goedemorgen meiden hier mijn temp kaartje weer wat denken jullie is het weer voorbij> ben er bang voor .. graag jullie reakties fijne dag! xx sorry ik krijg mijn temp kaartje niet mee geplaatst in 1 keer zegt die dat de afb te groot is hebben jullie dit de laaste dagen ook maar goed samengevat is mijn temp op dpo 8 0,2 gedaald Is dit erg? xx
Ja Meissie28. Ikzelf load ze altijd zelf op via eigen programma en maak ze dus kleiner. Meiden ik heb een conflict/ vraag ik zal zo allebei de temp. kaartjes laten zien..vorige cyclus en deze cyclus. Naar mijn idee zijn ze redelijk gelijkwaardig aan mekaar.. dus ik denk zelf mijn eisprong morgen te krijgen, wat jullie? Maar afgelopen donderdag wel een FM gehad en daar was geen eitje op te zien, wel dat het BM-slijmvlies dik was. Iemand enig idee? ( al moet ik zo weer naar de gyn, maargoed heb geen geduld)
Moguh dame's Hier mn tempkaartje, maar 0.1 graad gezakt. En vandaag is mn NOD Ik ben benieuwd. Afwachten wat vandaag brengt. Heb wel weer zo'n ongi gevoel ..... http://img130.imageshack.us/img130/9337/naamlooszm2.png
Hier weinig verandering. Maar ik heb het koud, koud en nog eens koud brrrrr. Het is pas dag 6 dus het kan nog alle kanten op. Liefst richting tropen.
Goedmorgen dames, wat zijn sommige van jullie op nachtelijke uren op (en erger nog, dan ook nog achter de pc ) bij mij weer o,1 eraf..... volgens mij dus afgelopen zaak.... kunnen er flink wat hcg'tjes gestrooid worden!? nog een bloed.. het wordt wel een belachelijk groot/lang kaartje zo... fijne dag, lees vandaag steeds de berichtjes nog wel even, vakantie... @indigo, ik zie dat je over 3 dagen kan testen, kijk uit met de sauna dan he, je mag de eerste 14 weken zwangerschap niet in de sauna,kan miskramen veroorzaken (tempschommelingen, net als koortsige symptomen ofzo) [/url][/img]
Goedemorgen meiden, De kogel is door de kerk.... ik heb morgen afspraak staan met de huisarts. Ben er wel nerveus voor maar ik ga wel.Mannetje vond ook dat we maar niet meer moesten afwachten. Dus morgen 9:20 uur heb ik afspraak staan en gaat het balletje wrs rollen. Brrrrrrr...toch best eng hoor
Lieve Nies, Grote stap meis, succes! ga echt voor je duimen! hopelijk helpt het... kan me voorstellen dat je nerveus bent, zou ik ook zijn... laat morgen weten wat er gezegd is.... leifs rensie
Lieve Rensie, Dank je wel meis!...En zeker laat ik weten hoe het gegaan is!... Jij hebt gelukkig je eitje in elk geval gehad he?...Heel fijn joh! Ik zit nu op cd 66 en ik heb er genoeg van, dat wachten , dat onzekere enz. Goed, jij weet er ook alles van... Maaaaar we gaan er voor, al ben ik bloednerveus hahaha! Je hoort het van me hoor. Dikke knuf!
lieve nies, weet helaas ionderdaad hoe het voelt, waarschijnlijk ergens deze week ronde 4 in... het rottige vind ik dat je het klussen niet normaal kunt plannen, ik bedoel als het om 2 weken (min ongi dus zeg maar 10 dagen) gaat kun je best om de dag klussen, maar wanneer je ergens in dag 60 zit, wordt dat wel lastig en de kans dat je je ei mist als ie er eindelijk is, is vrij groot dan... hopelijk weten snel bi jou hoe het komt en hoe het weer overgaat... wil nu ook een normale cyclus.... hoeft niet eens 28 dagen hoor, zou met 30-35 ook tevreden zijn hoor.... knuffel rensie
Hier weer mijn kaartje. Pffff, verraderlijk he. Ik zou er bijna hoop van gaan krijgen en dat wil ik vermijden, probeer cool te blijven en mezelf voor te houden dat het gewoon NIET raak kan zijn deze ronde. Zeg Daam, nu ben ik toch wel benieuwd wie dat is dan die 2 dagen na ei zwanger raakte?! ik wil dat kaartje wel eens bestuderen eigenlijk. (Ochochoch, Indigo doe dat nu niet....vlammetje van de hoop flakkert beetje op) Roses, je trappetjes zijn er nu mee opgehouden...ook mooi dit hoor Meissie28, volgens mij hoeft het niet gelijk over te zijn hoor. Kan vanalles zijn die tempdaling. Mistimon, vreemd zeg, dat er nog geen eitje te zien was dan. Wat denk je zelf dat er aan de hand is? Astrid, vandaag je NOD. Spannend hoor meid. Hoe lang ga je het nog aanzien? katootje, rete-spannend die dip bij jou en dat rillerige, koude gevoel. Ik duim voor je! (voor een 2-ling ) Rensie, dat wist ik niet dat je beter niet naar de sauna gaat als je zwanger bent. Maar die kans is voor mij natuurlijk ook wel erg klein deze ronde. Nies, SUPER! Goede stap voorwaarts meid, ik ben helemaal blij voor je.
Lieve Rens, Ja ik ken het gevoel meis, 35 dagen zou voor ons al een wonder zijn. Hopelijk word je cyclus na deze gewoon een stuk korter. Het vervelende als je weer ongesteld word na zo'n lange cyclus is dat je niet weet hoelang je nieuwe weer gaat duren. En je moet zo ongelooflijk veel geduld hebben Ik hoop natuurlijk dat je ongesteldheid weg blijft de eerste 9 maanden maar als je dan toch ongesteld moet worden, laat het dan maar snel komen , dan kun je weer verder. Ik duim voor je door hoor meis en ik hou je in de gaten
Indigo... thanx lieverd!... Ik zet hier de ventilator wel ff aan, omhoog morgen jij met die temp! De kans is nog steeds niet verkeken wijffie!
Goed van je NIes! Het is een hele stap maar dan gebeurt er wel iets. Zoals Rensie zegt, dat klussen wordt er niet makkelijker op en dan heb je ook nog eens minder kansen per jaar! Laat weten hoe het is gegeaan!
Nies... JAAAA GEWELDIG............. super van je meis... ik duim voor je... En dat je nerveus bent is niet erg meis... wij helpen je er wel door heen.... dikke knuf... effe snel kaartje, want chef is op kantoor de hele dag... dat wordt dus vanavond weer heeeeelebooel bijlezen: (is het verstandig om vanavond nog een keer te klussen? hihihihi, over horny gesproken... ik hoop maar dat het 'teveel' geen afbreuk heeft gedaan).