Hoi Oga Nee ovu testen doe ik niet meer omdat ik nooit mijn ei kan vinden gaf altijd lege rondje van de cb ovu Nou dan hoop ik dat ie morgen ook hoog blijft want meestal als ik naar bed ga doe ik dat nog een keer temp maar dan is ie in de avond 37,4 is het ook verstandig om ook s'avonds te gaan tempen als ik weer ongi bent geworden of is dat niet verstandig liefs Tijgertje23
Hoi bedankt Roses ja ik zag vandaag bij de gyno een mooi ei, die was 10 mm groot hij gaat 2 mm per dag, dus zou hij zaterdag 18 mm moeten zijn dus bijna klaar om te springen. Ik heb nu een antibiotica gekregen, :thumbdown: dus hopen dat we ons morgen beter voelen. Dus dan zit ik zaterdag op dag 15 en dan mag het ei ook wel springen van mij, want anders zit ik weer tegen een lange cyclus aan te hikken. VOlgens mij. Zico beterschap he ik weet er alles van jennie72
Tijgertje, de testen van de site (matcare)zijn in ieder geval goedkoper en ik moet er nu ook heel veel gebruiken omdat ik een lange cyclus heb. Persoonlijk vind ik het nog wel handig, want dan kunnen we wat gerichter te werk gaan zeg maar. Weet niet of het belangrijk is om ook s'avonds te tempen; ik doe dat niet. Zico, ook al griep... Lijkt of de hele wereld ziek op bed ligt behalve ik. Beterschap.
Ben bang dat ik het weekend niet eens haal.. Vandaag ongiepijn gehad en erge hoofdpijn.(gisteren ook al..hoofdpijn) Vanavond rozeverlies, dus ik ga ervan uit dat mijn temp morgen behoorlijk omlaag gaat en dat ik morgen of overmorgen ongie wordt.. Mijn tempkaartje klopt dan ook want als mijn eisprong is geweest dan wordt ik 14/15 dagen later ongie. Jullie zijn super lief! Sorry dat ik nu niet ga reageren.
Oh Herma, nog niet gelijk negatief denken meid; das nooit goed he. Ik weet dat het moeilijk is... Misschien krijg je ook de griep, want die heeft bijna iedereen al...Ik hoop dat je temp hoog blijft. (Hmmm, met de griep gaat die natuurlijk ook omhoog en is het nog niet duidelijk) Strekte met afwachten en de hoofdpijn. Olga
Olga, ik heb dat nagevraagd, met een lange cyclus is je ei net zo goed als die met een "gewone" cyclus hoor!Je hebt met een lange cyclus gewoon kans op een zwangerschap, alleen heb je er meer geduld voor nodig en je hebt mindere kanzen op langere termijn. Maar met het ei zelf is niks mis hoor meis
@zico beterschap meis! @olga, mooi kaartje hoor! @jennie, ik hoop dat je eitje gauw gaat springen. Ik hoop dat je je gauw weer een stuk beter voelt met je antibiotica. vergeet niet te klussen he @tijgertje, je hoeft 's avonds niet te tempen want dat zegt namelijk helemaal niets! je temp kan 's avonds hoger zijn naarmate je inspanning. Dus alleen de temp, 's ochtends meteen bij het wakker worden voor het opstaan zegt iets (en wel elke dag om de zelfde tijd) @herma, he wat balen! Ik hoop voor je dat de ongi niet doorzet, en dat je binnenkort een mooie posi test hebt, maar ga maar vast van het ergste uit
Thanks Nies, dat is fijn om te weten! Weet je wat ik zo raar vind. Bij mijn vorige cyclus lag de horizontale streep van het rode kruis tussen de 36.5 en de 36.6. Bij deze cyclus zit ik al op dag 19 en is mijn temp maar 1 keer 36.4 geweest en verder alleen maar hoger. Kan er nu echt zo'n groot verschil zitten tussen twee cyclussen? Olga
Mirre, bedankt voor het duimen meid! Ik duim voor jou hoor, dat jullie afspraak ook z'n vruchten af gaat werpen. Jennie, beterschap! En broed ondertussen maar lekker op dat mooie eitje van je Astrid, al lekker aan het winkelen geslagen meid? Evi, jammer van die daling! Valt zeker tegen als je er niet op rekent. Volgende ronde beter?! Carmen, ik kan me wel iets voorstellen bij jouw argumentatie om te stoppen met tempen. Goed dat je wel gaat beginnen met ovutesten, dat geeft net even iets meer kans Meissie, hoe gaat het nu met je? Nog steeds last van je darmen en zo koud? Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen Daam, ik weet eerlijk gezegd niet hoe lang mijn luteale fase normaal gesproken is. Is pas de eerste cyclus waarbij ik mijn ei heb gedetecteerd, dus is afwachten geblazen.... Roses, Dat duurt nog effe tot 18 DPO. Morgen pas 16 DPO. Maar ik ben ook wel benieuwd wat FF met het kruis gaat doen dan. Het zal toch wel eens vaker voorkomen dat iemand een langere luteale fase heeft, denk je niet? Tijgertje, de kans is groot dat je jouw eitje hebt gehad nu. Even afwachten of FF je morgen een kruis geeft. Twinny, super dat de echo oké was. Nu inderdaad maar lekker gaan genieten! Zico, een beterschapsknuffel voor jou! Ik begin nu zelf toch wel wat ongeduldig te worden hoor. Wanneer gaan de nu komen? Ik heb al dagen ongipijnen; krampjes en soort van spierpijnen in mijn buik, af en toe voel ik me behoorlijk weeïg en misselijk en mijn borsten doen echt ontzettend zeer. Voelt dus wel of het ieder moment kan komen, maar nog niets te zien. Blijf het maar vreemd vinden hoor dat het zo lang duurt. Ach, wie weet.....morgenvroeg?!
Dag dames even geen kaartje van mij, mijn vriend kreeg gister vreselijk nieuws te horen een goede vriend van hem, zijn beste maat eigelijk die zijn vrouw is overleden. Ze had kanker maar kreeg er een virus O overheen. Ik heb mijn man nog nooit zien en horen huilen wat erg. We moeten zaterdag naar de begravenis. Dus ja. Ik voel me nog nier erg lekker. Bedankt dames jennie72
he jenny, wat k*t zeg! heel veel sterkte voor jou en je man ook nayuurlijk! mijn kaartje spreekt denk ik voor zich [/url][/img] liefs rensie
goedemorgen allemaal, roses: je bent een lekker ding. zo lief als je overal op antwoord. rensie: au au flink balen zeg.... dikke knuf indigo: oh ik wou dat het bij jou nou ook eens doorzette zeg... of iets anders... naja, op dag 18 weet je meer toch? hier snel mijn kaartje, want ben vandaag weer aan het werk. Best wel hoge temp... mmmhhhh
@ingiemoppie, thx, lief van je Wat ga je mooi omhoog zeg! hoe zat dat bij je voorgaande cyclussen? oooooh ik hoop het zo voor je! ik hou je komende dagen in de gaten hoor! @indigo, jeetje meis wat spannend, ik blijf voor je duimen! hou je ons op de hoogte? @jennie, wat vreselijk! heel veel sterkte toegewenst @rensie, een hele dikke knuffel van jou, wat vreselijk irritant! Veel succes volgende ronde @katootje, mooi kaartje! supermooi dipje, ik hoop dat dit veel goed te betekenen heeft! succes met afwachten!
Nou hier mijn kaartje weer eens een keertje. Je ziet geen temp, omdat ik koorts heb. 38.1 en die laat hij dus niet zien.
Indigo, nog geen duivels vanmorgen? Ik zal even een hartig woordje met ze spreken en zeggen dat ze zich niet met jou moeten bemoeien deze ronde! Jennie, wat een naar nieuws; sterkte! Rensie, balen meid. Op naar een (hopelijk) iets kortere cyclus deze keer! Of eentje van 9 maanden.... Katootje gaat lekker, hoe lang duurt jou lutheale fase? Groetjes Olga
Nee heb nog niet getest....wil zo lang mogelijk wachten....als het er zit is het niet zomaar ineens weg Maar dat ging vandaag dan zowiezo niet, want heb vannacht al 2x moeten plassen, iedere keer om de 3 uur....