zal een dezer dagen wel komen he?

@katootje, jeetje je maakt het altijd wel spannend he met je kaartjes! Ik hoop dat dit een mega innestelingsdip is! Ik hou je in de gaten!

@astrid85, jij maakt het ook spannend meis! Heel veel succes met afwachten

@martini, wat vreemd zeg! Nou eventjes afwachten wat FF doet als je temp morgen stijgt.

@ingiemoppie, ook weer op de wachtbank zo te zien! Spannend! Ik gun het je zo, hopelijk heb je er wat moois van gebrouwen ;) ik hou je in de gaten hoor!

@nientje, welkom hier meis! En mooi kaartje! Nu nog eventjes omhoog he!

@carmen, neeeeee he! Ik had echt zo’n gevoel dat je zwanger zou zijn, voordat je de mmm in ging…. Balen. Dikke knuffel voor jou!

16. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    ik hoop het wel roses. ik denk het wel maar ben zo bang dat mijn temp morgen weer laag is.
    kan het me niet echt voorstellen wand 36,9 is best hoog. normaal rond de 36,4 of 36,5 dus.
    ben ik wel met wintersport ongi... (of niet)
    ga zaterdag lekker.

wel balen dat je ook ongi ben geworden roses....xxxx

17. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

he carmen... flink balen zeg.... dikke knuf.... maar miss zit je 1mrt wel goed. miss checken ze gelijk....

roses> ik hou jou ook in de gaten meis... dank je voor de wishes..

olga KID is kunstmatige inseminatie donor....

hoi nientje: welkom hier. je kaartje vertoont 2 dipjes en je zit al op dag 10 dpo.... spannend dus....

hairdresser: als je temp stijgt dan is je ei er dan. ik klus dan altijd nog een keer voor de zekerheid. maar hoeft natuurlijk niet.

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Tanx Roses, leuk trouwens dat je op iedereen altijd reageert en een antwoord geeft! :thumup:

19. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    ja dat ken ze goed he....

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hahaha ja idd, maar vind het echt leuk. Ik ben veelste lomp altijd :oops:

Deel Deze Pagina