Eigenlijk 13 dagen. Maar door het steeds vaag positief testen van de laatste maanden, plus ook overtijd zijn heeft ff hem opgeschoven naar 15 dagen.
Goeiemorgen! Rens ...nou zeg!.....Zomaar ineens ongesteld?...Aan de ene kant zwaar klote meis, aan de andere kant wel weer fijn want dan kun je weer normaal starten! Ik duim op een snel en dik ei deze maand! Hoe is het met Roses? Ingie, je gaat lekkerrrrrrrrrrrrr, nog ff en je zit met je kop tegen het plafond meis, hopelijk is het goed nieuws! Jennie, sterkte meis! Kato ook nog mooi op hoogte! Hier alles oke, zit lekker in mn vel en heb er helemaal zin in! Koffieeeeeeeeeeeeeeeee
@nies whahaha wat ben je vrolijk Altijd het zonnetje in huis? Hier is alles ook ok hoor! vandaag lekker een dagje vrij. Ben er ook weer helemaal klaar voor, laat dat ei maar komen, dan zullen we die eens flink te grazen nemen thx for asking
Meissie, dat gaat goed he! Monika, spannend voor jou. Op 18 DPO zou ik echt niet meer kunnen wachten met testen.... Roses, ik ben ook een dagje vrij. (1x in de twee weken op woensdag) Zit nu lekker in ochtendjas achter de computer. Ga je nog wat leuks doen vandaag? (behalve hier kletsten...) Olga
Jennie: wat een afsgrijselijk nieuws...heel veel sterkte! Rensie: dikke virtuele knuf! Monika: knap dat wachten! Ingiemoppie: ben je niet ziek? Ik ga jou morgen waarschijnlijk vergezellen op het wachtbankje. Mijn ei is weer eens 2 dagen later dan normaal.... Indigo: ik duim toch dat ze wegblijven! Kato: het zijn weer spannende dagen! Roses: lekker klusssen he! Meissie: temp tot nu toe mooi! VAndaag waarschijnlijk mijn ei (weer 2 dagen later dan gewoonlijk, had ik 2 maanden geleden ook opeens....na die mk is mijn liochaam niet helemaal meer betrouwbaar ) Denk dat ik morgen weer op het wachtbankje zit.
Me2, hoe weet je dat je vandaag je ei hebt? Doe je ovutesten of kun jij het voelen? Zorg je wel dat je hem goed benut dan?! Olga
De gigadaling heeft dan toch eindelijk ingezet. vanochtend 36,8. Had eigenlijk wel verwacht dat ik dan ook gelijk zou menstrueren, maar daar moet ik waarschijnlijk nog tot morgen op wachten dan, had ik niet verwacht trouwens, zeker niet omdat ik al dagen met van die krampen rondloop en ook vanochtend er weer mee wakker werd. Ik ontwaak s'ochtends altijd gelijk met giga ongikrampen en wordt dan op de wc verrast (?) met een heus bloedbad. Nu nog nul komma niks Nou, des te beter, want we gaan straks naar de sauna. Het feestje zal morgen wel beginnen (wel nog steeds die vreselijke, misselijkmakende buikpijn). Jammer natuurlijk, maar eigenlijk had het ook niet anders gekund. Er is er maar eentje onbevlekt ontvangen, hahaha. Nieuwe ronde, nieuwe kansen dus voor mij. Jennie, ik wil jou en je vriend heel veel sterkte wensen. Wat een ongelofelijk triest en naar bericht! Rensie, shake hands girl. We gaan samen voor een superei, oké? Ingiemoppie, lekker hoog inderdaad en nu ook zo hoog blijven dan he? Nies, heerlijk dat je er weer helemaal zin in hebt! Me2, ik hoop dat je jouw eitje te pakken hebt. Olga, geniet lekker van je vrije dag! Roses, neem dat ei maar eens goed te grazen deze keer. En Monika.....18DPO en koorts? Klinkt mij bekend in de oren hoor. Mijn zusje (die nu zwanger is) had ook ineens hoge koorts. Wanneer ga je testen? Pffff, dat je het nog kunt opbrengen om te wachten. Petje af hoor.
Roses, nah , ben niet altijd zo zonnig hoor hehehe, heb wel es mn mindere dagen!Maar vandaag ff niet! Heerlijk he zo'n dagje vrij.... kun je lekker beetje keutelen in huis en neuzen op het forum! Bakkie koffie erbij... meer heeft een mens af en toe niet nodig... Najah, een goed ei die bevrucht word dan, hehehe
haha nies lekker toch van die dagen! geniet er maar lekker van zou ik zeggen! Ik ga vandaag ook ff lekker in huis bezig, boodschappen doen en hier zitten haha. En idd dat bevruchte ei hebben we nou wel een keer nodig! niet alleen bevrucht, maar ook goed ingenesteld @me2 en indigo, zal ik doen Indigo, wat balen zeg! wat een mega daling... dikke knuffel voor jou!
JA gebruik ovutesten en temp al 10 maanden dus weet wanneer mijn ei eraan komt (dat ik hem voel helpt ook mee...). Heb eergisteren geklust en vanavond maar weer. Als mijn temp vandaag al omhoog was dan hadden we vanochtend even geklust maar temp was nog "eisprong laag", dus dan maar vanavond even rustig knuffelen!
@olga, vergeet ik op jou te antwoorden Heb voor mijn doen lekker uitgeslapen (8uur-half9), en kom net onder de douche vandaan hihi. ik had het hier boven al neergezet, ff het huis doorwerken, boodschappen doen, ik denk dat ik nog eventjes de stad in ga en hier kletsen natuurlijk Geniet lekker van je vrije dag meid
He gatver Indigo, wat een daling zeg!....Ga nou gewoon morgen weer omhoog meis, dan beschouwen we die daling als een kapotte thermometer! 8) Ik duim toch nog ff door hoor!
Oh Indigo, wat een daling. Wel gek dat je ongie nog niet inzet dan. Maar voor de sauna wel fijn... Je was toch van het weekend ook al naar de sauna, of heb ik dat verkeerd begrepen? Me2, fijn dat je precies je ei weet te vinden! Dat wordt vanavond gezellig bij jullie! Roses, heerlijk he, zo'n dagje rustig aan... Ik ga me zo snel aankleden en nog even stofzuigen, want om 11 uur komt mijn vriendin met de kleine en gaan we naar een andere zwangere vriendin toe in Doetinhem.(voor ons een end weg) Misschien tot vanavond meiden, Olga
@Olga: die sauna is in het weekend niet door kunnen gaan, vandaar. Veel plezier met je vriendinnen vanmiddag! (enne, wie van jullie is er dan nog meer zwanger? Jij of die vriendin met haar kleine? Omdat je sprak over een 'andere zwangere vriendin' )
morge meiden Indigo: O wat ontzettend balen die daling! KAn me voorstellen dat je teleurgesteld bent! Ingiemoppie: mooi stijging zeg....... Jennie: sterkte gewenst dit weekend...... Me2: zet hem op met klussen hè meid...... Alle meiden die ziek zijn en/of koorts hebben, heel veel beterschap gewenst....... grtjs TWinny
He Katootje, wonend in de achterhoek? Indigo was het maar zo... De kleine van mijn vriendin is gisteren 1 geworden. Kom ik daar s'middags aan, zijn er wel 5 kleine ukkies in de leeftijd van 4 maanden tot bijna 2. En twee zwangere vriendinnen... en o ja, van het weekend is er ook weer een kleine geboren bij vrienden van ons. En die vriendin waar we zo heen gaan is over drie weken uitgerekend. Het is echt al een jaar een enorme zwangere en babyboom in mijn omgeving. Doei