hoi meiden hier weer mijn temp kaartje weer lekker gestegen heb nog even een vraagje? sinds zondag heb ik het heee koud maar temp is wel hoog vanochtend op mijn werk werd ik ineens heel ziek enorme darm krampen en liep helemaal leeg (darmen) heb daar moeten gaan liggen een uur voor ik naar huis kon rijden herkennen jullie di took als symptoom van eventuele zwangersch? [/url][/img]
@Jennie72: Mooi kaartje hoor. Fijn dat alles goed was op de echo. @Herma: Spannend! Je gaat in het weekend testen he. @ Ingiemoppie: Mooi kruis en goed geklust, nou maar weer wachten @Rensie: Dat ziet er niet zo mooi uit, omhoog die temp! @Katootje: Ziet er netjes uit! @Nies: Dat zal wel een geruststelling zijn. Hoop dat het daarmee snel gaat lukken. (Misschien wel eerder ) @Indigo: Raar! maar hij ziet er heel goed uit! Hoelang is jou lutheale fase ook weer gemiddeld? @Mistimon: Balen zeg! Hoop dat er volgende keer heel wat meer te zien is. @Meissie: Dit symptoom ken ik persoonlijk niet (dat wil natuurlijk niet zeggen dat het er ook geen een is) Heb je misschien gesteren iets verkeerds gegeten? @Evi27: Balen van je tempdaling!
hoi daam ik heb geen iee of ik iets verkeerd heb gegeten zal het maar gewoon weer moeten afwachten zaterdag nod en kaartje ziet er verder goed uit xx
Hoi dames wat zal ik doen? die ene hoge temp op discarded zetten? of niet. Snap zoiezo niet helemaal waarom die hoger was dan die andere. Carmen snap jou heel goed hoor. Ik probeer het ook zo min mogelijk om hier te komen daarom ook geen banner meer, want word daar een beetje simpel van he ik wens je veel succes toe komt goed ik duim voor je! [-o< Nies goed dat die arts zo goed mee werkt heel fijn gevoel he Jammer Evi voor die daling. jennie72
Hoi Jennie Ik zou die temp gewoon laten staan. Je hebt toch gewoon dezelfde tijd getempt!? Dan was dat je temp. Liefs Mirre
[quote="daam@Rensie: Dat ziet er niet zo mooi uit, omhoog die temp! [/quote] ik ben hartstikke aan het flapperen maar ik wil de lucht maar niet in
@Jennie Het gaat..lees mee , maar doe ff niet aktief mee. 8 maart afspr in ziekenhuis in Voorburg (zie in topic MMM) spannend. Ben benieuwd hoe nu verder :-k
Hoi meiden, Mag ik bij de lange cyclus-club Even een vraagje, ben sinds twee weken aan het temperaturen, vanaf volgende ronde wil ik het helemaal serieus doen maar was toch nu wel even benieuwd. Nu heb ik een vraagje aan de deskundigen: in het weekend heb ik op een later tijdstip getempt, ik had ook een hogere temp en nu dus een kruis. Wanneer zetten jullie je temp op discarded? Ik heb toch het tijdstip erbij gezet dus ik neem aan dat de berekening dat meeneemt?
@indigo, ik ben benieuwd wat FF dan doet als je op 18 dpo zit, het wil wel eens gebeuren dat hij dan het kruis weghaalt! (het duurt dan te lang volgens ff) @herma, meis wat spannend om tot het weekend te wachten, ik ben benieuwd!je zit nog lekker hoog @jennie, ik vind je kaartje niet zo raar meer hoor! Het ziet er juist heel gelijkmatig uit! Fijn dat er een mooi eitje bij je groeit! Hopelijk wordt het een super ei. En beterschap meis! Ik zou je temp ook laten staan! Ik heb aan het begin van mn cyclus ook wel eens van die uitschieters. Deze cyclus eentje naar beneden, en de vorige cyclus ook eentje omhoog. Dat hoort er gewoon bij denk ik je hebt hem toch ook gewoon op je normale tijd getempt en je was toen toch ook niet ziek oid? @olga, ik heb een heerlijk weekend gehad met mijn mannetje, haha kijk maar kaartje maar eens het was heel gezellig hihi. Thx for asking! @ingiemoppie, wow wat ga je mooi de lucht in! Daar blijven zitten op een mooi (roze) wolkje he! Je hebt mooi lekker vaak geklust hihi en gister dus toch ook nog Bij ons zijn de klusdag nu ook alweer begonnen! (haha we moeten 2,5 week inhalen he ) @rensie, heeeeee nee he wat balen van je temp. Dikke knuffel voor jou! @me2, veel plezier met klussen! Doe je best @katootje, wat ga je weer mooi omhoog, mooi dipje hoor Lekker hoog blijven he! Je maakt het weer spannend! ik hou je in de gaten! @nies, wat fijn dat je goed begrepen werd, en wat heerlijk dat je zo snel al een beetje hulp krijgt. Hopelijk krijg je nu een wat betere cyclus! Dat zijn meer kansen @mistimon, he wat shit dat er nog niets te zien was. Hopelijk krijg je gauw een mooi eitje te zien, dit is ook maar niets, zo onzeker. Sterkte bij de gyn alvast donderdag, en klus voor de zekerheid maar goed door! @evi, wat shit dat je temp zo gezakt is, is je ongi al doorgebroken? Een hele dikke knuffel alvast! @zico, ga je deze cyclus helemaal niet tempen? Een beetje afstand nemen? Heel veel succes alvast gewenst met het klussen! @carmen, goed dat je voor jezelf wat meer afstand wilt nemen. Vaak hoor je dan ook dat het dan wel in ene lukt. Ovutesten zijn een uitkomst heb ik al gemerkt! (ben er 1 ronde nu mee bezig geweest). Fijn om te zien dat je eitje om komst is, dan heb je in ieder geval nog de kans om te klussen. Heel veel succes alvast! @meissie, je temp zit mooi hoog! Houden zo he, en ik hou je in de gaten de komende dagen. @mariekepieke, meis het begin is er in ieder geval! Nu op naar je eitje! @linda, als je bij ff aangeeft dat je een andere tijd hebt getempt, krijg je een open rondje. Dat moet voldoende zijn. Mocht hij heel erg afwijken, dan kan je hem altijd op discarded zetten. Kijk maar eens in mijn album, heb bij de laatste cyclus ook rond mn ei op een andere tijd getempt, en hij heeft gewoon mn eitje gezien Je kan altijd even afwachten hoe je temp de komende dagen is, als hij niet veel hoger wordt, dan haalt ff het kruis vanzelf wel weg. Heel veel succes in ieder geval!
hoi roses daar hou ik je aan hahah ga alleen donderdag weg voor een lang weekeind wel lekkere afleiding als ik maandag terug kom enniet ongi ben ga ik dinsdag ochtend testen en dan plaats ik het uiteraar gelijk hier hoop hoop hoop is zo n dip in jekaartje nou eigenlijk nodig? is mijn dip dan moglijk zo innestelings dip?
hoi meiden ik ben weer terug en het was heerlijk. Heb ff snel wat bijgelezen..... De echo was goed, dus nu maar echt genieten! Nies: succes bij de huisarts Adtrid: van harte meid met de zwangerschap.. Indigo: ziet er nog spannend uit..... Katootje: ik blijf voor je duimen....... Meer kan ik me ff niet meer herinneren, hihi.........dementie! Vanaf morgen kom ik weer gezellig meelezen etc etc..... grtjs Twinny
Oh spannend! ik ga kijken of ik op mn werk tussendoor eventjes kan checken dan Een innestelingsdip is niet nodig hoor! Volgens mij heeft merendeel van de zwangeren dat niet, net zoals een innestelingsbloeding, ook dat hebben de meesten niet.
ja roses af en toe eens, ben nu net thuis gekomen met griep dus haalt het ook niet uit om morgen effe te tempen, wil er wat afstand van nemen, is raar maar voelt wel goed aan
Pfff meiden, het is zowat niet te volgen zoveel gekletst... wel gezellig hoor! Teigetje als je temp morgen nog hoog is, dan denk ik dat FF je een kruis geeft en dat je je ei hebt gehad. Moet minstens drie dagen hoog blijven namelijk. Doe je ook ovu testen? Linda, ook al lange cyclus? Vervelend he; liever zo min mogelijk mensen bij de lange cyclus club natuurlijk, want dat is wat we nou juist niet willen hebben. Doe mij maar liever 28 dagen cyclus... Nies wat fijn dat de HA zo meedenkend was. Is wel een opluchting voor jullie. Ben benieuwd wat de gyn zegt en of je aan clomid moet. Vraag me af of je ei bij een lange cyclus automatisch minder groot/goed is? Jennie, gelukkig bij jou ook geen gekke dingen gevonden, wel balen van die oorontsteking. Ik lees zo weer even verder terug en plaatst dan mijn kaartje. Olga