Iedereen bedankt voor de leive reactie's! Hier mijn tempkaartje voor de laatste keer ( hoop ik ) Ik gooi er vanmiddag voor de zekerheid nog maar een testje er tegen aan... http://img175.imageshack.us/img175/1950/naamloosqy5.png
Herma, echt spannend! Misschien volg je Astrid wel heel snel.... Berna, welkom! Ik ben zelf ook net een weekje aanwezig hier. Ze kletsen heel wat af hoor en er lopen hier aardig wat meiden rond... Indigo, dat had ik in het begin ook de meeste moeite mee. Dat ik nooit meer als oudste mijn ouders opa en oma kan maken...Heb ook het gevoel dat nu ze weten dat we ermee bezig het zijn, het niet meer zo'n verassing voor ze zal zijn als het eenmaal zover is. Mijn moeder heeft goede radartjes en heeft het volgens mij snel door... Roses, lekker weekend gehad met je vent? Blijft hij nu voorlopig thuis dan? Groetjes Olga
goedemorgen allemaal, hey astrid, wat onwijs gaaf zeg. Van harte gefeliciteerd. berna: welkom hier en veel succes! @roses: yeeaaah... ongi weer over.... op naar de klusdagen! @herma: mooi kaartje. spannend hier is mijn kaartje voor vandaag. Ik heb voor mijn gevoel een hele grote stijging.... maar ja.... kan ook nog met de verkoudheid samenhangen. Veel plezier allemaal vandaag.
morguh, voor mij is het duidelijk over deze ronde geen bloed, maar wel weer omlaag... Astrid, gefeliciteerd meis! echt super! Niesz succes bij ha vandaag... iedereen verder fijne dag rensie [/url][/img]
Jennie: succee vandaag bij de gyn! LAat je ff weten hoe het ging? Vandaag of morgen heb ik mijn ei. Wij zijn nog in de klus fase. Ik zal mijn kaartje plaatsen als er weer wat te zien is.
Hoi meiden, Ik ben geweest en die scheet van een huisarts deed geen moment moeilijk, ik mag 19 maart naar de gyn en dan ga ik wrs aan de Clomid! Tot die tijd klussen we gewoon nog even door , het kan nog steeds zei ze , hehe! Dus ben super opgelucht en mannetje ook! Voor de meiden die aan me gedacht hebben dikke knuffels! En voor de rest natuurlijk ook! Astrid wijffie!...Van harte joh!...Geweldig! Mirre, nog ff extra dikke knuf meis, moed houden hoor! Enne Olga, welkom bij de lange-cyclus-mutsen club hehe....ook moed houden hoor! Pweh meiden, koffieeeeeeeeee!
Hee meissies, Schijnt bij jullie ook het zonnetje buiten? Berna van harte welkom meid! Herma, ziet er goed uit meis'! Hou'en zo hoor.... Astrid, fijne avond en nacht gehad meisje? Echt super voor jullie. Lijkt me gek idee zeg, je laatste kaartje plaatsen hier. Plaats je 'm ook effe bij de zwangerenkaartjes? Ingiemoppie, yes, partytime girl. Go for it! Olga, dikke knuffel voor jou. Ook voor ons komt er een klein beebje, zeker weten. En daar zijn opa en oma vast net zo blij mee! Rensie, jammer meid. Volgende ronde beter. Ik duim voor je! Katootje....jij gaat helemaal super meid. En nu hooghouden, 9 maanden lang En dan mijn kaartje ook weer even. Nog geen enkel teken van de Ik zit nu op 15 DPO. Begin nu toch wel te twijfelen of mijn eisprong niet stiekem de 16e dag is geweest. Dat zou betekenen dat ik een kansje heb...Oehhh, niet hopen maar. Ik wacht geduldig tot de komen. Zo niet, dan test ik toch pas ten vroegste op 18 DPO.
Indigo Je kaartje ziet er echt goed uit! Ik geloof er wel in, duim hard voor je! Nies Fijn dat de afspr zo goed verlopen is en al zo lekker snel naar de gyn. Super meid kan me voorstellen dat je een lichtelijk gevoel van opluchting hebt. Doe m'n best....keep the faith Katootje/Karin Je kaartje ziet er goed uit! Liefs Mirre
Dag dames ik kom er net vandaan, uit het ziekenhuis, echo gehad was goed er groeit een mooie ei. Ik moet zaterdag terrug voor een nieuwe echo dan wil hij kijken naar de groei ervan. De bloed uitslagen waren mooi alle hormonen goed. maar ik heb ook een fikse oorontsteking dus daar ook weer medicijen voor een kuur dus voel me vandaag niet lekker. lief dat jullie meeleven. toevallig kwam ik buiten vanuit arts mijn bazin tegen ja heb weer werk en wilde ook echt gaan werekn vanmiddag ze vroeg hoe het ging dus uitgelegd dat ik een oorontsteking heb en ze zei ik wil dat je thuis blijft. Oke morgen weer dus dat vond ik wel zo aardig van haar. Ze zei ziek maar lekker uit. IS even off topic. Bedankt dames jennie72
@ Indigo Nou ik heb amper geslapen! Kon er niet van in slaap komen, en ik was vanochtend om 5 uur wakker ofzo.... En mn mannetje ook. Begin het nu pas te beseffen. Vanmiddag nog een testje er tegen aan gooien en morgen de vk maar bellen Kan het nog steeds niet echt geloven..... Ennuh kan nu lekker gaan winkelen! Heb al een babykamer in me kop zitten!
Jennie: fijn dat je bazin wil dat je uit ziekt! Ook mooi dat alle uitslagen goed waren! Nu lekker dat mooie ei benutten!
@ Roses, helaas is er nog steeds niks te zien.. Nou moet ik donderdag alweeeer.. zo vermoeiend die bezoekjes aan de gyn. Volgende keer waarschijnlijk 100MG clomid, bedankt voor je interesse meid
Hallo meiden! Hier een vette daling in temperatuur! Dus helaas..ik denk dat ik de duivels straks kan verwachten. Ik had het niet verwacht, maar toch is het natuurlijk altijd jammer. Ik ben wel blij met FF. Zo heb ik meer zekerheid wanneer ik wat kan verwachten. Ik plaats m'n kaartje vanavond. Ik zit nu op m'n werk. Liefs Evi
hallo dames, heb weer leuke kaartjes gezien. reageer niet meer teveel op forum, maar volg jullie nog wel, ik heb nog steeds niet getempt.
hoi meiden! Ik heb een besluit genomen om vanaf nu niet meer te tempen.Ik heb nu 6 volledige temp.kaarten.Ik denk dat het wel voldoende is om aan de gyn te laten zien.Ik maak mezelf iedere maand er weer gek mee.Ik haal met gemak mooie hoge temps. om vervolgens alsnog ongi te worden.Schiet allemaal niet op joh..Ik ga alleen nog ovulatietesten gebruiken aangezien mijn vriend slecht(er) zaad heeft en we dus gericht willen klussen...Ook al heb ik nu al 4 maanden achtereen mijn ei op dag 12 of 13 gehad, ik ben toch bang om hem te missen, gek he?! Maar ik blijf jullie gewoon volgen hoor!
Joepie, zit ik eindelijk in een club! zeg waar kan ik mijn lidmaatschap omzetten in de normale cyclusclub, of mag ik gelijk doorstromen naar de zwangerenclub... astrid kun jij daar geen lidmaatschap voor me regelen? nies fijn dat ha zo meewerkt, hopelijk gyn nu ook en slaat de clomid aan. Hoe lang heb je (pilloos) gewacht voordat je dat deed? liefs rensie