Temperatuurkaartjes 25-01-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Monika, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    oja, zo heette dat nies! Vrees inderdaad dat het toe begint te slaan!

2. meissie28

meissie28 Actief lid

24 jan 2007
    144
    0
    0
    verpleegkundige
    goedemorgen meiden

hier weer mijn temp kaartje
    vind het nu toch een beetje spannend worden
    gisteravond ibij bioscoop duizelig en in bed buikpijn maar veel hoger dan ongipijn?

fijne dag xxx

[​IMG][/url][/img]

3. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    ziet er goed uit meissie, wanneer ga je testen? Ik ga voor je duimen hoor......

twinny

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Wat zijn er weer een hoop duivels gekomen zeg! Allemaal een dikke knuf!
    Jennie en Roses: je temp voor je ei zegt niet zoveel kan erg fluctueren, pas als je je ei hebt gehad kan je goed zien hoe het is verlopen.
    Kato: ik bibber mee!
    Meissie: mooi kaartje, volgens mij ben jij nu de eerste die kan gaan testen!
    Ingie: mooi nesteldipje :confused:

Ik zit weer op de wachtbank 8) 8)

5. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

hahaha twinny: da's nesteldrang... of je wilt al aan de lentepoets beginnen met dit zachte weertje :D:D (en ik heb de gasbrander onder mijn kont hoor... heb ik het daarom ook zo warm?)

hoi rensie: ik heb naast die gasbrander ook vleugeltjes omgebonden... sta hier nu als een gek te wapperen. komt er iemand langs en vraag of ik nog een ballon nodig heb..... :confused:

meissie: oooooooohhhhhh spannend.....

me2: welkom op het wachtbankje.... klopt klop klop (ingie klopt op het plekje naast zich)... kom er lekker bij zitten... Mooie stijging hoor!

au au au..... ik heb flinke steken en klopjes in mijn linkerbuik gedeelte.... au au au... of is dat van het thaise eten van gisteravond?
    (kom op Ing.... niet zeuren.....) (is dat ook een symptoom als je zelfgesprekken houdt?)

6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Dank Ingie, ik ben lekker naast je komen zitten...koekje erbij :)

Tsja, wie zal het zeggen of de Thai van gisteren je achtevolgt of niet....we zullen het over een week weten....(NB als zelfgesprekken een symptoom is dan ben ik al jaaaaaren zwanger :-0)

7. Ingiemoppie

whoehahahah me2..... 't is weer gezelllig op de bank hahaha... ennuh.... ik neem graag een koekje.... jij koffie erbij? of liever thee? In neem een bakkie lekkere zwarte koffie...

8. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi dames ja denk dat het een dip als aankondiging van ei is, voel me misselijk, en veel vocht verlies. Dus we gaan lekker aan de klus he. ;) deden we toch al maar goed.
    Ingemoppie jammer van die daling joh omhoog nu!
    Meissie ik duim voor je! spannend he [-o<
    jennie72

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik neem een cappucino....wat is het hier stiul...zijn wij de enige twee op de wacht bank?

10. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ha katook e we gaan weer een kaarsje voor je branden he, krijg er een goed gevoel bij als ik berichtjes van jou lees, de tijd is weer aan het korten voor je.

ja nog even terug lezen want ik kreeg geen meldingen van nieuw geposte berichten meer binnen.

Zal m'n kaartje hieronder plaatsen maar heb het zo druk dat ik geen tijd heb om te tempen, ga het toch binnen 2 dagen proberen om m'n ei te zoeken nu m'n cyclus langer is geworden, makkelijker om te berekenen.

love you

11. meissie28

meissie28 Actief lid

24 jan 2007
    144
    0
    0
    verpleegkundige
    hoi meiden

het word idd spannend nu!
    ga pas dinsdag testen want ben vanaf vanavond hele weekeind weg
    kan jullie dus oko niet de tussenstand doorgeven ...helaas
    maar dinsdag horenjullie het
    ben me er wel van bewust dat het nog alle kanten op kan.....

jullie ook heel veel succes!

xx

12. Ingiemoppie

hey me2.... katootje en meissie zitten ook op de wachtbank. verder geloof ik nog niemand? als ik dat fout heb mag diegene graag verbeteren hoor!

mmmhh capucchino is ook lekker....

13. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ja dat klopt inderdaad, maar die zitten al een stukje verder op de wachtbank dan wij, die hebben zeg maar al een test in de aanslag, hihihihi

14. Niet meer actief

Hallootjes!

Hier mijn hele saaie kaartje, pfff, ik blijf maar ongi.... :(

15. meissie28

meissie28 Actief lid

24 jan 2007
    144
    0
    0
    verpleegkundige
    ahah nou ik durf de test nog niet uit de la te halen hoor
    helaas kan het nog alle kanten op maar ziet er goed uit

nou andere wachters met hoeveel dpo testen jullie?

succes allemaal

16. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik test met dpo 12, toen teste ik de vorige keer ook posi en mijn luteale fase is meestal 11/12 dagen. Nog 11 dagen te gaan dus....

17. me2, succes met afwachten meid!

18. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @roses, bedankt voor je antwoord, ff heeft inderdaad het kruis weggehaald. Hoop me binnenkort te melden als ik ook echt vanaf dag 1 dagelijks ga tempen. Nu maar hopen op ongi.

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Joehoe dames op het wachtbankje... ik zit op het bankje tegenover jullie. Ben namelijk nog steeds aan het wachten op dat stomme ei! Als die niet binnen twee weken komt wordt ik gek. Jullie hebben al een positive test of zijn al ongie, voordat mijn ei zich een keer aankondigt. Snik, snik....

Meissie, veel plezier van het weekend! Ik ga dinsdag gelijk kijken hoe het er voor staat bij je.

Katootje in de zenuwen, kom op he! Nog even volhouden.

Olga

20. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Hier mijn kaartje!

Deel Deze Pagina