Hoi meiden, bedankt voor de knuffels! zit nu al te broeden en wil gewoon een snel dik vruchtbaar ei op dag 14! als ik nu die bestelling doorgeef dan moet dat lukken toch waar ik nog wel een beetje mee zit is dat ik een lutheale fase had van 11 dagen... de vorige ronde 7 dagen... is dat wel goed? kan dat wel... was vandaag in rijksmuseum van oudheden met mijn moeder, daar stond een wensboom waar je je wens aan kan hangen. mijn moeder hing een wens voor een leuke dag eraan, heb toch (zonder dat zij het zag, niemand weet dat we bezig zijn) een wens voor een kindje eraan gehangen hopelijk helpt het.... liefs rensie
Hallo, Jeetje, iedere dag moet ik weet ik hoeveel pagina's bijlezen en vandaag nog niet eens een pagina gekletst?! Rensie, mijn lutheale fase was vorige keer ook 11 dagen en dat is volgens mij geen probleem. 7 dagen lijkt mij wel erg kort; dan is er misschien niet genoeg tijd voor een eventueel bevrucht eitje om goed in te nestelen. Ik hoop van harte dat je wens gaat helpen... Katootje, toch niet in de wijk Dichteren? Daar was ik namelijk vandaag. Olga
Als je via Hengelo (Gelderland) was gereden was je vlak langs mijn huis gekomen. Maar helaas....nu is de koffie inmiddels koud.
Hallo allemaal, hier de moed laten zakken... Indigo, ben bang dat ik morgen of vanavond met je mee ga doen. Hopelijk heb je een leuke saunaavond gehad!
@Indigo and Herma..balen meiden! Maar jullie zijn niet de enige.. Hier zijn de ook doorgebroken! @the rest Ga wel weer tempen maar dan vanaf de eisprong. Ik vond het wel een hele ervaring (was de 1e x tempen). Ik heb m'n ei gevonden en weet hoeveel dagen ik daarna ongesteld word. Erg handig. Succes allemaal..en stijgen hè!
Hee meiden, ben net terug van de sauna. Lekker ontspannen, maar kreeg gaandeweg meer en meer krampen. En ja hoor, net op de toilet dan toch het eerste bloed. Weliswaar bruin nog, maar toch.... Ben nu dus officieel begonnen aan de volgende ronde. Nieuwe ronde, nieuwe kansen Herma, doe maar lekker met me mee, we maken er een mooie ronde van! Liefs, Indigo
@herma en indigo, balen meiden! die rot altijd.... grrr #(#$*#$@#$. dikke knuffel! Hier mijn kaartje, hij is wat aan de aparte kant! Wat is er een stijging in aantocht... die zal toch niet doorzetten dat ik een supervroeg ei krijg? afwachten dus...
Dag dames, hier ben ik weer even. Tja het is wel een appart kaartje. Nou ja we moeten zaterdag voor een nieuw echo, follikelmeting. Dus dan zullen wel wel zien. Kan iemand ook 2 keer een eisprong krijgen? Herma en Indigo balen verdorie niet de bedoeling he. Die verrekte rooie ook. Roses ziet er goed uit wie weet een vroeg ei. jennie72
Goeiemorgen allemaal, Vannacht heeft het dan toch echt flink doorgezet, ben daar ondanks de hevige menstruatiepijn nu toch wel blij om. Ik vond het namelijk maar raar dat het niet echt op gang wilde komen en ook pas s'avonds kwam. Is voor het eerst in mijn hele leven! Zit nu aan de pijnstillers lekker op een superei te broeden, hahaha. Rensie, ik duim voor je dat je wens uitkomt! Dat je ei deze ronde maar lekker vroeg mag komen. Evi, meid, we gaan voor de nieuwe ronde, toch? Ook al lekker aan het broeden zeker Roses, je zou het bijna gaan denken inderdaad als je naar je kaartje kijkt. Zou wel prettig zijn, zo'n supervroeg ei, toch? Er is ook voldoende geklust, dus het zou prima zijn. Ik ben benieuwd wat je temp morgen doet. Jennie, apart kaartje wel ja. Maar je ei zal er zo stilletjes aan wel aankomen, denk je niet? Ik weet eerlijk gezegd niet of dat mogelijk is, dat je twee keer een eitje hebt in 1 cyclus. Mijn kaartje: (is wel niks te zien, maar toch...)
Goedemorgen allemaal, Indigo, je ongie toch doorgezet. Die duivels hebben gewoon gewacht tot je uit de sauna kwam. Nu maar zorgen dat je lief bent voor je ei en dat jullie hem straks goed benutten! Jennie, misschien is dit de dip voor je eisprong? Herma, die daling voorspelt inderdaad niet veel goeds, nog even afwachten.... Evi, ik hoop dat je zonder tempen je eisprong goed kan vinden. Succes! Ik ga werken, Olga
spannend katootje! ik ga duimen hier nog geen kaartje is nog niks aan enige wat wel leuk is is dat mijn temp precies hetzelfde is als vorige maand
goedemorgen allemaal.... heeft iemand even een parachute voor mij? @roses: zou wel errug vroeg eitje zijn hé roses? denk dat ie nog wel weer naar beneden gaat voor aankonding vruchtbare dagen.. @jenny: deze daling is aankondiging voor je vruchtbare dagen denk ik. @indigo: héhé... 't werd tiet hoor.... maar... als je gisteravond ongesteld bent geworden, dan zou ik persoonlijk de dag van vandaag als dag 1 van mijn nieuwe cyclus aanhouden. Ik heb ergens gelezen, dat je 1e dag nieuwe cyclus die dag is, wanneer je de hele dag bloed verliest.... @herma: oeps bij jouw ook een daling? balen balen balen @olga: werkze @katootje: spannend! ik bibber met je mee..... @berna: hahaha leuk vergelijkinkje dus.... als ie maar niet net zo eindigt hoor!
Goede morgen meiden Katootke: ik blijf voor je duimen hoor meid, geloof nog 6 daagjes en dan komt die positieve blijvende test hè! Ingiemoppie: niks parachut! Gasbrander onder je kont en de lucht weer in ppfffffff......... Indigo en alle andere meiden die ongi zijn geworden: heel veel succes in de volgende ronde...... Alle meiden op de wachtbank natuurlijk ook heel veel succes en ik duim voor jullie..... Vandaag ga ik maar eens poetsen. Alles om me heen begint me nu langzaam te irriteren, liefst gooide ik het hele huis leeg, hihi.......... grtjs Twinny
hoi allemaal, hier nog niks bijzondres (zou ook gek zijn op dag 2) ingemoppie, flApperen met die armen en leer snel vliegen! jenny misschien je dip voor je ei? indigo, dan broeden we samen de rest fijne dag [/url][/img] lief rensie