Temperatuurkaartjes 25-01-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Monika, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik duim voor je dat het lukt zonder IVF Minou!

2. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0

:rolleyes: nog 1 keer omhoog en ik hoop zo op dat kruis he.
    Katootje hoe is het nu?
    Minou ik hoop en duim voor jou dat het goed komt.
    jennie72 ;)

3. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg

Een stippelkruis. Komt dat misschien omdat ik geen dip had voor de eisprong. Misschien dat FF het daarom niet zeker weet. Nou ja, dat zijn er dan twee, want ik weet het deze maand ook niet. De Ovutesten waren heel matig positief op dagen 20 en 21 en weer negatief op dag 22.

Dit was voorlopig mijn laatste meting. Ik ga proberen de komende dagen niet te tempen en gewoon de NOD van 10/2 af te wachten. Het zal wel moeilijk worden, omdat je er aan gewend raakt, maar goed. Ik kom wel regelmatig langs omt te kijken. Dat beloof ik.

Groetjes,

Marianne

4. Niet meer actief

morge dames

lucia kom er maar bij hoor....... en goed dat je cyclus nu lekker korter is

minou.. balen meid hoop dat het de volgende keer echt raak is voor je

voor de temp dalers en de ongi meiden.kop op volgende keer gaat het echt lukken
    voor alle andere hou hoog die temp he

nou van mij kaartje snap ik ook niet veel meer van......... had steeds een mooi kaartje maar deze? weet niet wat het moet worden wat vinden jullie( heb de eerste 3 dagen ff op discart gezet ivm gebruik andere therometer en vanmorgen heb ik om 6.25 getest ipv 6.55 moest erg nodig naar de wc nl ;) )

5. mistimon

mistimon Actief lid

18 jul 2006
    214
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Ik kon niet meer liggen vanochtend, naja goed als ik er dan eenmaal uitben is dat ook geen " probleem" meer maargoed het is wel vroeg voor mijn doen.

@Jennie, hopen dat je kruis morgen komt
    @ Avolon, een vage cyclus, vooral omdat je zegt dat je ovulatietesten ook zo raar aangaven. Succes met het niet- tempen
    @babyblues, en nu omlaag met die temp. en daarna als een speer omhoog!

Mijn temp. blijkt heel stabiel, ik weet niet wat ik zie joh! FF een stukje verleden erbij. Voordat ik aan de pil ging was ik eens in de 3 maanden ongesteld, na de derde pil ( allergisch voor andere 2) ben ik 9! maand niet ongesteld geweest. 7 Jan. pats boem ineens ongesteld uit het niets. en nu lijkt het ook nog op een normale cyclus. Echt ik breek mijn klomp :confused: ( ik zal niet klagen hoor ;))

6. appeltje

appeltje Niet meer actief

@ Twinny, ja..... de dikke strepen zijn gevonden. Vanochtend met ochtendurine getest (1 dag na NOD) en zie hier het resultaat!

Katooke?

7. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Oke een update van mij dan.
    Donderdag getest. Vage streep maar aanwezig. Vrijdag weer, streep inderdaad iets duidelijker. Nu wil ik eigenlijk wachten tot morgen. Pas als ik op een digitale "zwanger" zie staan geloof ik het.
    Verschijnselen heb ik plenty. Maar als ik onderstaand kaartje zie ben ik bang dat het ook deze keer geen blijvertje is.
    Hubbie zegt: positief blijven. Valt me nu erg zwaar :cry:

8. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    mijn kaartje van vandaag en hoop dus echt dat mijn ei er nu aankomt.
    heb wel waterige afscheiding. temp vanochtend wel laag hopen dat ie morgen omhoog gaat...

9. appeltje

appeltje Niet meer actief

He bah Katooke! Maar.... ik had de ochtend na mijn eerste test ook een lagere temperatuur (van 37.0 naar 36.8 ), meteen helemaal onzeker. Nu heb ik de thermometer de kast ingeknald en zie 2 dagen later: dikkere strepen!
    Ik hoop zo dat je binnenkort een echte knaltest in handen hebt! [-o<

10. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Jaaaaaaa meid gefeliciteerd! En nu lekker genieten!

11. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    ik duim voor je katootje
    en appeltje ja echt lekker vet positief he.

en de rest van de meiden ook succes met alles met betrekking tot een mooi wondertje.

sandra ook een hele dikke knuffel....
    naomi geen bloed is goed dus kan alle kanten nog op toch?

12. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @SandraK, wat balen zeg, dikke knuffel voor jou!

@Sylvia, wat een mooi kruis! Wel snel zeg na je MK…. Je hebt in ieder geval goed geklust ik duim voor je!

@ingiemoppie, haha je kent me toch, ik HOU van trappetjes maken ;) Je hebt trouwens een mooi kaartje, ik duim voor je! Nog ff afwachten…

@Pearly, he meis balen van de nega test, maar wellicht is het te vroeg…. Je hebt zo’n mooi kaartje!

@Minou, he niet zo ver naar beneden hoor! Ik blaas je ff omhoog: pffffffffff

@Lucia, Welkom hier! En hopelijk mag je snel zwanger worden!

@naomi, geen bloed geeft moed he meis! Ik duim voor je

@jennie op naar het kruis! Morgen nog ff omhoog en dan krijg je hem wel denk ik. Succes met afwachten!

@avalon, Mooi kaartje! Misschien is het wel verstandig om ff te stoppen met tempen, is natuurlijk behoorlijk frustrerend zo net voor je NOD. Ik duim voor je meis, en hou ons op de hoogte!

@babyblues, Nog ff geduld hebben, wanneer krijg je normaal je kruis?

@mistimon, jij zit mooi constant op een lijn zeg! Houden zo hoor!

@appeltje, superpositief! Dat kan toch niet missen, super meis geniet er lekker van!

@katootje, Ik duim voor je dat je morgen lekker een dikke zwanger op de test hebt staan! Zo lang je geen bloed hebt, is er niets aan de hand he! Misschien is je temp morgen wel weer superhoog!

@hairdresser, ik hoop voor je dat je eitje snel komt… veel plezier met klussen!

Hierbij mijn kaartje! Ik had nog een aantal persona testen over, dus ik heb er vanochtend alvast eentje gedaan (moet met ochtendurine). Deze gaf aan de rechterkant een vette streep, dikker dan de linker en dat zou dus betekenen dat mijn eitje binnen 48 uur komt! Nu ben ik aan het opsparen haha zodat ik er vanmiddag een kan doen met een clearblue ovutest! Hopelijk geeft deze ook positief! Dan heb ik nog een kansje, gezien mijn mannetje voor het werk een paar dagen weg moet……..

13. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    zou wel mooi zijn roses. anders is het een beetje een ronde voor spek en bonen he...
    hopen dat ie vanmiddag lekker positief is xxx

14. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Mijn temp vandaag is gelijk gebleven....het valt me wel op dat na mijn eitje mijn temp ongeveer gelijk blijft....36.7

@ appeltje, gefeliciteerd meid, geniet er maar lekker van!

15. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Ja idd en ik hou niet van spek en bonen rondes ;) heb er vorige ronde ook al een gehad :rolleyes: :confused:

16. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    heeey meiden,

Vanmorgen weer negatief getest met de cb digitaal!
    Pfff weet het nu ook ff niet meer!
    Hier mijn kaartje

Ik probeer vanavond bij te lezen!
    Ga nu met een aantal vriendinnen naar een dames middag(fruhsjoppe)
    Kijken wie de pineut wordt op de stoel bij de stripper! :oops: :) :)

Liefs Pearly

17. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    En de laatste update...
    Net weer een testje gedaan. Na twee positieve weer blanco! Schiet mij maar lek.

Ik hoef even niet meer.

18. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Meid Balen joh!

Ik zit hier met hetzelfde!
    Vanuit hier een dikke knuff

Liefs Pearly

19. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    aaaaaaaaaah neeeeee katootje dat meen je niet! wat erg! Ik kan me voorstellen dat je er even geen zin meer in hebt..... dikke knuffel!

@pearly, balen zeg van de negatest, ik hoop voor je dat de duiveltjes wegblijven!

20. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ach nee he Katoorje..... :cry: :cry:
    Wat doet je lichaam nou allemaal ............ik denk aan je en hoop op een wonder....

Mistimom: lekker dat je cyclus op orde lijkt.

Hier mijn kaartje, niets bijzonders,

Deel Deze Pagina