Hoi meiden, Damn...als mn temp 2/10e hoger had geweest had ik een kruis gekregen van FF...nu dus niet...als ie morgen weer zou stijgen krijg ik wel mn kruis .... dus daar hoop ik dan maar op en dat ie natuurlijk hoog mag blijven... Indigo...ik duim voor je meis! En Monika...jouw temp gaat ook niet echt heel erg omhoog na je ei dus ik heb wel beetje hoop Roses...omhoog meis...pfffffffffff... Avalon, gelukkig je eitje gekregen...jippie!...En nu verder omhoog. Dikke knuf aan alle meiden!...Heb echt altijd veel aan jullie berichtjes, geeft me toch weer de moed om door te gaan!
@ hairdresser, ik hoop ook voor je dat eitje eraan zit te komen hoor, het is zeker niet leuk dat je cyclussen telkens langer worden @ Avalon, goedzo meid, nog even wachten op je kruis en dan op de wachtbank.. succes @Rensie, dat zou ook eens heel goed je ei kunnen zijn geweest, spannend! @ roses, pff ik hoop dat de eisprong nadert voor je @ Indigo, testen! Misschien was die bloeding een innesteling! @ Monika, Ik geloof dat wij een beetje gelijk op lopen, wachten duurt lang he @ Nies, voor jou blaas ik je temp even iets omhoog, zodat je morgen een kruis krijgt van FF Hier komt mijn kaartje, mijn temp lijkt toch behoorlijk constant te zijn, ik vind het echt superspannend. Nog 8 dagen tot Nod, wachten is echt vreselijk.
@mistimon..ja idd wachten is maar niks, mijn man vroeg vandaag wanneer ik kan testen...ik zei volgend weekend...zegt hij, pff dat duurt ook lang.
Hoi dames Ik heb weer een tempkaartje vanochtend is mn temp flink omhoog gegaan, naar 37,0c Ik heb alleen maar een temp van 37,0c als ik mn ei heb gehad (ik temp al zeker 5 maanden en ook niet als ik ziek was had ik zo'n temp, alleen na ei) Dus ei is toch geweest..Vorige week vrijdag had ik positieve ovulatietest, en ook flink egghwite, daarna waterly. Dus ik dacht dat ik rond die periode mn ei heb gehad..Maar als ik op FF verder invul dat ik nog een paar dagen 37,0 c heb, geeft ie bij gisteren mn ei aan...maar nu weet ik waardoor dat komt, omdat ik natuurlijk steeds waterly heb ingevuld....vorige week was het ergste, dus eggwhite en daarna waterly. Toen even niks en toen kreeg ik weer vochtige afscheiding maar denk dan dat het iets anders is geweest dan het vruchtbare waterly..ovulatietesten zijn nl niet meer posi geweest.. Ben ook vanaf 2/3 dagen beetje misselijk, meestal tegen de avond. Ook zijn mn borsten ook 2/3 dagen groter, mn tepels groter en gevoeliger en heb ik last van mn darmen. Snap er dus even niet zoveel van..als ik vorige week zondag (toen was mn ei dan denk ik, dus net na de posi ovutest) dus ovulatie heb gehad zit ik nu een week na mn ei..maarja, dan is mn temp vandaag pas omhoog gegaan...al heb ik dat wel vaker gehad, dat pas na 6 dagen mn temp naar 37,0 c ging. Pff....weet het ff niet....ik heb ook zo'n apart gevoel, dat ik weer zwanger ben..echt heel raar gevoel is het, soort van gelukkig en blij gevoel van zwangerschap en dat het nu helemaal goed gaat enzo..vreemd dus Ik wacht het gewoon af want ik verwacht niet dat ik weer zwanger ben hoor, maar dat gevoel overheerst een beetje, echt raar om uit te leggen Oja, mn banner klopt dus waarschijnlijk niet....dat zou mn normale cylcus zijn maar heb nu het idee een hele vroege ei gehad te hebben..ik heb net even bij FF aangepast en dat geeft ie wel bij vorige week zondag ei aan...dat kan heel goed kloppen, ik zal hem zo hier neer zetten Liefs Syl
Mijn ongi is in alle hevigheid doorgebroken....zo erg heb ik het nog nooit gehad... IK heb net even heerlijk een potje zitten janken bij mij hubbie.....ik moest me er echt ff overheen zetten hoor. Ik voelde me al een tijdje zo anders....vreselijk moe...kon wel dagenlang slapen.... En ineens ben ik nu weer helemaal zoals daarvoor... Vreemd.... Maar goed....inmiddels heb ik besloten om mijn thermometer weg te stoppen...dus geen kaartjes meer van mij hier... Uiteraard kom ik af en toe ff langs om te kijken hoe het met jullie allemaal gaat, maar ik ga de temp niet meer bijhouden....ff rust... Dikke kus voor jullie allemaal......
Sandra, wat rot zeg.... Ik begrijp dat je even rust wilt en even niet meer tempen. Ik hoop gauw van je te horen dat je zwanger bent want ik blijf gewoon voor je duimen hoor meid Meiden, ik heb dus bij FF wat aangepast omdat ik bij afgelopen dagen ook waterly heb ingevuld maar het was anders dan het vruchtbare waterly dus heb maar Creamy ingevuld..had gisteren ook ineens echt melkachtige afscheiding, heel raar, dat heb ik nog nooit zo gehad, wat dus wel vochtige onder maar anders dus dan waterly.. Nu geeft ie ei aan bij zondag, vorige week en dat zou wel kunnen kloppen..heb dus ook temp aangepast want toen heb ik uur te vroeg getempt en heb ik nu aangepast, voor mijn gevoel klopt dit beter maar dan is het wel vroege ei...(kan door die hele vroege mk komen, het was eigenlijk meteen al bij innesteling fout gegaan en ben week na mn nod begonnen met vloeien, ook niet eens zo veel bloed) Liefs Syl
Hallo allemaal, @naomi: sjeetjemina wat een dag heb jij gehad zeg. sjongejonge.... Hoe voel je je vandaag? even dikke knuf tussendoor HUG*HUG @hairdresser: 'k hoop dat ie gauw komt. @avalon: zie je wel meis...... @rensie: ha, dat is je ei meis...... ook al heb je ietsje later getempt.... het verschil kan soms wel 0.4 graag zijn. maar het ziet er hoe dan ook naar uit dat je ei er is...... @roses: is weer lekker trappetjes aan het breien...... hihihi... @monika: dat je na je ei een regelmatige eisprong hebt? uhhhh dit volg ik even niet ..... of bedoel je dat je een regelmatige temp hebt? ... p.s. wel mooi kaartje trouwens. @nies: OVERDUIDELIJK.... ei was op dag 40. keurig netjes geklust zo te zien. nu de temp nog iets hoger. pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff @sandra: *#*($)#)@*(...... snif snif..... ik hoop dat je een beetje rust kunt vinden zonder dat tempgebeuren.... veel succes... @sylvia... dat is wel een erg vroeg eitje zeg... maar kwa temp lijkt het er dus wel op. Hier is mijn kaartje voor vandaag. Ik wilde eens uitslapen dus ik heb de wekker niet op kwart voor 7 gezet, waar ik normaal temp. ik werd om 9 uur wakker en toen gemeten. Oeps.... 36.3 .... da's voor mijn doen wel hoog (denk ik) dus ik heb hem maar even op discarded gelaten. Vanmorgen nog lekker voor de lol geklust, maar sindsdien heb ik toch een steken/krampen in mijn linkeronderbuik.... caramba..... maar goed, dat gaat denkik wel weer over. Manlief is nu de kids ophalen, dus ik ben weer weinig op de site vandaag/morgen..... iedereen alvast een heel fijn weekend!
Heey meiden, hier mijn kaartje weer! Gisteren getest en helaas negatief! Morgen nog maar eens testen en dan zien we wel verder! Dit voelt gewoon mega onzeker op deze manier en zeker na 9 rondes! Liefs Pearly
Hoi dames bedankt Sandra wat erg voor je ik had nog zo,n goeie hoop voor je. Echt balen voor je, Roses ik heb vandaag zo,n last van die ovupijn echt niet fijn meer heb het nog nooit zo erg gehad, dus ik heb hem vandaag zit alleen nog steeds op mijn kruis te wachten om het te bewijzen. Het doet erge zeer in mijn zij. Ik heb ook zeer veel last van slijm. Mistimon: Word spannend voor jou, wij duimen mee. Pearly wat jammer van de negatieve test maar geen bloed geeft moed he, ik duim me rot voor iedereen. Nies gaat de goeie kant op, en volhouden zo. Monika ziet er goed uit hoor, ben benieuwd Succes dames jennie72
Helaas is mijn temp naar beneden gegaan. Heb inmiddels al wat bruinverlies. De zullen nu wel komen. Ik weet niet of ik nog wel vertrouwen heb in de IUI's. Dit was de 5e keer al.
Minou wat jammer voor je echt balen ik was zo aan het duimen voor je , echt zonde was dit de vijfde keer al dan? nou moet ik de volgende keer echt wat harder duimen voor je. Ik geef je een dikke knuffel jennie72
Meiden sorry dat ik er effe tussen kom vallen! Ik ben vandaag onverwacht ongesteld geworden (Na 35 dagen i.p.v 42,ben superblij!) Is het nou erg als ik vanaf morgen (dus eigenlijk dag 2) begin met tempen? En zouden jullie het erg vinden dat ik hier ook kom meebabbelen en m'n kaartje kom posten? Alvast bedankt!
Nee hoor Lucia, je kan gewoon vanaf morgen gaan tempen. SandraK: heeeeeeeele dikke virtuele knuf van mij.........wisten we wanneer we een gezond kindje in onze armen konden sluite...., maar het zal gebeuren.... Minou: ook zwaar balen voor jou meissie. Moet je eea nu niet evalueren met de gyn?
Ok,bedankt Me2! Meiden,was ik effe vergeten,iedereen heel veel succes en mooie tempkaartjes gewenst natuurlijk!
hee meiden bedankt voor al jullie lieve reacties, deed/doet me echt goed! vandaag gaat het alweer goed hoor! nog steeds geen vandaag dus 1 dag overtijd het is nog spanndend al geloof ik niet meer in een zw, zeg maar 20 om 80% dus nog 20 % hoop SandraK balen meid, op vol goede moed naar de volgende ronde! Nies ik zal voor je blazen joh, morgen eindelijk dat kruis hoor , ik geloof erin! de rest van de meiden: succes op de wachtbank of met klussen! fijn weekend!
@Me2...as maandag bellen met gyn.Krijg ik waarschijnlijk op dag 3 weer uitgangsecho en anders in elk geval recept voor Clomid en Pregnyl. Dat wordt dan de laatste IUI en als dat niet lukt IVF....