Hoi meiden Dit is mijn kaartje weer Waarom schommelt de temp toch zo en wanneer komt mijn ei er aan want gister en vandaag had ik last van me rug en rechterlies dat zou toch betekenen dat mijn ei komt en had ook last van witte draderige slijm en heel veel slijm bij seks! Liefs Tijgertje23
@hairdresser, nou dat moet toch bijna wel, volgens mij is het echt een superei geworden! Ik hoop écht voor je dat hij nu geweest is, heb je wel goed geklust? @ingiemoppie, hihi thx @astrid85, blij dat je het fijn vindt! Ik vind het altijd leuk om op iedereen te reageren, dan blijf ik van iedereen tenminste een beetje op de hoogte En ik vind het ook altijd leuk als anderen op mij reageren! (er zijn er trouwens meer hoor, die altijd reageren, waaronder ingiemoppie, avalon en twinny!) @tijgertje, hoe lang ben je nu van de pil af? Het kan namelijk van het ontpillen komen, dat je temp zo schommelt! Mijn temp is sinds de vorige cyclus echt heel mooi rustig! De eerste kaartjes waren ook net achtbanen
Hoi Roses Ik ben al nu 2 jaar van de prikpil af En heb ook in die tussentijd de gewone pil gehad omdat ik toen van die laatste prikpil 2 maand lang ongi was ben toen ervan af gegaan Liefs Tijgertje23
hmm dus daar zal het niet aan liggen.... het is natuurlijk per persoon verschillend! Maar dat idee had ik bij mezelf in ieder geval
twijfel of er genoeg geklust is jammer genoeg das balen als je zo´s onregelamtige cyclus hebt. ach ja hoop in ieder geval dat me ei geweest is dan kan ik weer verder en hopen dat mijn cyclussen wat beter gaan worden. dit is ook niks zo wachten op je eisprong snap je. ik heb hem de vorige tweeat al de goede kanhad ... ik dacht toen nou dat gaat al de goede kant op en nu heb ik weer een heeeel erg laat eitje..... ach ja mijn tijd en onze bedoel ik dan ook komt nog wel. xxxx
ik bedoel ik heb hem de vorige twee keer me ei op dag 21 gead en nu waarschijnlijk op dag 37 of 38....... pffffffffffff
ik heb bij ff gekeken net. als ik morgen weer 36,9 invoer krijg ik mijn kruis op dag 38. dus dan moet ik 1 of 2 maart ongi worden. ik ben dan wel blij dat ik in ieder geval wel een eisprong heb.....
@hairdresser, en dan vond ik mijn cyclussen lang! Moet echt heel frustrerend zijn als je zo laat je ei krijgt. Ik heb de laatste twee cyclussen een lengte gehad van 31 dus dat gaat al de goede kant op! laatste keer had ik mijn eitje op dag 17 (geloof ik) dus dat is wel netjes! Ik hoop dat je deze ronde toch goed en genoeg geklust hebt, zodat je binnenkort een mooie posi test in je handen hebt, of dat je anders snel door kan naar de volgende ronde... want dit is ook niets...
He roses ik heb geen idee wat onregelmatig te noemen helaas. We zien wel. bedank he haidresser wat vervelend met zo,n lange cyclus sterkte ermee. jennie72
Tijgetje; nee hoor je kaartje ziet er goed uit. Je hebt vandaag je ei gehad.... en je kruis komt over een dag of 2. Geef voor de komende 2 dagne maar een fictieve temp in (bijvoorbeeld hetzelfde als vandaag) en dan zul je zien dat je je kruis krijgt.
O dus ik heb me ei al gehad dat wist ik dus niet Want dit is de eerste keer dat ik het bij hou via fertility Want ik heb op de 8ste dag heb ik een stippelkruis gehad en heb de 2 dagen ervoor ook gedaan en vandaag dus dan heb ik het goed gedaan Want ik dacht al waarom komt er ook geen kruis nou dan wordt het maar afwachten Liefs Tijgertje23
Hee ladies, ben ik ook weer effe. Gisteren sauna is niets van gekomen helaas. Mannetje was pas heel laat thuis en toen was de stemming er niet meer naar zeg maar. Misschien dat ik nu woensdag ga. Meissie, afwachten geblazen voor jou nu meis'. Ik duim voor je. Astrid85, je klachtjes maken het toch wel spannend eigenlijk. Ik ben echt benieuwd wat je temp morgen gaat doen. Nog geen teken van de ? Nientje, welkom hier meid. Carmen, wat een teleurstelling meid. Kan me voorstellen dat je er al stiekem op begon te hopen. Knuffel voor jou. Maarre....ik snap eigenlijk niet zo goed waarom het vervelend zou zijn als je je ei hebt op het moment dat je bij de gyn bent?! ( ) Hairdresser, volgens mij is er een heel grote kans dat je nu je eitje hebt. Ik hoop voor jou dat je op wintersport kunt gaan zonder , if you know what I mean?! Roses, tja...ik geloof er toch maar helemaal niks van hoor. Ik heb al 3 dagen behoorlijk veel ongikrampjes en mijn boobs knallen zowat uit mijn lijf. Zou me niets verbazen als ik morgen ongi ben. Tijgertje, ik denk ook dat je eitje nu is geweest. En dan nu op het wachtbankje... Nou, ben benieuwd wat ieders temp morgen gaat doen. Toch wel spannend voor een aantal hier
@Astrid85: Nou ga ik het nog spannender vinden dan jijzelf! Ik kan er gewoon niet van slapen (nee hoor, ik zit in de nachtdienst) @Hairdresser en Tijgertje: Vandaag nog een keertje klussen voor de zekerheid! Er is iemand zwanger geworden door pas twee dagen na ei te klussen (ben even haar naam kwijt #-o ) @Tijgertje: Sinds wanneer ben je van de "gewone" pil af?